И аз не знам кви са тия мисли дето ми се въртят по тва време на денонощието, но се замислих при колко силен удар/каква скорост се отваря еърбега на нашите Фиатки? Ако някой има опит и впечатление нека сподели, би било полезно.
Например при демонтаж, ако решиш да сваляш волана. Наскоро правих подобна манипулация и си умирах от страх да не се отвори, докато разкачах куплунга му. Не съм виждал, но съм чувал за такива случаи.
Например при демонтаж, ако решиш да сваляш волана. Наскоро правих подобна манипулация и си умирах от страх да не се отвори, докато разкачах куплунга му. Не съм виждал, но съм чувал за такива случаи.
Колега преди време и аз си мислих същоото има и доста клипчета , който обориха 100% теорията за отваряне на airbag.Четох ,че си има датчици и платка , която решава кога да се отвори , скороста май беше в зависимост от мястото 40 - 60 нещо такова не помня и не съм веЖДобре ще е някой да обясни да
"ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
"What do you do to help save the world?"
Аз имах един колега-механик, който извършвайки някаква операция по волана беше 15 минути в ногдаун! Лошото в неговата ситуация беше, че беше застанал странично и еърбега го удари дитектно в слепоочието! Направо беше като след мач с Майк Тайсън!
Аз имах един колега-механик, който извършвайки някаква операция по волана беше 15 минути в ногдаун! Лошото в неговата ситуация беше, че беше застанал странично и еърбега го удари дитектно в слепоочието! Направо беше като след мач с Майк Тайсън!
То си пише, че когато се базика волан с еърбег задължително се откача някоя клема на акумулатора, ама... :D
Например при демонтаж, ако решиш да сваляш волана. Наскоро правих подобна манипулация и си умирах от страх да не се отвори, докато разкачах куплунга му. Не съм виждал, но съм чувал за такива случаи.
Колега преди време и аз си мислих същоото има и доста клипчета , който обориха 100% теорията за отваряне на airbag.Четох ,че си има датчици и платка , която решава кога да се отвори , скороста май беше в зависимост от мястото 40 - 60 нещо такова не помня и не съм веЖДобре ще е някой да обясни да
Ербека на съвременните коли се отваря при закъснение 5-6g,в диапазон от 90 градуса/челен удар и по 45 град. в ляво и дясно/.Ако удара е на повече от тези 45 град. се разчита на страничен ербек.Скороста на отваряне е 100 м/сек.което прави 360 км/час.
Не знам на кой кога му се отваря ,но аз смятам ,че на моя му е време да му прекъсна кабелите завинаги така и така няма кой да ги ослужи в Бг.Нямам намерение на някой завой на Шипка да ме изплющи в лицето.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Няма опасност при включване и изключване да се задейства еърбега самите букси имат специални пластинки които окъсяват пиропатрона. Задейстие може да се получи ако е демонтиран блока за управление без да е изключен или срязване на някой от кабелите и неправилното му връзване към захранване или маса /не случайно те са с ярки цветове и не можеш да ги объркаш с други/.
Ускорение и закъснение,чисто физически имат еднакъв смисъл.При внезапно спиране е по-редно да се нарече закъснение отколкото ускорение.Двата термина по смисъл са еднакви,само с различен знак.
Ускорение и закъснение,чисто физически имат еднакъв смисъл.При внезапно спиране е по-редно да се нарече закъснение отколкото ускорение.Двата термина по смисъл са еднакви,само с различен знак.
Относителноста колега, относителноста! Ускорение си е според мен, защото спрямо колата датчика е в покой. А когато срещне нещо започва ускорение срямо купето и това засича датчика... защото ми се струва, че ако коата докара 5-6g при внезапно спиране и успее да закове намясто нез спирачен път (без да има сблъсък де) няма да ти е нужен еърбег, а прахосмукачна торбишка, в която да те насипят като тв изкарат от вентилацията и те изчегъртат от стъклото... Това последното е на майтап, ма за ускорението съм на 99% сигурен, че е ускорение.
Коментар