тези хора май не знаят как се продава даден продуктвчера се загледах в ценовата листа на Браво, както и на допълните опциипредлагат се 3 нива на оборудване, което е супер смешнооборудванията на Браво в началото бяха 5, в момента са повеченещата включени в дадено ниво на оборудване не съвпада с нито едно от тези в Европаясно ми е че оборудването не е еднакова навсякъде, но тук случая не е такъвтук оборудванията си ги правят те, по собствена преценкапримерно разликата между Динамик и Спорт е огромна - 5000 леваняма го Emotion (до скоро го имаше)1,9 150 к.с. се предлага само версия Спортновия еко двигател 1,6 MultiJet изиза на парите на 1,9 150.......
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ауто Италия, цените им и подобни
Collapse
X
-
АИ, не са ли част от холдинга АутоЮнион? а те май внасят и мазда, опел, май и шевролет... на тези марки как им е ценовата политика?"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:АИ, не са ли част от холдинга АутоЮнион? а те май внасят и мазда, опел, май и шевролет... на тези марки как им е ценовата политика?
Коментар
-
Ами горе-долу и оборудването и цените са като на конкуренцията. Наистина не виждам колегата какво го притеснява.Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 HP Dynamic 30990Seat Leon Reference 1.4 125 HP 31840Citroen C4 Hatchback SX Pack 1.6 110 HP 29136Peugeot 308 Premium 1.6 120 HP 32568 / 34768Гледал съм подбраните коли да имат двузонов климатроник и да са горе-долу със сходни мотори. Вижда се, че при подобни коли и оборудване, цените са доста близки. Ситроенчетата са по-евтинки, но пък и двигателят е по-слаб и моделът е вече на четири годинки. Всъщност, за разлика от колегата PASSARELLA, мисля, че Ситроен са един от най-изгодните варианти и поддържат много умерена ценова политика. Да не говорим, че ме кефят повече от Пежо
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Re: Ауто Италия, цените им и подобни
Sev написа:тези хора май не знаят как се продава даден продуктвчера се загледах в ценовата листа на Браво, както и на допълните опциипредлагат се 3 нива на оборудване, което е супер смешнооборудванията на Браво в началото бяха 5, в момента са повеченещата включени в дадено ниво на оборудване не съвпада с нито едно от тези в Европаясно ми е че оборудването не е еднакова навсякъде, но тук случая не е такъвтук оборудванията си ги правят те, по собствена преценкапримерно разликата между Динамик и Спорт е огромна - 5000 леваняма го Emotion (до скоро го имаше)1,9 150 к.с. се предлага само версия Спортновия еко двигател 1,6 MultiJet изиза на парите на 1,9 150.......
Коментар
-
Re: Ауто Италия, цените им и подобни
hit-ko написа:Нещата не стоят точно така......Кой как продава и с какво умение, зависи от хората които го правят, но цените на всеки един модел и оборудване се договарят с ФИАТ и не са произволно измислени от АИталияДруг е въпроса, че това което се предлага като ниво на оборудване се преценява съгласно конюнктурата на БГ пазара!Ако започнем да сравняваме марките и моделите на другите производители които се предлагат в БГ, ще видите, че при Фиат, Алфа и Ланчия почти всички опции вече са серийност, а при другите се рекламира цената на базовия модел и после се калкулират опциите.....Но ФИАТ, не е само въпрос на сметки - ФИАТ е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява.... италианеца е вложил дух във всеки модел!Така приемам аз ФИАТ, останалото са елементарни сметки!Преди 3 дни видях и пробвах новата Ланчия Делта - фантазия и удоволствие....... нищо общо с картинките!!!She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
vital написа:charlie написа:АИ, не са ли част от холдинга АутоЮнион? а те май внасят и мазда, опел, май и шевролет... на тези марки как им е ценовата политика?"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Аз ако имам пари за нова кола бих си купил японска кола и по-специално новата Мазда 6. Иначе Бравото и Линеата също ми харесват. Всички тук или повечето караме италиански коли, но дайте да си признаем, че почти всички ще предпочетем един Авенсис, който е малко над 30000 (за 1.6) пред една Линеа примерно.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
относно тойотите, новота корола е доста дървена в сравнение с новото браво и то не като дизайн, защото това е въпрос на вкус, ама вътре кокпита и целия салон, да не говориме за умрелия им набор от мотори... както и да е де, исках да споделя друго - нещо много е обеднял избора на дизелови мотори и при Grande Punto... няма дори 90 коньовия 1,3 дизел...."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
style34 написа:Аз ако имам пари за нова кола бих си купил японска кола и по-специално новата Мазда 6. Иначе Бравото и Линеата също ми харесват. Всички тук или повечето караме италиански коли, но дайте да си признаем, че почти всички ще предпочетем един Авенсис, който е малко над 30000 (за 1.6) пред една Линеа примерно.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар