Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за фиат браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    "user123quote написа:
    Точно заради разправиите в КАТ ми се иска да е регистрирана :D
    Ако колата е от друг град различен от от този в който е била адресната ти регистрация ще трябва да ходиш освен за нов талон и за нови номера.Не знам как е в София но в Плевен в КАТ дали си само да промяна на данните в талана,дали за нови номера или за регистриране на кола нов внос няма голямо значение.Приемането на документи става само на две гишета и голямото чакане е да влезнеш.Вътре стоиш около 20минути.Така изглежда кошмарът КАТ.

    Коментар


      #32
      gantcho написа:
      u_bo написа:
      user123 написа:
      ХАха разколебавате ме,кажете нещо хувабо за брвавото бе :D освен да не взимам браво ?
      що не се ориентираш към червен голф 2 ? по темата - 1.8 е с японски компютър и запалване (Хитачи)1.6 е с италиански (Магнети Марели)мислиш ли че за по-скъпата и мощна кола италианците ще сложат нещо по-лошо ?
      И 1.4 и 1.6 са с Марели-Уебър, но като съм разпитвал по сервизите, не са ми казвали да са по-лоши от Хитачи и Бош. Така или иначе, ако имат да се развалят, развалят се всички - и Бош и Магнети и Хитачи...1.6 е може би най-хубавият двигател на Фиат, аз лично бих си взел него. Нямам големи наблюдения точно на 1.8, но КОЛКО много повече ще върви с 10-те коня отгоре :D
      Само, че на 1.4 компютъра е Бош и по твоята логика на най-малкия мотор е най-скапания компютър.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #33
        Чувам разни приказки,че бравото било скъпо за поддръжка,а и гълтал доста гориво ?? Предлагат ми голф 3 пред фиат.Какво мислите вие?

        Коментар


          #34
          Аз карам Браво.Кое му е скъпото на поддръжката?Всяка една част по Бравото е по-евтина, отколкото на Голфа.Да не говорим, че Бравото изглежда 3 пъти по-добре.Особено ако е с хубави лети джанти визията му е много по-интригуваща и индивидуална.Ако искаш може да се видим в Перник да поговорим за плюсове и минуси на двете коли.Може да направиш и тестдрайв и на едното и на другото Ако си заинтересуван пиши ЛС. Поздрави!Слави
          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

          Коментар


            #35
            Например агренажния ремък на фиата с ролките е около 130 лв,а на гофла 18 лева само ремъка + ролките 25 лв някаде което прави 50 лв най-много...цените на бравото ги гледам тук ttp://www.axm-auto.com/

            Коментар


              #36
              user123 написа:
              Например агренажния ремък на фиата с ролките е около 130 лв,а на гофла 18 лева само ремъка + ролките 25 лв някаде което прави 50 лв най-много...цените на бравото ги гледам тук ttp://www.axm-auto.com/
              Това е така но:1.Няма да го сменяш всяка седмица че да се циганееш за разлика от 80лв.2.ГоУФ 2000 година и нагоре с ремък +ролка за 50лв.няма.Тия цени са за немски клозет над 15 години не мислиш ли?3.С тези разсъждения що не си вземеш една каруца и магаре.Плюсовете са че няма ангренажен ремък и разхода ще ти е 0/100.

              Коментар


                #37
                А разхода на гориво как е при бравото(1.6 103кс) ,питам защото бравото ми харесва доста повече от голфа(1.8 90кс),и ми се иска да знам коя от двете коли е по-добра общо като поддръжка и разход на гориво

                Коментар


                  #38
                  user123 написа:
                  А разхода на гориво как е при бравото(1.6 103кс) ,питам защото бравото ми харесва доста повече от голфа(1.8 90кс),и ми се иска да знам коя от двете коли е по-добра общо като поддръжка и разход на гориво
                  Разходът на горивото е според как натискаш педала. Поддръжката на една кола не е само ангренажен ремък и ролки. Зависи как я караш, къде я караш и колко я караш. Брат ми вечно нещо сменя по ходовата част, а аз за 3 години направих един ремонт на предницата на предната ми кола. Той кара БМВ, аз карах рено 19. Всички ми се смяха като взех реното, щото много се чупели, сега пак всички ми се смеят за фиата, че много се чупят... Пък ако си мислиш, че като вземеш голф нищо няма да правиш ли?....
                  Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                  Коментар


                    #39
                    Тия цени хубаво ги гледаш, но защо не си направи труда да попиташ в някой магазин в Перник?Аз ще те заведа при едно момче дето е фен на италианките и има магазин.Най-скъпия ремък е 32 лв.Най-скъпата ролка е 40 лв.Говорим за най-скъпите има и по-евтини.А тоя ремък за 18 лв го знам и не ми го хвали, защото се къса на има няма 20 000 км.Разхода е 7 извънградско и 8-9 градско.Знам защото карах преди Мареа 1.6 седан
                    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                    Коментар


                      #40
                      Ииииии, от любимите теми 1,6 или 1,8, Браво или Голф, може ли да има петна по задната седалка или не? Скъпи ли са частите? Ама на Голфа не са ли по-евтини? Регистрирана ли да бъде или нов внос. Абе хора, харчите ВАШИ пари, защо не слушате ВАШИЯ си разум? Когато си избираше гадже пак ли пита някого? Ако не взимай каквото ти харесва, все едно - няма да ти излезе по-скъпо от една жена
                      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                      Коментар


                        #41
                        А,и като ми кажат били се "чупили" много ме кара да се замислям

                        Коментар


                          #42
                          Предлагам на всеки, който пита дали да избере Гоуф 3 пред Браво/Брава, да му препоръчваме "здравата" немска машина, за да му дойде акъла. Като не вярва, че е горещ котлона, да го оставим да се опари.
                          Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                          ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                          Коментар


                            #43
                            user123 написа:
                            А,и като ми кажат били се "чупили" много ме кара да се замислям
                            Те немските коли, и в частност ГоУфовете никак не се чупят Пич, карах Темпра, сега карам 2 Ланчи (виж подписа).Освен тях карам служебни Ауди А4 и Мерцедес 190, както и от дъжд на вятър едно Рено Еспас.Познай коя кола от всички тези най-често ходи в сервиза...Аудито, колкото и неестествено да звучи.Пък там цените на частите почват от 200 нагоре за каквото и да е...Една кола се чупи когато се кара. Като я ползваш само от къщи до кварталното кафене да се покажеш, после обратно през автомивката до в къщи, не се чупи. Повечето ГоУфаджии точно това правят.Няма кола, която да не се чупи като се кара.Каква е разликата например между един гниещ Опел с двигател от ФИАТ (CDTi=JTD), и съответния модел на ФИАТ?!?И като електрониката на ФИАТа е БОШ и се прецака, ФИАТ ли е виновен?!?Ако искаш свястна кола, забрави "фолклора" и си избери читава кола, която НА ТЕБ да ти харесва.

                            Коментар


                              #44
                              Просто искам да направя правилния избор.Благодаря за съветите

                              Коментар


                                #45
                                Ако върна времето назад пак бих си купил Фиат Браво. Това как ти се струва като съвет?
                                like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                                Коментар

                                Working...
                                X