Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какви трикове изпозлвате при каране

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    @Airfan. Е, добре, как предлагаш да се противодейства срещу безумците, които тръгват да изпреварват на сляп риск и се правят на велики и застрашават и твоя и моя живот ако сме в отсрещното платно? Катаджии очевидно не могат да бъдат разположени на всеки километър!!! Камери може би ще сложат някой ден, но засега явно са им скъпо удоволствие. Какво да правим с такива хора? Да ги толерираме ли? Ами аз лично не съм съгласен!!А иначе за останалото, което си написал, и особено за движението в колона без да се пречи, съм напълно съгласен.Cheers.
    She was only a whisky maker but he loved her still.

    Коментар


      #47
      @gantcho - Не мога да дам решение на поставения от теб проблем, но съм 100% сигурен, че правилният начин не е като излагаме на риск движещото се срещу джигита МПС. Там хората виновни ли са?@style34 - случката се развиваше по I-95, в участъка където има по 3 платна във всяка посока - между Стратфорд и Бриджпорт. В пиков час, всички карат бавно, то няма накъде, но нормално в лявата лента винаги има по-бързо каращи, в средната малко по-бавно, а в дясната около ограничението. Поне по онова време - 2001 година.

      Коментар


        #48
        SHB написа:
        Atanas71 написа:
        Опитвам се да следя пътя колкото си може по далеч напред и често пъти ми се случва да съм предвидил определени ситуации като съм взел мерки за моята сигурност.Все пак в повечето случаи возя цялото семейство.Също не оставям на мира и огледалата за обратно виждане . Когато ме приближва кола с висока скорост винаги се опитвам да предвидя момента в който ще те изпревари дали няма да ме застраши ако има кола приближаваща отсреща.Общо взето е това .Рядко слушам музика в колата а когато го правя винаги е намалена никога до дупка :D
        Докато бях съвсем неук шофьор ми пречеше музиката,даже в началото почти карах без озвучение.Като посвикнах и почнах да си слушам като в домашни условия,а именно мнооого слино и мноооого твърда музика Не ми пречи на концентрацията,освен при някви сложни за мен маневри,като паркиране,тогава задължително ми трябва тишина.Друго ме провокира в твоя коментар-огледалата.не можах да развия навик да гледам в тях...естествено това е меко казано неприятно обаче ...дясно огледало още от курса не ползвам.Там инструктора си гледаше в него и за миг не съм го поглеждал.Сега на типока го държа сгънато.Към лявото и особенно към централното хвърлям по едно око ,но при престрояване иначе...Всеки си има принципи зад волана,моите са общо взето популярните-на предната седалка задължително с колан,иначе не се возиш ако ще и до бакалията да е.Сутрин си проверявам охладителна течност ,масло,дали има следи нещо да е текло от колата ,това всеки ден.От януари имам книжка до сега 2 пъти съм намирал колата без антифриз. .Също си имам закона за движение по пътищата и ако има нещо за припомняне си го разлиствам-влезе в употреба след близка среща от 3 вид с регулировчик.Не се правя на рацер,въпрекиче много хора като видят тва сигнално жълто и си мсилят че съм мераклия.Общо взето се държа с другите така както очаквам те да се отнесът към мен.
        Ти пък какво се хвана за музиката това влиза ли в начина на управление . Трябваше да вникнеш в другата част от писанието :D не да бързаш да пишеш дрън , дрън защото нищо поучително не си написал че даже и в огледалата не гледаш Явно 20 годишната ми практика като шофьор не съм толкова добър като теб Никога не бъди самонадеан в определен момент ще получиш голямо главоболие
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #49
          Тая тема отдавна издиша и е оплескана до неузнаваемост Темата е разделена на две. Нито едно мнение засега не е изтрито. Всички "спорни" постове са поместени в новата тема "Спорове по темата...".Ще помоля всички да се въздържат от по-нататъчни спорове и обиди в тази тема.Модераторски екип на fiat-bg.org
          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

          Коментар


            #50
            Atanas71 написа:
            SHB написа:
            Atanas71 написа:
            Опитвам се да следя пътя колкото си може по далеч напред и често пъти ми се случва да съм предвидил определени ситуации като съм взел мерки за моята сигурност.Все пак в повечето случаи возя цялото семейство.Също не оставям на мира и огледалата за обратно виждане . Когато ме приближва кола с висока скорост винаги се опитвам да предвидя момента в който ще те изпревари дали няма да ме застраши ако има кола приближаваща отсреща.Общо взето е това .Рядко слушам музика в колата а когато го правя винаги е намалена никога до дупка :D
            Докато бях съвсем неук шофьор ми пречеше музиката,даже в началото почти карах без озвучение.Като посвикнах и почнах да си слушам като в домашни условия,а именно мнооого слино и мноооого твърда музика Не ми пречи на концентрацията,освен при някви сложни за мен маневри,като паркиране,тогава задължително ми трябва тишина.Друго ме провокира в твоя коментар-огледалата.не можах да развия навик да гледам в тях...естествено това е меко казано неприятно обаче ...дясно огледало още от курса не ползвам.Там инструктора си гледаше в него и за миг не съм го поглеждал.Сега на типока го държа сгънато.Към лявото и особенно към централното хвърлям по едно око ,но при престрояване иначе...Всеки си има принципи зад волана,моите са общо взето популярните-на предната седалка задължително с колан,иначе не се возиш ако ще и до бакалията да е.Сутрин си проверявам охладителна течност ,масло,дали има следи нещо да е текло от колата ,това всеки ден.От януари имам книжка до сега 2 пъти съм намирал колата без антифриз. .Също си имам закона за движение по пътищата и ако има нещо за припомняне си го разлиствам-влезе в употреба след близка среща от 3 вид с регулировчик.Не се правя на рацер,въпрекиче много хора като видят тва сигнално жълто и си мсилят че съм мераклия.Общо взето се държа с другите така както очаквам те да се отнесът към мен.
            Ти пък какво се хвана за музиката това влиза ли в начина на управление . Трябваше да вникнеш в другата част от писанието :D не да бързаш да пишеш дрън , дрън защото нищо поучително не си написал че даже и в огледалата не гледаш Явно 20 годишната ми практика като шофьор не съм толкова добър като теб Никога не бъди самонадеан в определен момент ще получиш голямо главоболие
            "Ти пък", защо ми отговаряш с този тон? Просто споделях, не съм имал намерение да поучавам някого, както ти се опитваш да поучаваш мен! Не знам какво толкова те обиди в моя пост ?!
            Никога не бъди самонадеан в определен момент ще получиш голямо главоболие
            Смятам, че от това което написах ясно стана, че не съм самонадеян..., така че ще те помоля да си спестяваш нравоученията!!!

            Коментар


              #51
              SHB написа:
              Atanas71 написа:
              SHB написа:
              Atanas71 написа:
              Опитвам се да следя пътя колкото си може по далеч напред и често пъти ми се случва да съм предвидил определени ситуации като съм взел мерки за моята сигурност.Все пак в повечето случаи возя цялото семейство.Също не оставям на мира и огледалата за обратно виждане . Когато ме приближва кола с висока скорост винаги се опитвам да предвидя момента в който ще те изпревари дали няма да ме застраши ако има кола приближаваща отсреща.Общо взето е това .Рядко слушам музика в колата а когато го правя винаги е намалена никога до дупка :D
              Докато бях съвсем неук шофьор ми пречеше музиката,даже в началото почти карах без озвучение.Като посвикнах и почнах да си слушам като в домашни условия,а именно мнооого слино и мноооого твърда музика Не ми пречи на концентрацията,освен при някви сложни за мен маневри,като паркиране,тогава задължително ми трябва тишина.Друго ме провокира в твоя коментар-огледалата.не можах да развия навик да гледам в тях...естествено това е меко казано неприятно обаче ...дясно огледало още от курса не ползвам.Там инструктора си гледаше в него и за миг не съм го поглеждал.Сега на типока го държа сгънато.Към лявото и особенно към централното хвърлям по едно око ,но при престрояване иначе...Всеки си има принципи зад волана,моите са общо взето популярните-на предната седалка задължително с колан,иначе не се возиш ако ще и до бакалията да е.Сутрин си проверявам охладителна течност ,масло,дали има следи нещо да е текло от колата ,това всеки ден.От януари имам книжка до сега 2 пъти съм намирал колата без антифриз. .Също си имам закона за движение по пътищата и ако има нещо за припомняне си го разлиствам-влезе в употреба след близка среща от 3 вид с регулировчик.Не се правя на рацер,въпрекиче много хора като видят тва сигнално жълто и си мсилят че съм мераклия.Общо взето се държа с другите така както очаквам те да се отнесът към мен.
              Ти пък какво се хвана за музиката това влиза ли в начина на управление . Трябваше да вникнеш в другата част от писанието :D не да бързаш да пишеш дрън , дрън защото нищо поучително не си написал че даже и в огледалата не гледаш Явно 20 годишната ми практика като шофьор не съм толкова добър като теб Никога не бъди самонадеан в определен момент ще получиш голямо главоболие
              "Ти пък" защо ми отговаряш с този тон?Просто споделях,не съм имал намерение да поучавам някого,както ти се опитваш да поучаваш мен!Незнам какво толкова те обиди в моя пост ?!
              Никога не бъди самонадеан в определен момент ще получиш голямо главоболие
              Смятам,че от това което написах ясно стана,че не съм самонадеян...,така че ще те помоля да си спестяваш нравоученията!!!
              Айде извинявай първична реакция Ще пием по бира на срещата ще ти мине
              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

              Коментар


                #52
                Ааа една няма да помогне,но след 3-та Ха наздраве!!!

                Коментар


                  #53
                  SHB написа:
                  Ааа една няма да помогне,но след 3-та Ха наздраве!!!
                  3-та каса ли
                  Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                  Коментар


                    #54
                    Atanas71 написа:
                    SHB написа:
                    Ааа една няма да помогне,но след 3-та Ха наздраве!!!
                    3-та каса ли
                    Аз ако успея да изпия 3 каси ще съм нещо средно м/у Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 и Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 .Ей ше ни дърпат ушите за спамене!!!

                    Коментар


                      #55
                      SHB написа:
                      Atanas71 написа:
                      SHB написа:
                      Ааа една няма да помогне,но след 3-та Ха наздраве!!!
                      3-та каса ли
                      Аз ако успея да изпия 3 каси ще съм нещо средно м/у Yellow_Flash_Colorz_PDT_38 и Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 .Ей ше ни дърпат ушите за спамене!!!
                      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                      Коментар


                        #56
                        ммм аз имам не голям опит около 15000км но все пак ще се включа - в подкрепа на колегата airfan винаги се отдръпвам и давам път на коли които ме изпреварват рисковано- присветквам за полицаи, тъй като има случаи в които застават на уникално тъпи места и единствената им идея е да изкарат 20лв от някои с кола за 5000лв а тия с еднаквите номера ги подминават и не на последно място че и на мен ми присвяткат- говоря с хендс фрии винаги- ако се наложи да си махна и двете ръце от волана за нещо го придържам с лявото коляно- винаги благодаря с аварийни че са ме пуснали да се включа в колона- мн често ако сме колона и се движиме бавно пускам коли които искат да се включат от близката пряка (не се зане дали не бърза за болница или др важно)- също пускам коли да се включват в колоната ми от съседна лента (прави добро и ще ти се върне )
                        Brava 103HP
                        ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                        Коментар


                          #57
                          miro2177, това все едно аз съм го писал Само дето аз прикрепям волана не с ляво коляно, а с шкембенце П.С. По-рядко присвяткам за полицаи, както и по-горе писах.

                          Коментар


                            #58
                            Гледам да не преча на другите. Пускам пешеходци и коли винаги когато мога и не създавам опасности. Винаги благодаря с аварийки, ако ме пуснат или тир/камион ми даде знак, че е безопасно за изпреварване.По телефона говоря само, ако чакам на светофар или отбивам някъде.Като паркирам оглеждам добре дали ще се събере и предпочитам да направя няколко маневри, за да съм спокоен, отколкото да обърша някой. Обикновено паркирам само на огледала. Само в началото поглеждам за нещо назад. Не мога да паркирам като някои шофьори обърнати назад без да си гледат огледалата. И в гаража си вкарвам колата назаден само на огледала.Следя огледалата непрекъснато. В града дясното ми е настроено да гледа ниско долу до колата. Ако тръгна някъде извънградско си го нагласям нормално. Следя непрекъснато какво става зад мен. Ако някой бърза отдалеч се прибирам и ако е свободно му давам сигнал да ме задминава. При рязко спиране гледам огледалата. Общо взето гледам си огледалата непрекъснато :D Дразня се само, ако някой ме засича - намалявам и го пускам да бърза и да не ми се пречка. И другото нещо - да не се дава мигач и в последния момент да се завие. Разбира се случва се, но има хора които го правят едва ли не нарочно тези "лица" за късмет до сега и разпонавам. Дано и за напред да ги предвиждам.За 8-9хил км толкова.П.С Врътката на фаровете ми е винаги включена на къси.

                            Коментар


                              #59
                              1. при включване в главен път изтеглям възможно най бързо и не преча на идващите.2. при движение зад автомобил държа дистанция и при изпреварване се изнасям плавно вместо да съм забит и при тръгване да има рязко движение в ляво.3. при изпреварване зад камион се държа близко зад него/при прибиране на него му е нужно голямо разтояние и един автомибил се прибира спокойно/4. винаги следя лявото огледало да няма отнемане на предимство.5. при движение в колона имам половин кола дистанция и ако някой изпреварва го държа под око.6. при движение в колона се отделям и карам самостоятелно7. при насрещно изпреварване никога не светя защото изпреварвания може да е новобранец и да се стресира. Изтеглям се плътно в дясно и при нужда намалявам, ако изпреварвания не е новобранец и той прави същото.8. при нощно каране никога не сменям преди пълно разминаване. преди разминаването следя движението на насрещната кола за да зная конфигурацията на пътя и при евентуално заслепяване от негова страна да зная на каде да държа.9. при движение по нагорнище сменям дълги къси да се ориентирам има ли насрещно движещи се и те да ме забележат.10. при движение в мъгла и стигна кола която наистина се движи добре минавам на габарит зад него да не преча и го следвам, разбира се след време изпреварвам да водя аз/ да го сменя/ и се надявам и той да кара на габарит зад мен вместо да ме товари допълнително.11. при голямо движение възприемам стила на каране на другите и поддържам скорост и дистанция без значение от ограничението.12. при градско каране повече следя огледалата и винаги следя колоната без значение ограничението.13. когато караме навън в колона/познати/ и аз водя винаги следя 1-та и последна кола, като издърпвам ако 2-я е до мен и няма дистанция.14. има много още но и това стига за сега.

                              Коментар


                                #60
                                Immortal написа:
                                miro2177, това все едно аз съм го писал Само дето аз прикрепям волана не с ляво коляно, а с шкембенце П.С. По-рядко присвяткам за полицаи, както и по-горе писах.
                                - на извънградско винаги карам с пуснати фарове, доста често го правя и в града независимо от сезона (според мен това трябва да го направят задължително и през лятото за извънградско
                                Brava 103HP
                                ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                                Коментар

                                Working...
                                X