ele написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Караме на къси до 1 март! (Карайте със запалени фарове...)
Collapse
X
-
ele написа:vital написа:Изключително неприятно е някой да кара без фарове, особено рано сутрин и след 18.30-19.00. Виждаш отдалеч някой с габарити/къси и си караш спокойно, а изведнъж някаква сянка завива от съседната пресечка/потегля от място или нещо подобно. Автомобилите със запалени фарове се забелязват от много по-голямо разстояние и така повишават сигурността. Няколко дни излизам рано към 7 с колата и присветкам на всеки без фарове. Включително сутринта при мен имаше мъгла и пак изникваха неосветени "сянки" в последния момент. За мен лично е безотговорно.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
E хубу де - караме с фарове и? Да не би да са намалели катастрофите - не. Значи, да започнем отначало:1. Имаме закон, който ни задължава да караме с включени къси светлини през деня с цел намаляване на произшествията2. Ние караме с включени светлини3. Произшествията не намаляватИзводът: Законът не работи2-ри извод: проблемът за катастрофите не е във фаровете ами съвсем другаде.От тук следват следните въпроси:Защо да карам с включени светлини, ако това не е необходимо?Не е ли по-добре вместо да включваме светлините, да намалим скоростта и да станем по-толерантни?В края на краищата, уважаеми, всеки закон има цел и ако тази цел не е постигната, този закон се обезмисля. Точно това стана и с този закон.Не ме разбирайте погрешно - включените светлини са изключително полезни през ноща и при намалена видимост.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
напълно съм съгласен с Vladim тия дни в дъжда доста народ кара без фарове, което е голяма глупост. даже това се загледах докато се точехме на един светофар, зад мен само една от 5 коли беше без фарове. само с един поглед за секунда виждам вс отзад каде са точно но между тях ако има един без фарове шанса да не го видиш е мн голям. за това е изключително важно да се кара на фарове независимо от сезона и времето. ако някой каже че няма значение си криви душата откровенно. може произшествията да не са намалели но са предотвратени доста освен това за мен ЗАДЪЛЖИТЕЛНО на извънградско трябва да се кара на къси до ри при 60градуса. късите се виждат мн по отдалеч и лесно правиш сметка дали да изпреварваш или не особено при мараняBrava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
"...Защото в това дъждовно време, фаровете и високата скорост са много по-опасни ако карате по-бавно и с изгасени фарове..."Колежке, ele, това как да го разбираме?!? Като предложение за нарушаване на "Чл. 70. (1) При движение през нощта и при намалена видимост моторните превозни средства и трамваите трябва да бъдат с включени къси или дълги светлини, габаритни светлини и светлина за осветяване на задната табела с регистрационния номер." ?!?Аз винаги си карам на фарове, на мен не ми пречат. Стоят си винаги включени и си светват като запаля колата и си гаснат като я угася. Предпочитам да ме виждат.А относно ползата от това, не мисля че това е за пренебрегване:"...A study by Dutch researchers found they could save 5,500 deaths and 155,000 injuries across Europe...." /Изследване на холандски изследователи показва, че те (включените фарове) биха могли да спасят 5500 загинали и 155000 ранени в цяла Европа/(Източник: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...sted-fuel.html)Между другото, в статията повече се набляга на това, че включените фарове щели да увеличат разходите за гориво на всеки шофьор с около 60 паунда годишно... едва ли толкова струват 5500 човешки живота.
Коментар
-
ele написа:Vladim написа:Esper, не ми се влиза в излиши спореове, но доколкото си спомням и сега законът задължава при мъгла, или мрачно време задължително шофиране на къси светлини!
Коментар
-
Immortal написа:"...Защото в това дъждовно време, фаровете и високата скорост са много по-опасни ако карате по-бавно и с изгасени фарове..."Колежке, ele, това как да го разбираме?!? Като предложение за нарушаване на "Чл. 70. (1) При движение през нощта и при намалена видимост моторните превозни средства и трамваите трябва да бъдат с включени къси или дълги светлини, габаритни светлини и светлина за осветяване на задната табела с регистрационния номер." ?!?Аз винаги си карам на фарове, на мен не ми пречат. Стоят си винаги включени и си светват като запаля колата и си гаснат като я угася. Предпочитам да ме виждат.А относно ползата от това, не мисля че това е за пренебрегване:"...A study by Dutch researchers found they could save 5,500 deaths and 155,000 injuries across Europe...." /Изследване на холандски изследователи показва, че те (включените фарове) биха могли да спасят 5500 загинали и 155000 ранени в цяла Европа/(Източник: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...sted-fuel.html)Между другото, в статията повече се набляга на това, че включените фарове щели да увеличат разходите за гориво на всеки шофьор с около 60 паунда годишно... едва ли толкова струват 5500 човешки живота.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
ele написа:E хубу де - караме с фарове и? Да не би да са намалели катастрофите - не. Значи, да започнем отначало:1. Имаме закон, който ни задължава да караме с включени къси светлини през деня с цел намаляване на произшествията2. Ние караме с включени светлини3. Произшествията не намаляватИзводът: Законът не работи2-ри извод: проблемът за катастрофите не е във фаровете ами съвсем другаде.От тук следват следните въпроси:Защо да карам с включени светлини, ако това не е необходимо?Не е ли по-добре вместо да включваме светлините, да намалим скоростта и да станем по-толерантни?В края на краищата, уважаеми, всеки закон има цел и ако тази цел не е постигната, този закон се обезмисля. Точно това стана и с този закон.Не ме разбирайте погрешно - включените светлини са изключително полезни през ноща и при намалена видимост.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:ele написа:E хубу де - караме с фарове и? Да не би да са намалели катастрофите - не. Значи, да започнем отначало:1. Имаме закон, който ни задължава да караме с включени къси светлини през деня с цел намаляване на произшествията2. Ние караме с включени светлини3. Произшествията не намаляватИзводът: Законът не работи2-ри извод: проблемът за катастрофите не е във фаровете ами съвсем другаде.От тук следват следните въпроси:Защо да карам с включени светлини, ако това не е необходимо?Не е ли по-добре вместо да включваме светлините, да намалим скоростта и да станем по-толерантни?В края на краищата, уважаеми, всеки закон има цел и ако тази цел не е постигната, този закон се обезмисля. Точно това стана и с този закон.Не ме разбирайте погрешно - включените светлини са изключително полезни през ноща и при намалена видимост.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
ele написа:...Ай млъквам, явно опозицията не е на мода днес. Пък и да не ти развалям форума с личното си мнение.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
И винаги и денем и вечер светя целия( къси , халогенни , спопове за мъгла), пък нека да не помага. А това че не помагали фаровете през деня, само жена може да го каже. Много по-лесно се вижда с периферието кола с пуснати фарове, особено когато по-голямата част от трафика е с пуснати.Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
Vladim написа:Airfan написа:+1 Подкрепям, че е глупост да се кара със запалени фарове денем. Доста доста малко държави го практикуват....През 2007 г. по пътищата на България са загинали 1006 души, други близо 10 хил. са ранени, сочи зловещата статистика на Националният статистически институт....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар