Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акт за скорост .. колко пари ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    uBoy написа:
    а вярно ли че 3 пъти като те хванат с превишена скорост и ти вземат книжката за няколко месеца?
    А аааа ! Не е верно ! При три пъти вече вземат книжката за цял живот.
    Фиат Панда 1.2 2006година
    Синджира си идва ,а козата я няма...

    Коментар


      #17
      благодаря за успокоението Yellow_Flash_Colorz_PDT_17
      Пунтак 1.1 с лека измама под капака

      Коментар


        #18
        коцев написа:
        uBoy написа:
        а вярно ли че 3 пъти като те хванат с превишена скорост и ти вземат книжката за няколко месеца?
        А аааа ! Не е верно ! При три пъти вече вземат книжката за цял живот.
        Глупости пишеш ! Прочети закона.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #19
          Ми аз чета закона от 1966 година когато съм вземал книжка Yellow_Flash_Colorz_PDT_42
          Фиат Панда 1.2 2006година
          Синджира си идва ,а козата я няма...

          Коментар


            #20
            kazan написа:
            Аз мога да споделя моя лош опит .... първия ми акт е за превишаване в града .. 94 при позволени 50 и без колан .....исках да си изям книжката пред чингитата .... усетих как 26 точки заминават с всеки ред написан в акта .. и така се почна лудницата ... от около 4 години не съм си виждал синьото талонче ... ама има и стратегия .. актовете имат давност 2 години .. още малко да минат лошите нарушения и зимам талона възстановил съм 1 път точки ама не е достатъчно ... за сега съм с 13 и ако си взема сичкото актове ще съм много на минус .. затова си трая ... малко остана
            колега и аз така си виках и карах със старите актове от минала година и се правих на луд,но във събота много лошо ме наказаха,направо ми взеха книжката и полицая ми вика когато си платиш глобите ще ти върнем книжката.Имам 1 акт за това че нямам винетка=100 лв превишена скорост мисля че беше със 27 км над позволеното=100 лв и 30 лв пак за превишена скорост но преди да вдигнат глобите миналата година Юни месец.И така станали 230 лв и 2 лв за такси във банката,и вече съм със книжка но пак бес талон сега чакам другия акт понеже ми написа че карам със истекло наказателно постановление.Вече близо 2,5 години не съм си виждал талона забравих какъв цвят е.Затова вече ще си ги плащам редовно.

            Коментар


              #21
              На мен за 26 км. превишение извън града ми взеха 50 кинта и 3 точки. Това с точките е очевидно незаконно, но тъй като наказанието е до 50 лв. включително, не мога да обжалвам, така че си пия една студена вода. Егати системата, и 20 точки да ми бяха взели, пак нищо не мога да кажа, щото глобата е 50 и не подлежи на обжалване, а скъпия ни Върховен административен съд постанови, че отнетите точки не са част от наказанието. Не е ясно какво са тогава, но това е една друга тема. Аз докато бях с акт, през цялото време се молех да ме глобят с повече от 50, че да ги скъсам от съдилища, ама явно са се светнали каква е далаверата гадовете. При това положение, получавам пръст (пък бил той и среден). Римляните са го казали - Divide e emperor (разделяй и владей). Кво си мислим, че можем да променим ние, мишките...
              Shit happens, sometimes...
              Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
              Marea 1.8 HLX - червена като аватара

              Коментар


                #22
                Колега ,моите извинения но пак стигаме до голата истина ,че вместо да си вземеш поука търсиш вината другаде а не в теб .По моите сметки грешиш.
                Фиат Панда 1.2 2006година
                Синджира си идва ,а козата я няма...

