Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Енергийна ефективност - спестявате ли енергия?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Е как 200в колега?Аз повече от 140 не можах да ги сметна Е вярно си се вдига разхода , но на фона на едно 30-40 киловата които нормално доставя един средно статистически двигател на колелата при спокойно каране мисля че 200 вата са доста малко.Закони - какво да правиш - ще ги спазваме.А на мен не ми пука аз си карам целогодишно на къси.
    Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

    Коментар


      #92
      140 + загубите от преобразуването на механичната енергия в електрическа от алтернатора = 200Спазваме ги ... но това не пречи да ги критикуваме....

      Коментар


        #93
        ilkor написа:
        140 + загубите от преобразуването на механичната енергия в електрическа от алтернатора = 200Спазваме ги ... но това не пречи да ги критикуваме....
        Вие спазвайте,при мен на фарове ми избледнява таблото и нищо се не види->по-опасно от каране без фарове.Акумулатора е чисто нов ,акумулаторджията каза че алтернатора си зареждал нормално

        Коментар


          #94
          Еми нормално е , И на Алфата ми беше така и на Ланчата - Когато включиш фаровете умната колица си мисли че караш през нощта и намаля осветлението на часовника, ИЦС-а и прочие благинки
          Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
          ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

          Коментар


            #95
            твоята е умна-моята си е просто DGT и започвам да разбирам защо има хора които се оплакват от него и защо Фиат са се отказали да го поставят на следващите модели.

            Коментар


              #96
              Я закривайте темата докато ония от ЧЕЗ ЕОН и незнам кои други не са се усетили да ни турнат и електромери по колите.
              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


              http://vbox7.com/play:124bedab

              Коментар


                #97
                pr_00f написа:
                ...................., но на фона на едно 30-40 киловата които нормално доставя един средно статистически двигател на колелата при спокойно каране.....................
                Колега,40 киловата се ползват от двигателя когато се движи със скорост 150 клм/час.При спокойно каране в градски условия се ползват 10-15 киловата най много,а в задръстваниятя 4-5.Макс.мощност на трабанта е 18 Квт,но предполагам знаеш как може да се движи в града.А извън вдига 100 клм и повече даже.

                Коментар


                  #98
                  Сериозно?Сега ако е фиат чинко - може. За трабанта знаем че е сериозна машина При нормално каране 2-те коли който съм имал - 155 1.7 8в на 3000 оборота - 60 коняЛибрата на 2000 оборота - е някъде към 80-85 коня.Хайде сега дели посочените коне на 1.34 и да почнем разговора наново. Друг въпрос е ако си караш колата на 1000 оборота и тя е корса 1.0
                  Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                  ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                  Коментар


                    #99
                    Колега, мнооооооооого дълга и широка тема отваряш. Stefan Hadjov е прав. Накратко - при 3000 оборота си 60 коня, ако създаваш и максимален въртящ момент в същия момент. Т.е. двигателя да напъва с максимална сила, или с други думи да ускоряваш максимално

                    Коментар


                      и явно не си карал трабант аз съм карал няколко месеца - не бих говорил за траби-то с пренебрежение

                      Коментар


                        pr_00f написа:
                        Сериозно?Сега ако е фиат чинко - може. За трабанта знаем че е сериозна машина При нормално каране 2-те коли който съм имал - 155 1.7 8в на 3000 оборота - 60 коняЛибрата на 2000 оборота - е някъде към 80-85 коня.Хайде сега дели посочените коне на 1.34 и да почнем разговора наново. Друг въпрос е ако си караш колата на 1000 оборота и тя е корса 1.0
                        Колега,голямата грешка която допускаш в разсъжденията ти е че при 3000 об -60 кс и Либрата при 2000 об- 80 кс е верно само ако се движиш в при тези обороти с пълен дросел или както се казва в профлитературата-движение по външна характеристика на двигателя.Защо се казва виншна е друга тема,но какво става при 10%,20%,30% отворен дросел не знаеш и тези характеристики никой не обявява.А те са най важните защото 98% от движението на колата ползваш именно тях.При движение в градски условия,а и звън градски се движиш основно по частични характеристики/частично отворен дросел/. И за това в тези режими не би трябвало да цитираш рекламните фирмени стойностси важещи за външната характерисрика на двигателя.И на края конските сили се делят на 1,36 за да получиш киловатите.

                        Коментар


                          Stefan Hadjov,Че сме и адаши -даже гледната ти точка е правилна, така че се извинявам за некоректно поднесената информация.
                          Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                          ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                          Коментар


                            Да пораздвижим темата.http://dnes.dir.bg/2008/12/08/news3707458.html
                            Забраняват електрическите крушки08 декември 2008 / News.dir.bgИзползването на обикновените електрически крушки ще бъде забранено в ЕС чрез решение, което ще бъде огласено в Брюксел утре.Първи, вероятно още от септември 2009 г., ще бъдат спрени 100-ватовите, а през следващите 3 години от употреба ще бъдат извадени от употреба и останалите видове, съобщава в. "24 часа", цитиран от БЛИЦ.Мястото им на рафтовете на магазините ще заемат флуоресцентни, халогенни и LED крушки, които пестят 5 пъти повече енергия. Промяната е заложена в директивата за екодизайна. Тя е част от мерките за борба с климатичните промени, с която Брюксел разчита да спести електричество за 5 милиарда евро и 4,5 млн тона парникови газове годишно.Икономичните модели издържат до 10 г. и пестят до 60% от сметката за осветление. Класическите крушки превръщат само 5% от консумираната енергия в светлина.
                            Забележете заглавието - е няма такива идиоти а ?Сигурно бъдещите крушки няма да са на тока ами на ...Някой да се сеща.
                            Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                            ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                            Коментар


                              Може да пуснат дизелови крушки Абе пак ще дойдете на мойто, за крушките. Тея 10 стотинки на месец, които всеки един няма да усети, се оказва че са милиарди евро за целия ЕС.

                              Коментар


                                С риск да засегна някой винаги съм твърдял че журналистите са много зле.Не стига че не разбират нещо ами и го тръбят така че всеки да разбере колко са зле.Понеже съм тъй да се каже, компетенетен в една област като им слушам или чета глупостите в нея си вадя заключение, че подобно е положението във всички области.Най малкото този запълнил страницата с някакъв текст да научи че не се казва крушка а лампа ...

                                Коментар

                                Working...
                                X