Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще си взимам крос/ендуро съвети.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ще си взимам крос/ендуро съвети.

    Здравейте колеги, от доста години вече все заглеждам по някой крос или ендуро ..Доколкото разбрах Ендуротата са по мощни и тежки , предназначени и за асфалтиран път , докато кросовите по-скоро за горско . Знам че има доста колеги с опит . Колеги споделете и помогнете ако можетеИскам мотор за на село в гората .. На това съм се спрял незнам дали е удачно .. http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?t...434&f1=details
    "ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
    "What do you do to help save the world?"

    #2
    Прочети всичко ТУКНе знам какво ще правиш с това моторче 10 к.с. ,но първо почети във въпросния линк после реши дали 4 - тактов или 2 -тактов и тогава избирай марка.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      Прочети всичко ТУКНе знам какво ще правиш с това моторче 10 к.с. ,но първо почети във въпросния линк после реши дали 4 - тактов или 2 -тактов и тогава избирай марка.
      Дам . . Много благодаря за линка сега започвам да чета !Мерси
      "ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
      "What do you do to help save the world?"

      Коментар


        #4
        Линка който ти е дал Торнадо и форума там ,може да ти даде най точните отговори на въпросите .но като цяло всичко зависи от това колко пари си решил да отделиш за мотор и задължително екипировкащом ще караш в гората .Оглеждай се за японска машина този дето си го дал ,китайско ли е корейско ли е няма да ти свърши работа .20 годишно японско е в пъти по-добре от чисто ново китайско .
        фиатче Браво 2.0

        Коментар


          #5
          tomazo написа:
          Линка който ти е дал Торнадо и форума там ,може да ти даде най точните отговори на въпросите .но като цяло всичко зависи от това колко пари си решил да отделиш за мотор и задължително екипировкащом ще караш в гората .Оглеждай се за японска машина този дето си го дал ,китайско ли е корейско ли е няма да ти свърши работа .
          Ясно " Tornado " Реших май да тръгна от зад на пред с 2 тактов Малко се поооообърках вече Тоз много ми харесва ама 2000 http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?t...=detailsМаи се спирам на този за сега http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?t...671&f1=details ПОСлЕДнО се спирам на този http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?t...133&f1=details
          "ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
          "What do you do to help save the world?"

          Коментар


            #6
            Колеги, може ли едно разяснение на две на три, каква е разликата м/у крос и ендуро? Да си призная, това второто го чух за първи път преди няколко дена, когато четох темичката за каската тук... А като гледам линка от мобилето, се сами еднакви май

            Коментар


              #7
              bubachko написа:
              Колеги, може ли едно разяснение на две на три, каква е разликата м/у крос и ендуро? Да си призная, това второто го чух за първи път преди няколко дена, когато четох темичката за каската тук... А като гледам линка от мобилето, се сами еднакви май
              Накратко : http://217.18.245.107/showthread.php?t=751
              "ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
              "What do you do to help save the world?"

              Коментар


                #8
                qvkata-dcs написа:
                " Tornado " Реших май да тръгна от зад на пред с 2 тактов
                От трите линка мисля ,че KDX 200 е най-добре тези 125 кубикови много бързо ще ти умалеят.Запомни ,че започваш първо с разходка и така постепенно се стремиш към покоряване на доста девствени местенца по балкана.Един много добър съвет от мен.Ако мислиш трайно да се занимаваш с това хоби по-добре започни с екипировката и после мотора.Падането в гората без екипировка може да ти коства доста.НИКОГА НЕ КАРАЙ САМ В ГОРАТА.А сетих се и още нещо.Спрял си се на 2-тактов ,но знай ,че тази машина иска винаги обороти за преодоляване на препятствия от което може да изпиташ доста голяма трудност докато свикнеш да го владееш.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Кдх-кса е перфектен мотор ,за ендуро .Здрав и с уравновесен нрав като за 2-тактов .Прощава грешки и се кара лесно 125 кубикови не си купувай освен ако не си 50 кила и няма тенденции да напълнееш ,наистина леки са но в никакъв случай не се карат по-лесно .Кавата по памет тежи някъде около 115 килограма което е перфектно за ендуро .Подръжката на 2-тактов мотор излиза по -ефтино ,особено ако имаш технически познания и мерак :D Ако свали 300-400 лева от цената тичай до Ловеч и го взимай .и Торнадо правилно те е посъветвал ,в гората никога сам -хубава каска и протектори и обувки (всичкото това илиза понякога по скъпо от моторано това е цената на удоволсвието ) Сега ме питай дали м исе кара мотор в София или по шосето
                  фиатче Браво 2.0

