Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще си взимам крос/ендуро съвети.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Кики има и леки ендура до 130 кг.също като кдх -а .С тая разлика ,че 2Т ендуро няма тоя буен нрав като 2Т крос (което си е почти самоубийство за начинаещ) Основното е,че ендурото може да го рег.и да си го караш и в града .Но най добре е да си имаш едно ендуро за каране и един крос за гората
    фиатче Браво 2.0

    Коментар


      #17
      Kuku написа:
      Аз карам ендуро - "HONDA XL 600V Transalp" Разликатаа до кросовия мотор е, че еднурото е по-тежко и по-цивилно, пригодено и за асфалтови пътища.... нито риба, нито рак.За гората ти трябва чист крос, защото е много по-лек и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО екипировка Ендурото е по-подходящо за туризъм и черни пътища, но НЕ и за гората!За гората не е задължително да имаш категория по простата причина, че там няма кой да те спре, ОБАЧЕ за теб самия е хубаво да изкараш изпита - научават се много полезни неща, повярвай ми И НЕ подценявай екипировката - тя се купува ПРЕДИ мотора!УСПЕХ
      Ясно за екипировката започвам да схващам ,че е доста важна гледам за сега обяви и накрая ще е каквото изкочи на пътя и аз се си мислих за това че кросовите били по леки , НО каквото излезе на пътя това ще е по-натам . Дано се получат нещата :D
      "ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
      "What do you do to help save the world?"

      Коментар


        #18
        tomazo написа:
        Кики има и леки ендура до 130 кг.също като кдх -а .С тая разлика ,че 2Т ендуро няма тоя буен нрав като 2Т крос (което си е почти самоубийство за начинаещ) Основното е,че ендурото може да го рег.и да си го караш и в града .Но най добре е да си имаш едно ендуро за каране и един крос за гората
        Имах предвид масовото потребление - Доминатор, Африка, Тенере, Трансалп, КЛЕ и прочие ендура от 500сс нагоре, иначе ясно, че има и по-лекички.Предимството на ендурото е точно това - шосейно пригоден е и става за ежедневно каране, за туризъм, за черен път, за магистрала (до 170-180км/ч) - просто е универсална машина, а според мен е и по-здрав от кроса, но не съм имал наблюдения над крос и говоря малко наизуст П.П.Явка, мога моето ендуро да ти предложа за 3000лв., след като ми пристигнат двете резервни части за 400лв., да им таковам, таковата Обаче за гората ще е трудно - 196кг. е сух

        Коментар


          #19
          Kuku написа:
          tomazo написа:
          Кики има и леки ендура до 130 кг.също като кдх -а .С тая разлика ,че 2Т ендуро няма тоя буен нрав като 2Т крос (което си е почти самоубийство за начинаещ) Основното е,че ендурото може да го рег.и да си го караш и в града .Но най добре е да си имаш едно ендуро за каране и един крос за гората
          Имах предвид масовото потребление - Доминатор, Африка, Тенере, Трансалп, КЛЕ и прочие ендура от 500сс нагоре, иначе ясно, че има и по-лекички.Предимството на ендурото е точно това - шосейно пригоден е и става за ежедневно каране, за туризъм, за черен път, за магистрала (до 170-180км/ч) - просто е универсална машина, а според мен е и по-здрав от кроса, но не съм имал наблюдения над крос и говоря малко наизуст П.П.Явка, мога моето ендуро да ти предложа за 3000лв., след като ми пристигнат двете резервни части за 400лв., да им таковам, таковата Обаче за гората ще е трудно - 196кг. е сух
          Мерси колега за предложението от любопитство вчера ти видях модела и останах очарован много красив мотор Ама не е за мен Мерси все пак
          "ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
          "What do you do to help save the world?"

          Коментар


            #20
            Преди имах пистарки обаче стигнах до извода че в града си е самоубиство с тях бързи а трудно спират. Взех си една кросарка и когато за пръв път якарах из гората остнах въсхитен от удоволствието да караш извън пътя голяма тръпка е. Като гледам кавата е най добре изглеждаща от тия дето си посочил.
            Обичам си работата.

            Коментар


              #21
              Valentin_V написа:
              Преди имах пистарки обаче стигнах до извода че в града си е самоубиство с тях бързи а трудно спират. Взех си една кросарка и когато за пръв път якарах из гората остнах въсхитен от удоволствието да караш извън пътя голяма тръпка е. Като гледам кавата е най добре изглеждаща от тия дето си посочил.
              Много съм мераклия да видя и аз това чувство карайки из гората :P "Кавата" определено е доста добра и аз съм се спрял за сега на нея , НО все още само чакам
              "ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
              "What do you do to help save the world?"

              Коментар

              Working...
              X