Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Караме на къси до 1 март! (Карайте със запалени фарове...)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stefanaki написа:
    По твоята логика всички допълнително поставили ксенон трябва да бъдат глобявани ( а те са повече от тези с допълнително поставен DRL).
    Лично аз съм за глобяването на тези с не фабрично поставен ксенон. Защото не отговаря на истината. Докато един DRL само намалява светлината. При мотоциклетите е задължително да се кара на пуснати фарове, не виждам какво пречи и при останалите да е така. Това, че на някой му се свиди за увеличеният разход....................... си е негов проблем. Лично аз също си пускам фаровете когато се движа извън града.

    Коментар


      Stefanaki написа:
      ...
      Пак не си ме разбрал, но не ми се влиза в безкрайни обяснения. Остани си прав, хубав ден! А иначе добре регулираните фарове с оребрено стъкло, или с лупи и монтиран ксенон по никакъв начин не заслепяват насрещно движещият се! Това, че на много голфове, октавии и аудита с напълно чисти стъкла на фаровете наслагаха ксенони, които светят в космоса, това е друга тема. Според мен те също подлежат на глоба, но едва ли някога полицаите ще тръгнат да правят проверки със стенд за фарове. :D
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        Не е точно така, колкото и да е регулиран и свален надолу фара си блести. Дори и тези с лупите на които стъклото е запрашено, надраскано................ също дразнят. Има Алфа с лупи, но стъклото е у ребрено, същото е и с един модел на BMW. В съвременните фарове слагат сума ти електроника която е точно за насрещно идващият, да не го заслепяват. Не случайно тези неща са не законни........................

        Коментар


          chaveto написа:
          Не е точно така, колкото и да е регулиран и свален надолу фара си блести. Дори и тези с лупите на които стъклото е запрашено, надраскано................ също дразнят. Има Алфа с лупи, но стъклото е у ребрено, същото е и с един модел на BMW. В съвременните фарове слагат сума ти електроника която е точно за насрещно идващият, да не го заслепяват. Не случайно тези неща са не законни........................
          Няма такова обяснение, колега! Фаровете с нарези отвътре играят роля на френелова леща, която формира светлинният сноп така, че да свети в определени граници. Благодарение на това, когато на тези фарове им се сложат ксенонови крушки могат лесно да се регулират. Горната част на проекцията от тези фарове изглежда, като отрязан. Факт е, че откакто имам ксенон на късите (над две години) никой отсреща движещ се автомобил не ми е присветнал, че го заслепявам.
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            Някои е добре и да се замислят от кога не са ходили на очен лекар ,че с тия компютри :D един приятел така смени 10 вина крушки фарове и ксенони докато осъзнае ,че е за ОЧИЛА
            фиатче Браво 2.0

            Коментар


              Колега виж този клип http://www.youtube.com/watch?v=yVuSS...=relatedВиж когато отиват да регулират и да проверят как светят фаровете и виж каква е разликата между едната и другата крушка и след това ми кажи, че не блести и няма разсейки. Ксенонов фар който не е фабричен когато идва срещу теб е все едно ако някой кара на дълги, целият фар свети а не само едната част от него, говоря за рефлекторен. А тези с лупите са същото лаино когато стъклото е мръсно, матово, надрано.................................

              Коментар


                chaveto написа:
                Колега виж този клип http://www.youtube.com/watch?v=yVuSS...=relatedВиж когато отиват да регулират и да проверят как светят фаровете и виж каква е разликата между едната и другата крушка и след това ми кажи, че не блести и няма разсейки. Ксенонов фар който не е фабричен когато идва срещу теб е все едно ако някой кара на дълги, целият фар свети а не само едната част от него, говоря за рефлекторен. А тези с лупите са същото лаино когато стъклото е мръсно, матово, надрано.................................
                Е ти тея лупи вече ги изкара по-зле от рефлекторите. Да не би на чисто новата хикс-деветка на Гошо-комшията да не му се цапа стъклото пред лупата, или да не се надира с времето от камъчета? Разликата между един ксенонов фар когато не е фабричен, и когато е, се състои в автоматичното регулиране, което пък аз го правя ръчно, и в пръскалката на фара, която никога не може да ми измие стъклото така, както мога аз да си го избърша с парцала. Ела да видиш моите фарове как светят (не че се хваля, ама имам перфектно осветление! ), и ако кажеш че те заслепяват, просто ще е несериозно