                  Коментар


                    #10
                    Tornado , tomazo мерси много за съветите . Относно екипировката решил съм за сега само каска ,че да си пазя мозъкЪт за протектори по-натам , малко ме плашите с това сам в гората не .. ще го имам със сигурност в предвид! Спирам се на Kawasaki Kdx 2т 200 кубика че и аз съм си 90тина кг :PМерак от доста години ми е офроуд пътя , Tornado трайно и любителско искам да се занимавам , ама като гледам цените на протектори и каски и малко ми става лошочко , НО ще си заслужи ако станат нещата Мерси!
                    "ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
                    "What do you do to help save the world?"

                    Коментар


                      #11
                      Не прави подобна грешка има и ефтини протектори на драгомир налакатници и наколенки илзизат 50 лева . и при едно падане с 20-тина километра ако си без тях ще се ожулиш до кокал тая кава има протектори за ръцете ,което също е важно защото клоните чупят пръсти като солети :D С каската задължително си купи и очила и не се самозаблуждавай ,че ще караш кротко и разумно .Мотора не е като колата колкото пъти съм си повярвал че съм добър съм бил по гръб А в гората ако не паднеш 2-3 пъти за какво ти е да караш .
                      фиатче Браво 2.0

                      Коментар


                        #12
                        tomazo написа:
                        Не прави подобна грешка има и ефтини протектори на драгомир налакатници и наколенки илзизат 50 лева . и при едно падане с 20-тина километра ако си без тях ще се ожулиш до кокал тая кава има протектори за ръцете ,което също е важно защото клоните чупят пръсти като солети :D С каската задължително си купи и очила и не се самозаблуждавай ,че ще караш кротко и разумно .Мотора не е като колата колкото пъти съм си повярвал че съм добър съм бил по гръб А в гората ако не паднеш 2-3 пъти за какво ти е да караш .
                        Май ще послушам съвета и ще си взема протектори и очила освен каската де .. дам само да видя мотора първо ,че няма да е толкова скоро колкото ми се искаше ... .
                        "ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
                        "What do you do to help save the world?"

                        Коментар


                          #13
                          Баце, що не си купиш джип да го е**!? +тва аз не разбирам кво е тва мотор и да не е стъпил здраво върху асфалтапп. мое мнение а и ми е едно бавно в момента... пп2. трябва ли категория за тия ендурота мендурота.. май да ?

                          Коментар


                            #14
                            Disturbed написа:
                            Баце, що не си купиш джип да го е**!? +тва аз не разбирам кво е тва мотор и да не е стъпил здраво върху асфалтапп. мое мнение а и ми е едно бавно в момента... пп2. трябва ли категория за тия ендурота мендурота.. май да ?
                            Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Па джипо е 20 хилки :DПП2 : Трябва " А " категория ама на Гюешево може и без нея за в близкото бъдеще 250 лв струва курса и е самона курмуване 12 учебни часа .
                            "ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
                            "What do you do to help save the world?"

                            Коментар


                              #15
                              Аз карам ендуро - "HONDA XL 600V Transalp" Разликатаа до кросовия мотор е, че еднурото е по-тежко и по-цивилно, пригодено и за асфалтови пътища.... нито риба, нито рак.За гората ти трябва чист крос, защото е много по-лек и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО екипировка Ендурото е по-подходящо за туризъм и черни пътища, но НЕ и за гората!За гората не е задължително да имаш категория по простата причина, че там няма кой да те спре, ОБАЧЕ за теб самия е хубаво да изкараш изпита - научават се много полезни неща, повярвай ми И НЕ подценявай екипировката - тя се купува ПРЕДИ мотора!УСПЕХ

                              Коментар

                              Working...
                              X