Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много добри цени в момента за нов ФИАТ+безплатно каско

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    С тези екстри струват около 10’000лв. повече

    Коментар


      #17
      Kuku написа:
      С тези екстри струват около 10’000лв. повече
      а тука относно Линеа и Гранде Пунто:
      Kuku написа:
      НЕ си купвай таква! И "ГрандеПунто" НЕ си купувай От "Браво" нагоре....
      не мислиш ли , че ако имаше преки впечатления от новото Браво, щеше да напишеш същия отзив занего като за Гранде Пунто?колегата с Линеа - продава я и не е очарован май май,ти с грандето - ето какво казваш....Изглежда ’customer satisfaction’ от новите ФИАТ-и не е високо ?!п.с. някой не беше ли споменал че АИ е заедно с Ауто Юнион под една шапка?колеги с гаранционни фаувета също се мръщят на цените за гаранционните обслужвания.за Кади беше нещо като 500 лв. ..... май тез фирми с думата "Ауто" в името не признават цена под 500 лв

      Коментар


        #18
        http://www.avto-union.com/bg/index.phpVW , няма общо с АЮ.а иначе какво ви учудва, че някои роптаят от грандето - при всички марки, колкото по-нагоре в класовете отиваш, толкова по-добро качество на изработка получаваш.
        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

        Коментар


          #19
          u_bo написа:
          виж , ако трябва да дадеш 2000 лв. за нещо което ЗНАЕШ че реално струва 900, - нима ще бъдеш доволен клиент?? позволими СИЛНО да се усъмня.никой не обича да го правят на глупак. Ако АИ разберат това - ще им скочат продажбите с пъти.а относно второто подчертано - еее има и по-евтини , а има и по-скъпи.фиат не е УНИКАТ, емоция и страст - да , но уникат !?!?!?
          и какво да си купя Астра, модел от преди 4 годиникойто с подобен мотор и оборудване ще е поне 5-6000 лева отгоре (освен ако не попаднеш на някой отказал се от поръчката, имаше такъв случай с едно GTC) и после вместо 1500 за 3 обслужвания да дам 600...може и да е скъпо обслужване в АИ, но като теглиш чертата излиза друго
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #20
            Rigel написа:
            цена 34 029 лева с ДДС
            Sev написа:
            никой не е казал че е евтинопише "добри цени"но няма друг автомобил на пазара от този клас, с тово оборудване на тази цена
            новия SUPERB или може би новия LANCER
            Октавията с таково оборудване e по-скъпа, да не говорим са Супърб който освен това изобщо не е в този класЛансера също е eдна идея по-високо позициониран с помпа-дюза излиза 40 000Лансера излиза на парите на Крома Емоушън с 1,9 M-Jet 150
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #21
              Не случайно казвам "От "Браво" нагоре.... " - много по-кола е от "ГрандеПунто" и "Линеа"

              Коментар


                #22
                snake написа:
                А не е и толкова скъпо, ако направим следната съпоставка: Не знам колко е средната заплата в България в момента, да кажем 500 лв. Нова нелоша кола (фиат линеа), която струва 20 000 лв., се купува с 40 средни заплати.Да се върнем малко назад, по-точно с около 20-25 г. :D . Колко струваше една чисто нова, също нелоша кола (жигула) - около 7000 лв. беше, средната заплата около 150 лв., т.е. 46 средни заплати "купуваха" нова кола. Не знам защо така се получава, но сега масовият купувач (включително и аз) не се замисля за нова кола, а от тези бакалски сметки се вижда, че като че ли не става дума за някакъв непостижим блян.
                2 са причините за това:- на времето, ако си спомняш, поради дефицита на коли и като цяло на стоки, цената на колите на старо беше много по-близка до тази на новите коли, в сравнение със сегашното положение, да не говорим, че почти нямаше предлагане;- колата тогава се купуваше с идеята, че е почти за цял живот, докато сега колите се сменят доста по-често и някак си не върви всеки път да се дават по 20 бона за кола дето след 4 години няма да струва и наполовината...та затова сега се мръщиме на цените на новите коли, си мисля аз.
                "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                Коментар