                Коментар


                  #23
                  Колега Коцев, надявам се да греша и мнението ти да не е било по повод моето. Иначе, не виждам къде греша. Признавам си, превиших скоростта, правя го много рядко, но мястото беше стратегическо. След няколко километрово изкачване и забрана за изпреварване. След като се влачих половин час след някакъв москвич, който беше натоварен с дърва за огрев и пълзеше с 40 км/ч, в момента в който стана разрешено изпреварването, натиснах за да го изпреваря. С оглед бързото завършване на изпреварването, развих повече от разрешените 90, а именно 116. В този момент ме засече радара и ми съставиха акт. До тук ОК. Аз на катаджии пари не давам, така че се съгласих с акта, въпреки че те си просеха някой лев. Написах си възраженията в акта и го взех. 5 месеца по-късно (по закон май беше 1 месец) си получих наказателното постановление, с което съм глобен 50 лв. и ми се отнемат 3 контролни точки. Според закона и наредбата, за превишение на скоростта извън населено място с до 30 км/ч се налага наказание глоба 50 лв. и лишаване от 2 (две) контролни точки. Сега питам аз, къде отива третата ми точка и защо?!? Според същия закон, на обжалване подлежат наказания над 50 лв. Т.е., в случая аз не мога да обжалвам, въпреки че наказанието ми е незакконно. Какво излиза в случая - аз съм нарушил правилата и съм готов да си понеса последствията, но последствията се оказват незаконни, а аз нямам възможност да се защитя. Е, кой е крив в случая? Сигурно и аз имам вина, но май КАТ е по-виновен. В момента се чудя, дали да не се обърна към някоя телевизия или вестник, щом не мога към съда. Защото закона се отнася както до мен, така и до контролните органи. Не може системата да е еднопосочна. След като аз им плащам заплатите като данъкоплатец, следва те да съблюдават не само задълженията ми, но и моите права. Естествено, по-лесно е да те гледат в ръцете, дали си готов да им бутнеш малко, а след това да издевателстват над теб, но аз не съм такъв човек, подкупи не давам никому по никакъв повод. Естествено, в тази държава мога само да страдам поради това, че не практикувам корупция, но ако имаше повечко хора като мен, България нямаше да е на първо място по подкупност и други кофти работи.
                  Shit happens, sometimes...
                  Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                  Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                  Коментар


                    #24
                    ivjordan написа:
                    . Аз докато бях с акт, през цялото време се молех да ме глобят с повече от 50, че да ги скъсам от съдилища...
                    Ето за тия думи бай ти Иван говори ,че не си си взел поука . Вместо да си кажеш : верно не е хубаво това ,но все пак аз допуснах нарушение и ще си понеса последствията каквито и да са като обещавам повече да не се повтаря.Москвич , Трабант , конска каруца това е положението .Има ли знак трябва да се спазва. Почнеш ли ту тоя знак , ту оня знак да не спазваш то вече свикваш с нарушенията и от там идват и белите. Казвам ти го като възрастен човек врял и кипял по пътищата и още ври и кипи . Ще ти е от полза . Щом за над 40 години зад волана нямам нито едно произшедствие , нито един акт значи долу горе съм му хванал цаката на карането. :D Жив и здрав бъди ,нямам нищо лично към теб просто се опитвам от годините си с нещо да ви предпазя.
                    Фиат Панда 1.2 2006година
                    Синджира си идва ,а козата я няма...

                    Коментар


                      #25
                      аз уважавам колегата коцев като по-възрастен ми е пределно ясно, че карането не се кара с ръце и крака толкова, колкото с акъл, но в случая може да се каже само- пътищата ни са абсурдни- самата настилка е абсурд, маркировката е абсурд, знаците са абсурд, ограниченията ни са абсурд, полицията ни е абсурд, закона също! ако има кой да следи в случая, колегата нямаше да е с акт- защо няма кой да го спре този за неправилен превоз на товар/предполагаме, че е така в случая/, няма кой да следи, че този кара с 20 и трябва д аотбие и да пропусне колоната. решението на един проблем обикновенно не се крие в неговото забраняване- т.е. ако има магистрали хората много рядко ще нарушават правилата, защото ще си карат със 130, а не да принуждаваш народа да пътува маса километри по еднолентов селски път между 2-та най-големи града в бг. ако ми направят магистралата софия-варна обещавам, че ще ми вземат максимум 10 точки за 10 години, а сега ако ме спрат по същия маршрут от пълния си актив почти /37/ не знам дали ще ми стигнат и за този единствен път.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        Прав си и абсолютно те подкрепям, колега и адаш Коцев, но не точно това ми беше мисълта. Всъщност, стават грешки в нет общуването. Иначе, за моя скромен стаж от 17 години на волана и на мен това ми е първия акт и ПТП-та нямам. Но продължавам да твърдя, че ако наказанието е незаконно, следва да има начин да се защитиш. Ако начина е "скъсване от съдилища" - вървиш по него. Ако този начин ти е отнет от корумпирани политици, "Господари на ефира" може и да свършат работа, ако не - друг път. Някой трябва да набие в дебелите кратуни на властимащите, че управлението е двустранен процес, иначе всичко е безсмислено. Още да си бяхме в Турция, все тая... Тъжно ми е, че живея в абсурдистан и затова понякога се изказвам рязко и крайно, но само един не стига, за да се променят нещата. Трябва цял народ. Иначе, както го е казал Ботев: "Кажи ми кажи, мой бедни народе, кой те в таз робска люлка люлее..."Иначе и аз, като не много млад човек вече, се мъча по форуми и насам - натам да казвам неща, които ще са от полза на младите, защото те най-много ще страдат от това, което хората от моето поколение, от твоето, както и бащите ни са надробили по тая земя българска.
                        Shit happens, sometimes...
                        Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                        Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                        Коментар


