Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Караме на къси до 1 март! (Карайте със запалени фарове...)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    steven написа:
    Много дълга тема... Аз не разбрах, защо нещете да карате на фарове? Не е като да трябва да ги пускате и спирате всеки път. Ако крушките са ви скъпи, то откъде пари за масло :DТо пък даже някакви DRL модули.. аз съм млад шофьор и наистина не разбирам, какво им е на късите?
    Нищо не им е. Просто някои колеги се вманиачават прекалено на тема безопасност, едни фарове няма да ви направят по-добри шофьори, нито ви правят по-видими в ясен слънчев ден при 40 градуса жега. Това е малко като бий самара да се усети магарето, май така беше поговорката.
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      Понеже и аз не разбирам, може ли някой да ми обясни защо не кара на къси, а си е направил т.нар. DRL? Наистина не ми е ясно?
      Allergic To The Counterfeit

      Коментар


        колкото до безопасноста мисля че трябва да е целогодишно на фарове
        Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


        FIAT BRAVO 1.8GT
        FIAT BRAVO 1.9TD ex

        Коментар


          T_SHOW написа:
          Аз за себе си съм взел решение. В града твърдо ще карам БЕЗ фарове. Извън града, според ситуацията.Може и да не ми коментирате поста, просто си изказвам моето становище, няма да ми промените решението.
          Моето мнение е почти еднакво като на колегата с едно уточнение само!Когато карам извън града ще шофирам с включени светлини,но в града без!Няма спор,че карането със светлини е още по-голяма сигурност,но при положение че в града се кара главно на първа,втора,светофар...първа,втора,светофар....Смя там,че тук светлините не са ми кой знае колко от полза!
          Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
          Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

          Коментар


            fiat_fan написа:
            Понеже и аз не разбирам, може ли някой да ми обясни защо не кара на къси, а си е направил т.нар. DRL? Наистина не ми е ясно?
            Направили са го защото дългите са така насочени, че "бият" точно в стъклото на насрещната кола - нощем с дълги те заслепяват нали.От тук има две причини да го правят:- първата - пестят от лампите и рефлекторите на късите, същите тези защитници на карането целогодишно на фарове и това че не им пука какво става с фаровете при 40 градуса жега и ги пече една 55 ватова лампа, пък защо да си харчат късите- втората - тъй като дългите "бият" право в отсрещният водач, то той ги вижда малко по-отдалеч спрямо късите през деня
            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

            Коментар


              Ето няколко снимки от един и същи ъгъл, с еднакви РЪЧНИ настройки на фотоапарата, така всеки може да си прецени каква е разликата между къси - ксенон, и дълги DRL.
              Прикачени файлове

              Коментар


                гледам не си sвързал габаритите при работещ ДРЛ. изобщо някой от форума има ли да го е реализирал?

                Коментар


                  u_bo написа:
                  няколко пъти ме предупреждават колеги, че неми светели задни габарити
                  Не е задължително да ти светят каквито и да е габарити през деня, ако това имаш предвид че те предупреждават. Трябва да си на къси, или на дневни. За габарити никой нищо не споменава. Само нощно време важат габаритите.

                  Коментар


                    nai7 написа:
                    Стой си у вас и никой няма да те заслепява.Или па си вземи едни очилца потърси във чичи Гугли,той ще ти каже за какви очила става дума.Не ми се обеснява сега за тях, че гледам мач ама са добри за нощно каране.
                    Я си влей малко мисъл в главата и след това сядаш да пишеш и четеш, ОК?!
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      Stefanaki написа:
                      Нарочно подредих постовете по такъв начин. Но когато не си прав - признай си. Или отговори на точно поставения въпрос.
                      В случая ти не си прав и не си прочел ДОБРЕ написаното от мен. Казах, че монтиран DRL на дългите светлини трябва да свети с максимум 30% за да не заспепява. Последните снимки на Оги потвърждават думите ми. Иде реч за снимките заснети срещу колата. А фабричните DRL-и са направени така, че да не заслепяват. А иначе ако си направиш мигачите да ти светят бяло, а не оранжево също подлежиш на глоба-за справка погледни закона!
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        Категорично съм на мнение че моят ДРЛ не заслепява Снимките са показателни. Последните снимки имат за цел да покажат какво се вижда от гледна точка на насрещен автомобил. Светенето в никакъв случай не е по-различно от това на новите аудита, хонди, и всякакви други фабрични ДРЛ-и. Нима те заслепяват? На по-горните снимки се вижда колко е силна светлината спрямо късите, които даже са ксенонови.

