Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кога сЕ отваря еърбега?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кога сЕ отваря еърбега?

    И аз не знам кви са тия мисли дето ми се въртят по тва време на денонощието, но се замислих при колко силен удар/каква скорост се отваря еърбега на нашите Фиатки? Ако някой има опит и впечатление нека сподели, би било полезно.

    Fiat Bravo T-Jet 120

    #2
    Например при демонтаж, ако решиш да сваляш волана. Наскоро правих подобна манипулация и си умирах от страх да не се отвори, докато разкачах куплунга му. Не съм виждал, но съм чувал за такива случаи.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Rokambol написа:
      Например при демонтаж, ако решиш да сваляш волана. Наскоро правих подобна манипулация и си умирах от страх да не се отвори, докато разкачах куплунга му. Не съм виждал, но съм чувал за такива случаи.
      Колега преди време и аз си мислих същоото има и доста клипчета , който обориха 100% теорията за отваряне на airbag.Четох ,че си има датчици и платка , която решава кога да се отвори , скороста май беше в зависимост от мястото 40 - 60 нещо такова не помня и не съм веЖДобре ще е някой да обясни да
      "ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
      "What do you do to help save the world?"

      Коментар


        #4
        Ето кога и при каква скорост се отваря, само дет не е за нашите зверчета а за едни други самоуети http://zazz.bg/play:9bc391f8

        Коментар


          #5
          bubachko написа:
          Ето кога и при каква скорост се отваря, само дет не е за нашите зверчета а за едни други самоуети http://zazz.bg/play:9bc391f8
          Yellow_Flash_Colorz_PDT_07ми тъй де... веднъж стресна жената.... що му трябваше да повтаря...
          Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

          Коментар


            #6
            Аз имах един колега-механик, който извършвайки някаква операция по волана беше 15 минути в ногдаун! Лошото в неговата ситуация беше, че беше застанал странично и еърбега го удари дитектно в слепоочието! Направо беше като след мач с Майк Тайсън!

            Коментар


              #7
              ///// написа:
              Аз имах един колега-механик, който извършвайки някаква операция по волана беше 15 минути в ногдаун! Лошото в неговата ситуация беше, че беше застанал странично и еърбега го удари дитектно в слепоочието! Направо беше като след мач с Майк Тайсън!
              То си пише, че когато се базика волан с еърбег задължително се откача някоя клема на акумулатора, ама... :D
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                Vladim написа:
                То си пише, че когато се базика волан с еърбег задължително се откача някоя клема на акумулатора, ама... :D
                Направо целият акумулатор бях махнал, ама пусти страх ...
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #9
                  qvkata-dcs написа:
                  Rokambol написа:
                  Например при демонтаж, ако решиш да сваляш волана. Наскоро правих подобна манипулация и си умирах от страх да не се отвори, докато разкачах куплунга му. Не съм виждал, но съм чувал за такива случаи.
                  Колега преди време и аз си мислих същоото има и доста клипчета , който обориха 100% теорията за отваряне на airbag.Четох ,че си има датчици и платка , която решава кога да се отвори , скороста май беше в зависимост от мястото 40 - 60 нещо такова не помня и не съм веЖДобре ще е някой да обясни да
                  Ербека на съвременните коли се отваря при закъснение 5-6g,в диапазон от 90 градуса/челен удар и по 45 град. в ляво и дясно/.Ако удара е на повече от тези 45 град. се разчита на страничен ербек.Скороста на отваряне е 100 м/сек.което прави 360 км/час.

                  Коментар


                    #10
                    bubachko написа:
                    Ето кога и при каква скорост се отваря, само дет не е за нашите зверчета а за едни други самоуети http://zazz.bg/play:9bc391f8
                    bатко на тоя ако ку4е му се изпикае на номера пак ще му се отвори възглавницата
                    Brava 103HP
                    ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                    Коментар


                      #11
                      Stefan Hadjov написа:
                      закъснение 5-6g
                      Да се чете ускорение или претоварване.

                      Коментар


                        #12
                        Не знам на кой кога му се отваря ,но аз смятам ,че на моя му е време да му прекъсна кабелите завинаги така и така няма кой да ги ослужи в Бг.Нямам намерение на някой завой на Шипка да ме изплющи в лицето.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Няма опасност при включване и изключване да се задейства еърбега самите букси имат специални пластинки които окъсяват пиропатрона. Задейстие може да се получи ако е демонтиран блока за управление без да е изключен или срязване на някой от кабелите и неправилното му връзване към захранване или маса /не случайно те са с ярки цветове и не можеш да ги объркаш с други/.

                          Коментар


                            #14
                            Airfan написа:
                            Stefan Hadjov написа:
                            закъснение 5-6g
                            Да се чете ускорение или претоварване.
                            Ускорение и закъснение,чисто физически имат еднакъв смисъл.При внезапно спиране е по-редно да се нарече закъснение отколкото ускорение.Двата термина по смисъл са еднакви,само с различен знак.

                            Коментар


                              #15
                              Stefan Hadjov написа:
                              Airfan написа:
                              Stefan Hadjov написа:
                              закъснение 5-6g
                              Да се чете ускорение или претоварване.
                              Ускорение и закъснение,чисто физически имат еднакъв смисъл.При внезапно спиране е по-редно да се нарече закъснение отколкото ускорение.Двата термина по смисъл са еднакви,само с различен знак.
                              Относителноста колега, относителноста! Ускорение си е според мен, защото спрямо колата датчика е в покой. А когато срещне нещо започва ускорение срямо купето и това засича датчика... защото ми се струва, че ако коата докара 5-6g при внезапно спиране и успее да закове намясто нез спирачен път (без да има сблъсък де) няма да ти е нужен еърбег, а прахосмукачна торбишка, в която да те насипят като тв изкарат от вентилацията и те изчегъртат от стъклото... Това последното е на майтап, ма за ускорението съм на 99% сигурен, че е ускорение.

                              Коментар

                              Working...
                              X