                          #27
                          Прав си колега pakumba, така е, но реалностите са други. Магистралата (южната) се строи от 30 години и е до никъде, северната е още по-зле, но същевременно пращаме пенсионери в Несебър на държавна издръжка. Същото се отнася и до столичното метро и околовръстното и до още хиляда неща. При 4 милиарда бюджетен излишък, правим рекламна кампания на независимостта, която струва милиони, а болниците и училищата изнемогват. Няма да ми стигне уикенда да изброявам абсурдите в тая държава, но се отделяме от темата. Не ми е болката за 50 лв., нито за 3 точки. Достатъчно дълго съм зад волана и мога да преценя кога и какво. Дразни ме беззаконието. Аз съм юрист по професия, но не станах адвокат именно за да не ми се налага да защитавам незаконни неща. Исках да стана съдия зяа да раздавам правосъдие, но корупцията в системата не ми го позволи навремето, а сега съм дърт, за да почвам отначало.Както и да е, аз ще си платя глобата и след две години точките ще ми се възстановят, но проблема е много по-дълбок от мойте пари и точки. Дано по-младите имат волята и силата да го разрешат, макар че се съмнявам...
                          Shit happens, sometimes...
                          Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                          Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                          Коментар


                            #28
                            Вие си знаете вашето ,аз си знам моето . :D Колеги водачи стига с тия магистрали !!! Я извадете от бюлетините да видите колко жертви станаха на магистралите при идеален път и маркировка? Не прелетяха ли през мантинелата трима млади мъже с над 200км и сеутрепаха? От Перник оная не прелитя и тя през мантинелата и уби също трима ? Преди месец на магистралата един с Мерцедес не утрепа пак трима които му излязоха на кръстовище? И десетки случаи. И всичко от безотговорност. Ето вчера 17 годишен хлапак пак с БМВ утрепа в София невинни хора . Турчето от Варна не уби ли на спирката младо момче което спокойно си е чакало автобуса ? За какво говорим тогава ? За разни магистрали и хубави пътища . Бас държа ,че с тая ниска култура от нас на хубавите пътища ще има двойно повече катастрофи .Но млъкни сърце ....
                            Фиат Панда 1.2 2006година
                            Синджира си идва ,а козата я няма...

                            Коментар


                              #29
                              коцев написа:
                              Вие си знаете вашето ,аз си знам моето . :D Колеги водачи стига с тия магистрали !!! Я извадете от бюлетините да видите колко жертви станаха на магистралите при идеален път и маркировка? Не прелетяха ли през мантинелата трима млади мъже с над 200км и сеутрепаха? От Перник оная не прелитя и тя през мантинелата и уби също трима ? Преди месец на магистралата един с Мерцедес не утрепа пак трима които му излязоха на кръстовище? И десетки случаи. И всичко от безотговорност. Ето вчера 17 годишен хлапак пак с БМВ утрепа в София невинни хора . Турчето от Варна не уби ли на спирката младо момче което спокойно си е чакало автобуса ? За какво говорим тогава ? За разни магистрали и хубави пътища . Бас държа ,че с тая ниска култура от нас на хубавите пътища ще има двойно повече катастрофи .Но млъкни сърце ....
                              не си съвсем прав. на магистрали стават много по-малко катастрофи отколкото на първо/второкласни пътища. сега никой не казва, че няма нито една катастрофа, но като процент ще паднат поне с 50. винаги ще стават катастрофи то си е нормално за съжаление, човек е проектиран да може да реагира при движение до 20-25 км колкото е тичането, всичко отгоре е свръх натоварване и затова трябва да се предвижда, а не да се разчита на моментно действие. но огромната част от произшествията извън града могат да бъдат избегнати ако има магистрала- само си помисли- няма насрещно движение, риск от животни на пътя доста по-малък, риск от спрял след завой съвсем малък, риск при евентуално спукване на гума или друга повреда пак е много по-възможно да овладее човек колата на широката магистрала, отколкото на тесния път, риск от излизане от пътя на завой/изтърване/ почти няма, няма нерви да караш след тир с 20, съответно по-малко умора, по-малък шанс да заспиш и т.н. и т.н. докато не бъдат направени магистрали така ще бъде, колите стават все по-бързи. този въпрос е като с трафика в софия- не са мислили за улици навреме и сега аре ще забраним на хората да се движат с колите си по 50 % от улиците. е най-добре напълно да им забраним да се движат, така няма д азамърсяват въздуха хич. колко по-лесно може да бъде ако се мислело преди 20 години д аим аоще 2 платна/както в много други големи градове по света хората са се сетили/. хората по цял свят са недисциплинирани, които си мисли, че не е така се е объркал. ако може да се клинчи и те клинчат. всичките тези простотии със спрейовете да не се вижда номера на камерата, радар детекторите да не би ние да сме ги измислили? п.с. а че една голяма част от народа не може да кара е вярно, но то не всеки е роден затова, а и не всеки е длъжен да може да прави това перфектно. затова превенцията на катастрофата върши най-добра работа
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                #30
                                Бас държа ,че с тая ниска култура от нас на хубавите пътища ще има двойно повече катастрофи .
                                А, ей сега го каза, колега, но проблема пак е много дълбок. Ниската култура е резултат от умишленото профанизиране на нацията в последните 20 години. Я виж как пишат половината потребители тук. Хората са пълнолетни и шофьори, но не могат да пишат, т.е., неграмотни са. Или пък са грамотни, но не могат да изразят смислена мисъл в писмовна реч. За какво говорим?!? Народ от глупаци и неграмотници се управлява по-лесно, отколкото народ от учени хора. Спомнете си възраждането и турската окупация - първата битка на българския народ е била за свободно светско училище, след това за независима църква и накрая за независима държава. Сега нещата се случват по обратния ред - унищожаваме училището, църквата вече не играе роля, държавата е превърната в частно предприятие на престъпна клика от политици, за които личното обогатяване е единствен приоритет. Резултата - народ от роби, рая или както искате ги наречете, чиято единствена задача е да плаща. Плаща данъци, осигуровки, глоби и т.н., които се вливат в консолидирания национален бюджет, откъдето увеличават благосъстоянието на същата тази клика.Всичко това се случва пред прага на най-жестоката световна криза в историята. Петролът на земята свършва и петролната цивилизация, каквато я познаваме е на път да изчезне. Познатите алтернативни горива не са алтернатива, поради нарастващата необходимост от обработваема земя за засаждане на хранителни култури. Същевременно, именно тази земя пустее. Профанизацията е политика на целия свят, не само в България. Регионалните конфликти на горивна основа са факт от 10 години. Не обичам да съм пророк, но апокалиптичната картина вече е наполовина нарисувана, остават финалните щрихи, които, според геолозите, ще бъдат нанесени между 2014 и 2040 година, когато петролът на земята окончателно ще се изчерпи. След това всичко ще бъде различно, ако изобщо бъде нещо.
                                Shit happens, sometimes...
                                Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                                Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                                Коментар

                                Working...
                                X