Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Караме на къси до 1 март! (Карайте със запалени фарове...)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    nikolce написа:
    liverpool235 написа:
    Аз също съм за карането на фарове,обаче ми е леко смешно лятото като блесне едно яко слънце и аз да карам на фарове.. Ако някои ми каже,че като напече слънцето през лятото,вижда и прави разлика от коли с вкл. фарове и коли с изкл. фарове му свалям шапка..
    На доста хора ще трябва да свалиш шапката си .На извънградско, много по-добре ги забелязвам в далечината колите с фарове. Даже случка от лятото, и тогава осъзнах колко са важни фаровете. Предстои ми разминаване с ТИР. Зад него виждам първата кола как се подава, с включени фарове, след което се прибира зад ТИР-а. Когато наближи вече, видях че има още една кола между ТИР-а, и колата с пуснатите фарове.
    Може може..Впрочем на италянските коли това с фаровете ми е една от любимите екстри..Пускам ги и не барам лосчето вече. ..Колко пари ми е спестила тая екстричка
    Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

    Коментар


      Хората на новите коли вече задължително слагат дневни светлини или правят късите да не могат да се гасят. Не го е измислил това Сульо от Долно Нанагорнище, а кадърни хора след определени анализи. И въпросната директива на ЕС също не е случайна.А нерегулираните фарове са точно толкова опасни денем, колкото и нощем.П.П. Днес ми се наложи да превключа средното огледало на "нощен" режим посред бял ден, щото един пенсионер с едно Ескортче ми беше облещил дългите отзад... Цъкнах му фаровете за мъгла (сигнал, който нощем като цяло го разбират), ама къде ти...пенсионер да разбере шофьорски сигнал...

      Коментар


        Immortal написа:
        ...А нерегулираните фарове са точно толкова опасни денем, колкото и нощем...
        Абсолютно съм съгласен! А също така според мен за преправяне на инсталацията дългите да светят вместо къси, или така нареченият DRL собственика на МПС-то трябва да отнася солени глоби!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          Vladim написа:
          Абсолютно съм съгласен! А също така според мен за преправяне на инсталацията дългите да светят вместо къси, или така нареченият DRL собственика на МПС-то трябва да отнася солени глоби!
          Колега, аргументирай се, моля ! Аз карам с преправена инсталация дългите да светят със значително понижена сила вместо къси, или така нареченият DRL. Защо смяташ че трябва да отнасям солена глоба? Защо моят шеф в работата, който има тази система вградена от завода на колата си Рено Меган Сеник, също и негов приятел, който има тази система на новата си хонда акорд модел 2009, а също и всички които карат джипове Audi Q7, леки коли Audi А8/А6/А4, с вградени в завода DRL - не трябва да отнасят глоба, а само аз? С какво моите DRL са по-различни от техните.

          Коментар


            ogi28b написа:
            Vladim написа:
            Абсолютно съм съгласен! А също така според мен за преправяне на инсталацията дългите да светят вместо къси, или така нареченият DRL собственика на МПС-то трябва да отнася солени глоби!
            Колега, аргументирай се, моля ! Аз карам с преправена инсталация дългите да светят със значително понижена сила вместо къси, или така нареченият DRL. Защо смяташ че трябва да отнасям солена глоба? Защо моят шеф в работата, който има тази система вградена от завода на колата си Рено Меган Сеник, също и негов приятел, който има тази система на новата си хонда акорд модел 2009, а също и всички които карат джипове Audi Q7, леки коли Audi А8/А6/А4, с вградени в завода DRL - не трябва да отнасят глоба, а само аз? С какво моите DRL са по-различни от техните.
            щото караш кола за 2000 до 4000 лв., а те карат за 10 000++ и затова тех глоби ги не ловят едит: и защото техните ДРЛ-и са минали сертифициране, а твоя /и моя/ не са.главно за това - затова и е предвидена процедурата технотест - за БЕЗОПАСНОСТ

            Коментар


              ogi28b написа:
              Колега, аргументирай се, моля ! Аз карам с преправена инсталация дългите да светят със значително понижена сила вместо къси, или така нареченият DRL. Защо смяташ че трябва да отнасям солена глоба? Защо моят шеф в работата, който има тази система вградена от завода на колата си Рено Меган Сеник, също и негов приятел, който има тази система на новата си хонда акорд модел 2009, а също и всички които карат джипове Audi Q7, леки коли Audi А8/А6/А4, с вградени в завода DRL - не трябва да отнасят глоба, а само аз? С какво моите DRL са по-различни от техните.
              Тази тема и преди сме я бистрили ми се струва. За разлика от късите светлини дългите са насочени доста по-високо. Работата ми е изцяло свързана със светлина и по улиците ми прави впечатление, че ме заслепяват освен зле регулираните фарове с ксенонови крушки и коли със светещи само дълги светлини! За да не заслепяват крушките на дългите трябва да светят не повече 20-30% от цялата си светлосила. Повечето DRL-и са някакви гаражни изпълнения и нямат никакво отнемане на мощността на крушките и така все едно карат на дълги срещу мен. А заводски вградените DRL-и нямат нищо общо с твоето преправяне. Изчислени са така, че да не заслепяват.
              Прикачени файлове
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                Vladim написа:
                ogi28b написа:
                Vladim написа:
                Абсолютно съм съгласен! А също така според мен за преправяне на инсталацията дългите да светят вместо къси, или така нареченият DRL собственика на МПС-то трябва да отнася солени глоби!
                Колега, аргументирай се, моля ! Аз карам с преправена инсталация дългите да светят със значително понижена сила вместо къси, или така нареченият DRL. Защо смяташ че трябва да отнасям солена глоба? Защо моят шеф в работата, който има тази система вградена от завода на колата си Рено Меган Сеник, също и негов приятел, който има тази система на новата си хонда акорд модел 2009, а също и всички които карат джипове Audi Q7, леки коли Audi А8/А6/А4, с вградени в завода DRL - не трябва да отнасят глоба, а само аз? С какво моите DRL са по-различни от техните.
                Тази тема и преди сме я бистрили ми се струва. За разлика от късите светлини дългите са насочени доста по-високо. Работата ми е изцяло свързана със светлина и по улиците ми прави впечатление, че ме заслепяват освен зле регулираните фарове с ксенонови крушки и коли със светещи само дълги светлини! За да не заслепяват крушките на дългите трябва да светят не повече 20-30% от цялата си светлосила. Повечето DRL-и са някакви гаражни изпълнения и нямат никакво отнемане на мощността на крушките и така все едно карат на дълги срещу мен. А заводски вградените DRL-и нямат нищо общо с твоето преправяне. Изчислени са така, че да не заслепяват.
                Все още не мога да разбера защо трябва аз да бъда глобен, щом съм си купил и поставил DRL модул, който е настроен на 30% мощност. С какво моят автомобил с включени дълги светлини на 30% е по-различен от "заводски вградените DRL-и" МодерираноМодераторски екип на fiat-bg.org
                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                Коментар


                  Stefanaki написа:
                  Все още не мога да разбера защо трябва аз да бъда глобен, щом съм си купил и поставил DRL модул, който е настроен на 30% мощност. С какво моят автомобил с включени дълги светлини на 30% е по-различен от "заводски вградените DRL-и"
                  Не изкарвай думи от контекста, а вникни в това, което съм написал и ще ти стане ясно!
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    И аз да се обадя тук между шамарите В случая съм на страната на колегата @Stefanaki, защото е прав за едно единствено и достатъчно нещо: не е справедливо да се глобяват само водачи с добавени дневни светлини, защото нищо не пречи същите да са добавени според изискванията.Не е честно и никога не е било да се поставят всички под общ знаменател
                    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                    Коментар


                      Vladim написа:
                      Stefanaki написа:
                      Все още не мога да разбера защо трябва аз да бъда глобен, щом съм си купил и поставил DRL модул, който е настроен на 30% мощност. С какво моят автомобил с включени дълги светлини на 30% е по-различен от "заводски вградените DRL-и"
                      Не изкарвай думи от контекста, а вникни в това, което съм написал и ще ти стане ясно!
                      Нарочно подредих постовете по такъв начин. Но когато не си прав - признай си. Или отговори на точно поставения въпрос.
                      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                      Коментар


                        Vladim написа:
                        Stefanaki написа:
                        Все още не мога да разбера защо трябва аз да бъда глобен, щом съм си купил и поставил DRL модул, който е настроен на 30% мощност. С какво моят автомобил с включени дълги светлини на 30% е по-различен от "заводски вградените DRL-и"
                        Не изкарвай думи от контекста, а вникни в това, което съм написал и ще ти стане ясно!
                        Стой си у вас и никой няма да те заслепява.Или па си вземи едни очилца потърси във чичи Гугли,той ще ти каже за какви очила става дума.Не ми се обеснява сега за тях, че гледам мач ама са добри за нощно каране.

                        Коментар


                          Vladim - разбирам за какво говориш, и мен също ме дразни много когато някой е набил гаражен ДРЛ в колата си. Моят работи на 30 % запълване с ШИМ, което казано на прост език за хората които не знааят какво е - това е 3 части време има напрежение върху лампата, 7 части време - няма. Това разбира се с много голяма честота, за да не си личи мигане. После ще снимам с фотоапарата как свети моят ДРЛ, и как свети моят ксенон във фара с лупа. Твърдя че ДРЛ-а ми през нощта изглежда около 95 % еднакъв с габарити. За заслепяване не може да става и дума !

                          Коментар


                            Аз за себе си съм взел решение. В града твърдо ще карам БЕЗ фарове. Извън града, според ситуацията.Може и да не ми коментирате поста, просто си изказвам моето становище, няма да ми промените решението.
                            ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!

                            FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.

                            Коментар


                              ROFL

                              Коментар


                                Много дълга тема... Аз не разбрах, защо нещете да карате на фарове? Не е като да трябва да ги пускате и спирате всеки път. Ако крушките са ви скъпи, то откъде пари за масло :DТо пък даже някакви DRL модули.. аз съм млад шофьор и наистина не разбирам, какво им е на късите?
                                Brava 1.6 16V 103hp

                                Коментар

                                Working...
                                X