абе я четат, я не - гамата от дизели на Grande Punto е направо отчайваща - има само ЕДИН дизелов мотор.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ауто Италия, цените им и подобни
Collapse
X
-
На Ауто Италия изобщо не им пука за нашето мнение! Пролетта се разговорихме на кафе с един техен мениджър на доста висока позиция. Попитах защо не обръщат внимание на любителите на Фиат в този или друг форум - все пак това са хората, които популяризират марката, пък и са потенциални бъдещи клиенти. Отговори ми, че изобщо не сме им таргет група, защото не сме платежоспособни и съответно караме само коли на старо. Донякъде това според мен има логика, но пък от подобно сътрудничество, макар и не преки финансови ползи, вносителите винаги могат да имат полза - най-малко, защото се популяризира марката и се изгражда положителен имидж именно от хората в подобни фенски форуми. Колко от вас, след като са си взели Фиат са накарали съседи, роднини или приятели да си кажат - Брееей, те тия Фиати не били толкова лоши, както се говори - я дай да го пробвам. И хоп - новоизлюпен сектантпреди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
ето това е мениджър, с чиято помощ АИ няма да прокопсате и затова са на този халв Европа специално ФИАТ не изостава с продажбитеа тук, в пъти по-малко от Пежо, Опел и подобните в този сегментбили сме неплатежоспособни...далидървен философинтересно ми е коя им е таргет групата - точно средната класа са неговите клиенти0,5 % от ползвателите на форума да си купят нов ФИАТ през годината хич не е малкотова са по 50 коли на годинаосвен това след тези хора ще тръгнат и другисега във форума я има 10 нови коли я не, а поне още толкова са се отказали заради АИв България марката е с лоша репутация и точно ние, които имаме такива коли сме разбали че това е пълна измислица
Коментар
-
style34 написа:.... но дайте да си признаем, че почти всички ще предпочетем един Авенсис, който е малко над 30000 (за 1.6) пред една Линеа примерно.Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
Авензис и Линеа...коли от различен класпри първата ценовата листа започва от 34 000 левапри втората от 21 500без коментарАвензис е от класа на Кромасравни цените тамтоп-оборудвана Крома 1,9 150 M-Jet - 43 400 леваАвензис 150 к.с. дизел с подобно оборудване 48 600 левапри бензините съответно 40 срещу 44 000
Коментар
-
style34 написа:Аз ако имам пари за нова кола бих си купил японска кола и по-специално новата Мазда 6. Иначе Бравото и Линеата също ми харесват. Всички тук или повечето караме италиански коли, но дайте да си признаем, че почти всички ще предпочетем един Авенсис, който е малко над 30000 (за 1.6) пред една Линеа примерно.Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
Коментар
-
Sev написа:в Германия го има и като 90 к.с. но пък 1,9 120 и там го нямано тук имаме 1,4 с фабричен метан за 7-8 000 лева отгоре :D"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
И аз харесвам Линеата като красота повече от Авенсиса - много е красива лично според мен. В техническо отношение съм нямал достъп до нито едно от двете. Но дайте да не се заблуждаваме в световен мащаб кои коли са с по-висок рейтинг. Всевъзможни класации за надеждност и за здравина са в полза на Тойота и то доста преди Фиат. Тойота е име в цял свят. Карал съм само една Корола в Щатите и последния Hilux, който кара в момента баща ми, но купя ли си нова кола тя ще е японска.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар