Atanas71 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нова кола на старо - Marea?
Collapse
X
-
Ако сравняваме Мареите 1.9 JTD105 с 1.8 115hp към днешна дата с цените на горивата и поддръжката, коя ще ми спести пари... ако въобще може да се поставни така въпроса. И като цяло това прословуто jtd по надежно ли е от бензинката или просто е читав дизелов двигател сравнено с останалите печки?Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
bogidar написа:Гледайки http://catalog.auto.ru/catalog/cars/fiat/marea/ незнам доколко е коректна информацията но какво ще кажете за 1.8 i 16V (132 Hp) или 1.8 i 16V (115 Hp), комнтирайки бензинките?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Гледайки разхода на Airfan и snake jtd-то е доста по-икономично. Чудя се дали има голяма разлика в пъргавоста на двата двигателя. Аз в момента с моя Пунтак градско горя също около 7-8л. на 100км. Чеше ми се да покарам кола на бензин но ако ме навиете за jtd-то няма да се сърдя.Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
Аз те навивам за бензинката обаче. Независимо от по-високия разход на бензин, никой не може да ме накара да си взема дизелак - просто като чуя специфичния шум на такъв двигател, меко казано се изривам. 1,6 е идеален за семейна кола. В града - десятка на сто, извън града - при никакво настъпване не мога повече от 7,3 да я кача, а аз я настъпвам здраво. При 80-90 скорост съм я смъквал и под 6, което за семейна кола с такива размери е идеално. Да не се сърдят сега колегите с дизелаците, де - лично предпочитание :DFiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Безспорно бензинката 1.8 е по-пъргава с около секунда до 100 км/ч, според каталожните данни, но както всяка бензинка си има характерните проблеми. Аз лично преди карах само бензинови автомобили с газ и без газ и твърдо отричах дизела. Обаче се влюбих в JTD и в момента определено го смятам за по-добрият избор, тъй като има баланс между разход и вървеж. Да, 1.8 върви повече, но за сметка на това гори доста повече. Единственият негатив, който намирам до момента в JTD е проблемът със скъпият маховик. Т.е. преди покупката трябва да се увериш, че колата не потегля на тласъци и с притрисане, защото това ти гарантира в по-голямата част от случаите ремонт за 1500 лв. Моята притрисаше при тръгване като я купувах, знаех, че има за смяна съединител, заради счупени демпферни пружини, но не предполагах, че те са в маховика. Така че това да го имаш като едно на ум. Други съществени проблеми аз не съм имал.Личното ми мнение е, че трябва да покараш две еднакви купета с двата двигателя и сам да решиш, кое ти харесва повече, защото все пак ти ще я караш тази кола, а не ние. Също така, съветът ми е твърдо да търсиш само HLX изпълнение, защото в него усещането е като за много по-съвременен автомобил, от колкото му е ЕГН-то реално.Успех!
Коментар
-
Airfan написа:Обаче се влюбих в JTD и в момента определено го смятам за по-добрият избор, тъй като има баланс между разход и вървеж!...Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
Airfan написа:Безспорно бензинката 1.8 е по-пъргава с около секунда до 100 км/ч, според каталожните данни, но както всяка бензинка си има характерните проблеми...bogidar написа:Как е шума на двигателя спрямо този на бензинката. Иска ми се да избягам от типичното тракане при старите дизелаци. Нямъл съм възможност да наблюдавам/слушам jtd...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Божидаре, ЖТД-то изобщо не трака както ти си свикнал да слушаш твоя мотор.Работи много по-меко и ускорение и динамика никак не му липсват.Жалко, че не можеш да тестваш някое читаво ЖТД.Аз не бих си купил бензинова, защото започват игра на обороти (по някое време), това е първият ми дизел, който карам и смело мога да кажа, че работата на мотора е отлична като швейцарски часовник.Бяхме спрели един до друг Фиата от подписа и Пасат 99 г. 1.9 Тди, е Пасата беше в пъти по-шумен. Това ако може да ти послужи като някаква база за сравнение..."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
[quote="snake"]И кои са те ? Наистина не ги знам, не се заяждам.[quote]Проблеми с фалшиви свещи, проблеми с бобините, кабели, дистрибуторна капачка, палец, най-вече проблеми с оборотите.А иначе - моята кола не мирише на нафта нито в купето, нито в двигателния отсег преди, по време или след работа. Изгорелите газове миришат на добре изгоряла нафта, поне за сега...Наистина JTD е доста по-безшумно от TD. Ако шофираш с 90, двигателят не се чува и усеща въобще. Със 120-130 караш с около 2600 об/мин и се чува леко самия двигател, но по-силно се чува свистенето на въздуха сякаш, но определено е по-комфортно от бензинка, защото оборотите са по-ниски при еднакви скорости.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар