Stefanaki написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Караме на къси до 1 март! (Карайте със запалени фарове...)
Collapse
X
-
-
Stefanaki написа:...А иначе добре регулираните фарове с оребрено стъкло, или с лупи и монтиран ксенон по никакъв начин не заслепяват насрещно движещият се! Това, че на много голфове, октавии и аудита с напълно чисти стъкла на фаровете наслагаха ксенони, които светят в космоса, това е друга тема. Според мен те също подлежат на глоба, но едва ли някога полицаите ще тръгнат да правят проверки със стенд за фарове. :D
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Не е точно така, колкото и да е регулиран и свален надолу фара си блести. Дори и тези с лупите на които стъклото е запрашено, надраскано................ също дразнят. Има Алфа с лупи, но стъклото е у ребрено, същото е и с един модел на BMW. В съвременните фарове слагат сума ти електроника която е точно за насрещно идващият, да не го заслепяват. Не случайно тези неща са не законни........................
Коментар
-
chaveto написа:Не е точно така, колкото и да е регулиран и свален надолу фара си блести. Дори и тези с лупите на които стъклото е запрашено, надраскано................ също дразнят. Има Алфа с лупи, но стъклото е у ребрено, същото е и с един модел на BMW. В съвременните фарове слагат сума ти електроника която е точно за насрещно идващият, да не го заслепяват. Не случайно тези неща са не законни........................Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Колега виж този клип http://www.youtube.com/watch?v=yVuSS...=relatedВиж когато отиват да регулират и да проверят как светят фаровете и виж каква е разликата между едната и другата крушка и след това ми кажи, че не блести и няма разсейки. Ксенонов фар който не е фабричен когато идва срещу теб е все едно ако някой кара на дълги, целият фар свети а не само едната част от него, говоря за рефлекторен. А тези с лупите са същото лаино когато стъклото е мръсно, матово, надрано.................................
Коментар
-
chaveto написа:Колега виж този клип http://www.youtube.com/watch?v=yVuSS...=relatedВиж когато отиват да регулират и да проверят как светят фаровете и виж каква е разликата между едната и другата крушка и след това ми кажи, че не блести и няма разсейки. Ксенонов фар който не е фабричен когато идва срещу теб е все едно ако някой кара на дълги, целият фар свети а не само едната част от него, говоря за рефлекторен. А тези с лупите са същото лаино когато стъклото е мръсно, матово, надрано.................................
Коментар
-
chaveto написа:Колега виж този клип http://www.youtube.com/watch?v=yVuSS...=relatedВиж когато отиват да регулират и да проверят как светят фаровете и виж каква е разликата между едната и другата крушка и след това ми кажи, че не блести и няма разсейки. Ксенонов фар който не е фабричен когато идва срещу теб е все едно ако някой кара на дълги, целият фар свети а не само едната част от него, говоря за рефлекторен. А тези с лупите са същото лаино когато стъклото е мръсно, матово, надрано.................................Не разбра ли, че добре регулирания ксенон е много по-добър, законен и т.н. пред DRL с 30% мощност на дългите
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
ogi28b написа:Разликата между един ксенонов фар когато не е фабричен, и когато е, се състои в автоматичното регулиране, което пък аз го правя ръчно
Коментар
-
Колкото до копчето за регулиране на светлините, доколкото ми е известно, нормалното му положение при ненатоварена кола е 0, т.е. фаровете са най-вдигнати и осветяват възможно най-надалече. Когато в колата има пътници или товар в багажника, колата "кляка", фаровете светят нагоре и тогава трябва да се врътне копчето и да се свалят фаровете. Не че някой го прави. Гледал съм срещу колата си с монтиран ксенон на късите (с лупи) и не мисля, че дразнят, но знам ли ? Хората се дразнят от какво ли не.А по темата - от 2 март няма да карам на фарове в светлата част на денонощието в града. Ако стане задължително, ще го правя, но щом не е, не мисля да светя глуповато в слънчев ясен ден в града :D . Извън града карам на фарове, съображението ми е, че когато изпреварваш, не можеш да бъдеш сигурен дали колата отсреща кара в твоята или в обратната посока, ако е без фарове.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
chaveto написа:ogi28b написа:Разликата между един ксенонов фар когато не е фабричен, и когато е, се състои в автоматичното регулиране, което пък аз го правя ръчноКажи сега какво е нужно, освен мощност , за да свети един фар добре? Аз твърдя че съм направил всичко необходимо за да свети моят фар добре. Освен това, съм сменил и източника на светлина, който вече не е неефективната халогенна лампа, а е ксенонова такава, която свети на точното място, но доста по-силно, и не по-различно от новото БМВ със същите ксенонови лампи. Така че аз заслепявам точно толкова, колкото и новото БМВ.Като точка да допълня, че когато застанеш срещу моята кола, никога няма да разбереш че тя е с ксенон, освен ако не ти кажа, или не видиш момента на запалване, или на изгасяне на лампата. Доста хора се изненадват като им кажа че карам с ксенон
Просто на снимката от предната страница се вижда всичко - насочване, очертание, светлина пред колата....
Коментар
-
emzo написа:Арее.... след цяла зима, цъкнах копчето на ОFF.Сега ще покарам седмица-две, да видя колко нафта ще спестя и после си ги пускам пакПо повод светлините ги пускам след като запаля защото на гас изчаквам малко на контакт да изключи клапана и тогава паля.С паленето ги включвам на момента.Без значение лято зима.
FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар