Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какви трикове изпозлвате при каране

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Винаги се старая да запомням местата където съм видял полицаи, а също и да предвиждам къде може да са се скрили. Задължително предупреждавам с присветване колите срещу мен, ако току що съм подминал дебнещи такива!
    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

    Коментар


      #17
      Ето в тази тема вече си проличава защо са на такова дередже улиците ни, пътищата, и защо измира маса народ. ....Поради нехуманния и античовешки характер на шофирането ми, описан в този пост, изтривам го, за да не стават излишни спорове!.....

      Коментар


        #18
        не съм вярвал, че ще влезна в спор с теб, но честно казано се издразних до голяма степен от нещата написани в поста ти. как точно ти помага това да пречиш на някой да те изпревари, не зависимо позволено или не? кога точно се разбира кой е с предимство в тясна улица, където един от двамата трябва да се свие? ами ако другата кола съм аз и реша да съм по-голям шоп от теб? на черни връх и явороров редовно ми се налага да правя десен завой от централна лента, защото излизам в една от пресечките на лозенец и никой не ме пуска в дясна лента за да завия от там, а не ми се ще да минавам през канала или семинарията до шипченски проход. наистина не те разбирам...

        Fiat Bravo T-Jet 120

        Коментар


          #19
          dikanio написа:
          ...Задължително предупреждавам с присветване колите срещу мен, ако току що съм подминал дебнещи такива!
          Aз присветвам само на нормални коли- на разни лъскачи и джипове не светкам за катаджий- да го д....- и без това са ги купували с крадени пари- време е да ги възвръщат.
          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

          Коментар


            #20
            ogi28b ако братовчед ми не караше мерцедес и не беше такъв върл противник на италянските морги щях да помисля, че ти си той. Нещата които си написал описват един от най- ръснишките начини на каране, наистина ако те срещна ще ти дам път, защото кой знае колко ти е акъла и ще вземеш да се забиеш в мен ей така от яд, че съм ти сякъл пътя. Само да не се жегнеш нещо, не искам да те обидя всеки има право да кара както си иска. Аз винаги гледам да давам предимство, когато виждам че човека няма да се измъкне следващите 5 минути, пресветвам при полицаи, мразя да карам зад някоя кола и винаги гледам да изпреваря в удобен момент, изпреварвам бавно и спокойно, когато видя че някой се е лепнал зад мен и натиска намалям и го пускам.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #21
              pakumba написа:
              - винаги свиркам на хубавите проститутки край пътя :D .
              Подушвам, че сме от една порода...
              Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

              Коментар


                #22
                Аз правя като Оги, само дето примигвам на по-нормалните коли, за да ги предупредя за полицаи. В другите неща го подкрепям 100%. То си има ред и правилник, това че някой е решил да се прави на тарикат, си е за негова сметка и на негов риск - в даден момент може да се окаже прецакан, което му и пожелавам и се стремя по всякакъв начин да го затрудня. За простака - никаква толерантност!
                Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                Коментар


                  #23
                  Ама аз наистина избеснявам когато някой с някоя морга се дзвери да ме изпревари и да се шмугне точно преди камиона да го размаже. Е такива ги мразя - това са тарикатчета. А такива с мощни машини, те даже няма да ме питат какво ми е мнението за палестина, направо ме подминават и забравят че са ме виждали. Но нека наблегнем на другото - излъгах че не присветвам! Просто исках да видя дали някой прави така. И аз присветвам, и на мен ми присветват. Но все пак защо ? Защо трябва да сме внимателни и да спазваме правилника в продължение на километър докато подминем полицията, а след това отново да се силим, да изпреварваме на забранен участък? Защо винаги се кара с 10-20 км над допустимото? Защо в града карате с 60-70, извън него - със 100-110, а по магистралата - 140-150. И защо ако извън града разрешат да се кара със 110, ще карат със 120-130? А ако разрешат да се кара със 130, пак ще има такива които карат със 140-150. Защо сме такава прогнила нация? Колко трябва да е ограничението за да го спазвате и да не го надвишавате? Не говоря конкретно за някой от пишещите, а по принцип.Защо ако камион се движи извън града с 90, никой не може да търпи да кара зад него, а иска да го изпревари, при положение че е забранено, и скоростта е ограничена? Защо сме такива нещастници? Защо румънците се оправиха за 2 години , а ние се насрахме!? Защо на спорт ни бие кой къде ни хване? Защо подбиваме цените на фермерите, и им е=аваме майката? Защо не си уважаваме лекарите и учителите? Защо си мълчим и не свалим това смешно поръчково правителство? Щото сме женски полови органи (жарг.)! Е за тва маса народ измря и умира по улиците.... Абе къде е бате?

                  Коментар


                    #24
                    Подкрепям КИМИ.Харесва ми това за лъскачите.Трябва да връщат и то много.А относно това, какво правя докато шофирам,ами....... купил съм си свещи и тамян и едно кандило и когато влезна или излезна от колата се кръстя. Yellow_Flash_Colorz_PDT_23

                    Коментар


                      #25
                      оги28б, съвсем сериозно съм изненадан...Аз по принцип като карам, изобщо не мисля за карането, така както не мисля като вървя, като се храня и като дишам. Шофирането ми е преминало към първосигналната система...Но все пак - ето някои прости правила, които спазвам - на първо място, спазвам ЗДвП с изключение на раздела му за ограниченията за скоростта.Като видя, че някой пред мен изпреварва срещу мен рисковано, правя всичко възможно да му направя място, намалявам, ако трябва дори отбивам вдясно или влизам в банкета. Той все някъде ще се размаже, не искам аз да съм причината за това, още по-малко - да се размажа заедно с него.Нощем, при изкачване на хълм например, като видя сиянието на фарове зад хълма, свалям на къси преди още да съм заслепил насрещния. Така избягвам риска той заслепен да ме блъсне челно.Ако някой ме изпреварва, независимо дали е разрешено или забранено - леко намалям и му давам шанс да се измъкне, ако има насрещно приближаващ автомобил. Ако той е "виновен", че е тръгнал рисковано, хората в насрещния автомобил не са.Обикновено не пресвяткам за полицаи, но понякога се размеквам, особено ако мен скоро са ме глобили, и прицъквам с фаровете...Най-важното което правя като шофирам - НИКОГА не загубвам самообладание, каквото и да става и винаги съм спокоен. За разлика от возещите се при мен Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 .

                      Коментар


                        #26
                        Както казват хората - кьорав карти не играе! Следя си внимателно какво става в трите ми огледала, одвъд челното стъкло и на таблото! Информациятата, както казват е най-важна!

                        Коментар


                          #27
                          Re: какви трикове изпозлвате при каране

                          pakumba написа:
                          ... превключването на къси/дълги при разминаване става В МОМЕНТА НА ПРИПОКРИВАНЕ НА ПРЕДНИЦИТЕ НИ с насрещната кола, за да се избегне момента на заслепен от неговите фарове късите ти идват прекалено къси и не виждаш добре
                          Колеги, четете внимателно, за какво заслепяване става дума, това от практическа гледна точка е много удобно, защото е точно така, както го казва колегата. В момента, когато предниците ви са наравно, другият вече няма видимост на фаровете ти, така че само си помагаш, като включваш на дълги, стига зад него да няма друг, де. Сега за друго, което се сетих - като изпреварвам, в момента, в който се изравня с изпреварваната кола, също пускам дългите, за да виждам по-голям участък от пътя пред себе си. Ако някой ме изпревари, изключвам дългите, за да не го заслепявам, докато не се отдалечи на достатъчна дистанция, че да не му пречат дългите ми.
                          Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                          Коментар


                            #28
                            ogi28b написа:
                            ...Някой пък се похвали че като има насреща коли, изпреварва еди- как си. Аз пък въобще не изпреварвам като има коли насреща. ....
                            Аз бях това и казах, че изпреварвам веднага след като се размина с тях, а не тръгвам да се самоубивам. Чети внимателно преди да правиш коментари и да ми преписваш неща, които не съм казал.
                            She was only a whisky maker but he loved her still.

                            Коментар


                              #29
                              Аз пък нямам некви страхотни трикове, но ще ви посъветвам нещо простичко: когато наближите /за през нощта става въпрос/ та когато приближите завой с лоша видимост или пък изкачвате баир и ви предстои точно да прехвърлите най високата му част - задължително щракнете няколко "светкавици" , това е много полезно и на мене ми е помагало мноого пъти. Този който се е засилил без всяква видимост веднага разбира , че не е сам и намалява!!!
                              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                              http://www.keepfighting.ms

                              Коментар


                                #30
                                gantcho написа:
                                Добре де, понеже тръгна разговора в тази посока, нека ви питам вие в тази толкова коментирана ситуация:Някакъв камион кара с 40-50 кмч е направил зад себе си огромна колона. На по-правите участъци където има видимост 2-3 коли успяват да го изпреварят. Малко помалко наближава и вашия ред - то е ясно, всички в колоната се движат средно с над 90 кмч и всички ще трябва да го изпреварят. Изведнъж, обаче, някой решава, че той е най-хитър и най-бърз и на място без никаква видимост тръгва да изпреварва колите, които чинно си чакат реда. Естествено, място няма, насреща се задава някой и тарикатът действа на принципа "Пазете ме щото изпреварвам" и тръгва да се бута пред вас. Ами мен това също ме влудява. Просто побеснявам И също не го пускам пред себе си - навирам се до г..за на предната кола и го принуждавам да бие кучките и ако тоя зад мен го пусне, това е. Ми тръгнал някакъв дришльо с някаква вектра на 100 години да се прави на джигит - какъв е той - по-хитър ли е, по-можещ ли, колата ли му върви повече? Нулева толерантност за такива!!!Но, вярвно е, че НЕ намалявам, когато и другият тръгне да намалява - ако може да се тикне зад мен не му правя проблеми!!!
                                по принцип като те изпреварват си длъжен да осигуриш предимство около една кола и да не ускоряваш. има и такива дето немогат да изпреварят камиона и се забиват плътно до него и задния трябва да прави двойно действие.

                                Коментар

                                Working...
                                X