                  #23
                  charlie написа:
                  2 са причините за това:- на времето, ако си спомняш, поради дефицита на коли и като цяло на стоки, цената на колите на старо беше много по-близка до тази на новите коли, в сравнение със сегашното положение, да не говорим, че почти нямаше предлагане;- колата тогава се купуваше с идеята, че е почти за цял живот, докато сега колите се сменят доста по-често и някак си не върви всеки път да се дават по 20 бона за кола дето след 4 години няма да струва и наполовината...та затова сега се мръщиме на цените на новите коли, си мисля аз.
                  А бе аз да ги имам излишни тези пари хич нямаше да се мръщя, новото си е ново, но искам да стане като хората - с абонамент на всеки да речем 3 г. и после с доплащане си вземаш поредната нова и така докато ти писне от тази марка и минаваш на следващата или караш ново до живот.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #24
                    естествено че всичко е свързано с пари :D никой няма да бяга от новото
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #25
                      За мен колата вече не е крайна цел, а средство за други неща.За себе си съм решил, че НИКОГА няма да си купя нова кола, точно поради казаното по-горе от snake - че колите вече не се купуват за цял живот, а за 3-4 години.Е, защо тогава да давам 20-25-30 бона за нова кола, която след 2-3 години ще струва 7-8-10 хиляди (а за ФИАТ се съмнявам и толкова да е), като мога на всеки 2-3- години да си взимам 9-10 годишна кола, и да я продавам след това за почти същата сума...Вярно че, няма да е нова, но пък тя и новата след няколко месеца вече не е нова. Пък и си спестявам хиляди нерви от скъпо каско, от треперене да "не я чукна" или някой да не ми я надере с пирон от "обикновена българска завист"...И честно да ви кажа, след като съм карал няколко чисто нови коли (за по 15-30 хил лв), не намирам кой знае каква разлика от моята Дедра за малко над 3 хил лв. нито по екстри, нито по вървеж, нито по качество на изработката (даже Дедрата е доста по-добра, като се има предвид че нова е струвала 23 хил ЕВРО без ДДС).

                      Коментар


                        #26
                        Immortal, всичко е въпрос на пари. Сега да дадеш 30000 лева за кола са много за теб, 2-3000 за каско също. Но ако имаш много много пари как няма да си вземеш нова кола? Не е въпроса да ходиш гол и бос и да имаш нова кола, но ако имаш достатъчно пари в излишък естествено, че ще си купиш. Така че "Никога" е силно казано. В момента аз бих си купил нова кола ако получавам чисто на месец около 3000 лева. Даже не съм сигурен. Искам да кажа, че бих си купил при положение, че не ми е проблем да я плащам, заедно с поддръжката. По тази причина карам Брава, а не Алфа 156 примерно - не искам като се развали нещо да нямам пари да го оправя и колата да се превръща в лукс. Макар че и сега с тези данъци и гориво натам отиват нещата
                        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                        Коментар


                          #27
                          Колеги, баща ми ще продава Пежо-то и от вчера гледа Панда 1.3 Дизел DYNAMIC - цената на сайта е 21250лв като оборудването е прилично, въпроса е наистина ли обслужването на Пандата ще е 500 лв, защото на пежото е 100 лв (колата е 1.9Д). Не че се кара много, на все пак ми се струва СУПЕР СКЪПО. И какъв е сервизния период? В Събота ще ходи да я гледа и евентуално тест драйв по нататък. Гледахме и другите коли от този клас, на там цените са по дебели. Гледах корса, еми там климатика е екстра и е 1700 лв при цена 23000 за дизела. Това са цени от сайта, но предполагам, че няма да са по различни от тези в шоурума.Сега се загледах, че Градне пунто е 24500 и ако има отстъпка, както пишат на сайта 2000лв ще дойде на 22500 + застраховка, регистрация, аларма и т.н. Абе ще се обикаля явно за кола, само да не се отметне купувача на Пежото

                          Коментар


                            #28
                            Не може да сравняваш стара с нова кола само по едната смяна на масло все пак!
                            F31 BMW 320d

                            Коментар


                              #29
                              Прав си, style34, но пък както и по-горе писах, имам доста наблюдения и преки впечатления от нови коли от нисък и среден клас. Ми след една година са по-зле от моята 12 годишна Дедра. Гарантирам. Пък Дедрата струва само колкото парите за Каско за първата година...Ако говорим за коли от висок клас - с цени над 40-45 хил лв., и ако мога да си я позволя, да, предполагам бих си взел. Но такава кола и след 5-6-10 години е нещо сериозно. А я си представи едно Гранде Пунто след 6-7 години? Каквото е сега Пунто от 2001-ва (Пунто 1)... сравни го с Ланча Тезис от същата година (че тогава почват да я правят)... Нали ме разбра, за какво говоря?Ако ще карам новата си кола 4-5 години, то тя ще ми излезе само като цена по 4 хил на година, плюс каско, обслужване и други, то по-добре да си карам рент-а-кар Поне няма да я мисля за ремонти, а и ще си я сменям когато ми омръзне Дай Боже всекиму да може да си позволи истинска нова кола. За такава и аз бих се замислил... и все пак, на 2 годишна такава цената й ще е наполовина Да го кажа по друг начин - един мой приятел си купи преди 5 години Chevrolet (Daewoo) Matiz за 17 хил. лв. Сега тази кола не струва повече от 3 хиляди - т.е. за 5 години тази кола му е изяла 14 хил. - без каско, обслужване, данъци и други подобни. За това време е изминал около 30 хил. км (щото почти не я кара колата). Т.е. всеки изминат километър му е струвал почти 50 стотинки, или за удоволствието да кара съвсем нова кола е плащал 50 лв на всеки 100 км.

                              Коментар


                                #30
                                За Фиат 500 1.2 Бензин смяна на масло и филтри: 15 000 км - 180 лв 30 000 км - 310 лвНа коя друга нова кола е по евтино обслужването?!Ако се купи нова кола е най рентабилно да се кара над 25 000 годишно и на третата година да я смениш с нова!
                                F31 BMW 320d

                                Коментар

                                Working...
                                X