                Коментар


                  chaveto написа:
                  Колега виж този клип http://www.youtube.com/watch?v=yVuSS...=relatedВиж когато отиват да регулират и да проверят как светят фаровете и виж каква е разликата между едната и другата крушка и след това ми кажи, че не блести и няма разсейки. Ксенонов фар който не е фабричен когато идва срещу теб е все едно ако някой кара на дълги, целият фар свети а не само едната част от него, говоря за рефлекторен. А тези с лупите са същото лаино когато стъклото е мръсно, матово, надрано.................................
                  Няма смисъл да обясняваш нищо повече. Не разбра ли, че добре регулирания ксенон е много по-добър, законен и т.н. пред DRL с 30% мощност на дългите
                  Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                  Коментар


                    ogi28b написа:
                    Разликата между един ксенонов фар когато не е фабричен, и когато е, се състои в автоматичното регулиране, което пък аз го правя ръчно
                    Ако си мислиш, че твоите фарове могат да слязат за не повече от секунда ако не е и по бързо в някакво много ниско положение, много се лъжеш. Те ония не са глупави дето мислят други цокли и разните други неща, защото знаят, че пречи. Ако искаш може да провериш на едно ново BMW каква му е мощността на крушките (не ксенонови) и след това сравни неговите и твоите фарове как светят и тогава ще разбереш, че не е нужно да има мощност.................... за да може да свети един фар добре. А това, че някой хора вярно не са ходили на доктор не трябва да е проблем на останалите.

                    Коментар


                      Колкото до копчето за регулиране на светлините, доколкото ми е известно, нормалното му положение при ненатоварена кола е 0, т.е. фаровете са най-вдигнати и осветяват възможно най-надалече. Когато в колата има пътници или товар в багажника, колата "кляка", фаровете светят нагоре и тогава трябва да се врътне копчето и да се свалят фаровете. Не че някой го прави. Гледал съм срещу колата си с монтиран ксенон на късите (с лупи) и не мисля, че дразнят, но знам ли ? Хората се дразнят от какво ли не.А по темата - от 2 март няма да карам на фарове в светлата част на денонощието в града. Ако стане задължително, ще го правя, но щом не е, не мисля да светя глуповато в слънчев ясен ден в града :D . Извън града карам на фарове, съображението ми е, че когато изпреварваш, не можеш да бъдеш сигурен дали колата отсреща кара в твоята или в обратната посока, ако е без фарове.
                      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                      Коментар


                        chaveto написа:
                        ogi28b написа:
                        Разликата между един ксенонов фар когато не е фабричен, и когато е, се състои в автоматичното регулиране, което пък аз го правя ръчно
                        Ако си мислиш, че твоите фарове могат да слязат за не повече от секунда ако не е и по бързо в някакво много ниско положение, много се лъжеш. Те ония не са глупави дето мислят други цокли и разните други неща, защото знаят, че пречи. Ако искаш може да провериш на едно ново BMW каква му е мощността на крушките (не ксенонови) и след това сравни неговите и твоите фарове как светят и тогава ще разбереш, че не е нужно да има мощност.................... за да може да свети един фар добре. А това, че някой хора вярно не са ходили на доктор не трябва да е проблем на останалите.
                        Е какво значение има, ако ще и за 1 минута да слиза фара? При определено натоварване на колата - има определена позиция на копчето. Да не би да мислиш че като карам, постоянно слизат и се качват хора в колата ми за по-малко от секунда? Всъщност - ти за какво мислиш че е автоматичното регулиране!? И защо смяташ че то трябва да става за по-малко от секунда, и какво значение изобщо има за колко време се случва? На едно ново БМВ мощност на лампите е точно толкова, колкото на един стар Фиат - 55 вата Кажи сега какво е нужно, освен мощност , за да свети един фар добре? Аз твърдя че съм направил всичко необходимо за да свети моят фар добре. Освен това, съм сменил и източника на светлина, който вече не е неефективната халогенна лампа, а е ксенонова такава, която свети на точното място, но доста по-силно, и не по-различно от новото БМВ със същите ксенонови лампи. Така че аз заслепявам точно толкова, колкото и новото БМВ.Като точка да допълня, че когато застанеш срещу моята кола, никога няма да разбереш че тя е с ксенон, освен ако не ти кажа, или не видиш момента на запалване, или на изгасяне на лампата. Доста хора се изненадват като им кажа че карам с ксенон Просто на снимката от предната страница се вижда всичко - насочване, очертание, светлина пред колата....

                        Коментар


                          Само да ти кажа, че въобще не знаеш за какво регулиране става на въпрос и съвсем случайно крушката е 35W. Ако на твоите лупи им сложиш толкова ватове ще светят като свещи. Разликата между един фар на BMW и този на Мареа е като самолет текезесарка и совалка.

                          Коментар


                            Кажи за какво регулиране става въпрос, искам да си опресня знанията? Ако може и да кажеш точния модел на лампата, която е 35 вата за новото БМВ ? Може и директно с линк към каталог на филипс/осрам/бош/хела....

                            Коментар


                              Арее.... след цяла зима, цъкнах копчето на ОFF.Сега ще покарам седмица-две, да видя колко нафта ще спестя и после си ги пускам пак
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                emzo написа:
                                Арее.... след цяла зима, цъкнах копчето на ОFF.Сега ще покарам седмица-две, да видя колко нафта ще спестя и после си ги пускам пак
                                Ами ще спестиш за един Гоуф предполагам. По повод светлините ги пускам след като запаля защото на гас изчаквам малко на контакт да изключи клапана и тогава паля.С паленето ги включвам на момента.Без значение лято зима.
                                FIAT BRAVO 1.6
                                FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                                LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                                Коментар

                                Working...
                                X