                        Коментар


                          ilko-gd написа:
                          fiat_fan написа:
                          Понеже и аз не разбирам, може ли някой да ми обясни защо не кара на къси, а си е направил т.нар. DRL? Наистина не ми е ясно?
                          Направили са го защото дългите са така насочени, че "бият" точно в стъклото на насрещната кола - нощем с дълги те заслепяват нали.От тук има две причини да го правят:- първата - пестят от лампите и рефлекторите на късите, същите тези защитници на карането целогодишно на фарове и това че не им пука какво става с фаровете при 40 градуса жега и ги пече една 55 ватова лампа, пък защо да си харчат късите- втората - тъй като дългите "бият" право в отсрещният водач, то той ги вижда малко по-отдалеч спрямо късите през деня
                          - третата - мързел...много лесно е да си запалиш колата и да не мислиш: пуснах или не фаровете си?! Съответно ,като изгасиш двигателя: аве фаровете дали светят още ... е разбира се от Фиат са го решили тоя последния проблем - генерално, в случая говоря по принцип.п.п. За причини "първа и втора" мисля ,че колегата е прав , но е пропуснал следното: всичко това се случва при чувствително занижена мощност на лампата за дългите светлини.
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            1. Защо не си вържете DRL-а към късите?2. Потвърждавам от лични впечатления, че на ogi28b дългите през DRL светят като свещички - едва-едва.

                            Коментар


                              Vladim написа:
                              Stefanaki написа:
                              Нарочно подредих постовете по такъв начин. Но когато не си прав - признай си. Или отговори на точно поставения въпрос.
                              В случая ти не си прав и не си прочел ДОБРЕ написаното от мен. Казах, че монтиран DRL на дългите светлини трябва да свети с максимум 30% за да не заспепява. Последните снимки на Оги потвърждават думите ми. Иде реч за снимките заснети срещу колата. А фабричните DRL-и са направени така, че да не заслепяват. А иначе ако си направиш мигачите да ти светят бяло, а не оранжево също подлежиш на глоба-за справка погледни закона!
                              За кое не съм прав?Според теб всички с допълнително монтиран DRL трябва да бъдат глобени, защото не били фабрични, които светели с максимум 30%. Аз си поставям модул, който редуцира дългата светлина на 30% (абсолютно като фабричния), но трябва да бъда глобен.С какво моята редуцирана на 30% дълга светлина е по-различна от фабрично редуцираната на 30% дълга светлина?По твоята логика всички допълнително поставили ксенон трябва да бъдат глобявани ( а те са повече от тези с допълнително поставен DRL).
                              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                              Коментар


                                Vladim написа:
                                nai7 написа:
                                Стой си у вас и никой няма да те заслепява.Или па си вземи едни очилца потърси във чичи Гугли,той ще ти каже за какви очила става дума.Не ми се обеснява сега за тях, че гледам мач ама са добри за нощно каране.
                                Я си влей малко мисъл в главата и след това сядаш да пишеш и четеш, ОК?!
                                Герой си ти,щях да ти кажа нещо ама ще ме накажат пак,но ти си знаеш какво. Тази тема е 100 обсъждана даже и снимки имаше как се вижда без и със включени фарове,лично аз от 2 г карам без да съм ги спирал.Многократно са ме заслепявали ама не рева като вдовица за .... като ония зеления.МОЛЯ, придържайте се към добрия тон Модераторски екип на fiat-bg.org

                                Коментар

                                Working...
                                X