[quote="lubobg"]
Споко бе. Всеки с мнението си.Просто това го казах образно, защото точно в нервирането ми на един такъв екземпляр със супер ксенона направо зад мен ме принуди да спра, пък представям си на този от отсреща какво му е било. Та се наредих зад него и му светя с дългите да му е гадно и да види какво прави, и от среща 1 кола присветна, та може и на него да му е светнала а мен с тези "свещи" във фаровете въобще и да не съм бил забелязан :Dп.п. Едит за оригиналните ксенони (поне при Либрата).Фабрично имаш датчици на предното и задно окачване. Тези датчици постоянно регулират динамично височината на фаровете според натоварването на колата и дори пътната настилка. Та ако дори и 1 крушка ти изгори, то системата влиза в сервизен режим, като накланя фаровете във възможно най-долно положение и да си светиш на 5 метра пред колата. В последствие като смениш крушката минаваш ЗАДЪЛЖИТЕЛНО на адаптация на системата на стенд, за да може фаровете да са регулирани на 100% през цялото време, независимо от това колко хора има в колата и да не се взима желанието ти просто да светиш на всеки. Ако някой точно се интересува мога и да му кажа логиката на цялата система, но мисля, че това не е нужно и не всеки би разбрал защо е изпълнена с толкова мерки за сигурност. За това и не съм се намесвал в темите за ксенони до сега.
u_bo написа:
Коментар