Това не е от типа "задачки - закачки", но няма смисъл да правя нова тема, тъй като и въпросът ми ще трябва да раздвижи мозъците на мнозина знаещи, аз неможах да отговоря на този въпрос, не съм инж. Та въпросът е следния: на картинката, на която се опитах да начертая износен диск на спирачка, защо по периферията износването образува може да се каже ъгъл от 90 градуса - позиция 1, а в другата част - позиция 2 се получава заобляне на ръба? Мисля, че на всички дискове които сме сменяли се получава този ефект.Надявам се да съм го написал разбираемо.
Прикачени файлове
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Това не е от типа "задачки - закачки", но няма смисъл да правя нова тема, тъй като и въпросът ми ще трябва да раздвижи мозъците на мнозина знаещи, аз неможах да отговоря на този въпрос, не съм инж. Та въпросът е следния: на картинката, на която се опитах да начертая износен диск на спирачка, защо по периферията износването образува може да се каже ъгъл от 90 градуса - позиция 1, а в другата част - позиция 2 се получава заобляне на ръба? Мисля, че на всички дискове които сме сменяли се получава този ефект.Надявам се да съм го написал разбираемо.
Защото всички нови накладки са скосени от вътрешната страна,тоест позиция 2
Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Да, ама не! Я замести с числа, че нещо ми се губи.
Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар