който иска да сподели за какво внимава, какво наблюдава докато кара. за да дам пример, ще изредя няколко неща, които са ме спасявали и по които можеш да разбереш тиквата пред теб каква простотия ще направи:- когато ще изпреварвам повече от една кола се старая да ме видят в огледалото като тръгна да ги изпреварвам, за да не реши някоя кола от колоната да скочи пред мен- обикновенно ако видя, че се колебае или не ме забелязва свирвам леко. па нека ме псува защо свиря- вечер на извънградско като имам видимост пред мен карам възможно по- далече от дясната част на платното: първо заради наклона на пътя и водата, която се събира там, в дясно има повече дупки. второто и по-важно някоя тъпа каруца без светлини може д асе движи там и да я застигна със 120. същото правя и по завоите- потготвен съм в следващия момент да изкочи я велосипедист без светлини, я пак каруца, я москвич с 20- превключването на къси/дълги при разминаване става в момента на препокриването на предниците ни с насрещната кола, за да се избегне момента на заслепен от неговите фарове късите ти идват прекалено къси и не виждаш добреразбира се има още много неща, но нека има и за следващите постове. надявам се темата да бъде интересна и всеки да научи нещо полезно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какви трикове изпозлвате при каране
Collapse
X
-
Re: какви трикове изпозлвате при каране
pakumba написа:който иска да сподели за какво внимава, какво наблюдава докато кара. за да дам пример, ще изредя няколко неща, които са ме спасявали и по които можеш да разбереш тиквата пред теб каква простотия ще направи:- когато ще изпреварвам повече от една кола се старая да ме видят в огледалото като тръгна да ги изпреварвам, за да не реши някоя кола от колоната да скочи пред мен- обикновенно ако видя, че се колебае или не ме забелязва свирвам леко. па нека ме псува защо свиря- вечер на извънградско като имам видимост пред мен карам възможно по- далече от дясната част на платното: първо заради наклона на пътя и водата, която се събира там, в дясно има повече дупки. второто и по-важно някоя тъпа каруца без светлини може д асе движи там и да я застигна със 120. същото правя и по завоите- потготвен съм в следващия момент да изкочи я велосипедист без светлини, я пак каруца, я москвич с 20- превключването на къси/дълги при разминаване става в момента на препокриването на предниците ни с насрещната кола, за да се избегне момента на заслепен от неговите фарове късите ти идват прекалено къси и не виждаш добреразбира се има още много неща, но нека има и за следващите постове. надявам се темата да бъде интересна и всеки да научи нещо полезно.
-
Да, интересна тема, им потенциал :D - Когато иззад хълма по пътя пред мен видя горната част на камион, винаги съм нащрек и готов да бия спирачки, защото е възможно до него в моето платно да има кола, която го изпреварва- Когато карам нощем и няма осева линия, гледам да се ориентирам по странчната маркировка; когато няма и такава, псувам по най-грозен каруцарски начин и карам по-бавно, особено по непоснат път- Когато ще изпреварвам, а насреща има коли, се движа на десетина матра зад МПС-то на ляв мигач. Малко преди да се разминем с насрещния вече съм дал мръсна газ и ускорявам за да използвам всеки сантиметър от пътя и да изпреваря максимално бързо без да преча. Подчертавам, че има шофьори, които тръгват да изпреварват когато са на 20 матра зад МПС-то и им трябват 5 км за да извършат маневрата. Това за мен е лош и опасен стил.Сигурно има и още неща, но в момента не се сещам.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
- Като карам градско зад някоя кола винаги се старая да гледам колата пред нея, за да имам повече време за реакция. - Гледам светофарите колко мога по-отдалече , за да змам дали да карам бавно или бързо докато го стигна. - Карам плътно зад някой само когато искам и знам ,че има къде да го изпреваря.- На двупосочен път с по 1 лента карам в средата на платното- Винаги като се предреждам на кръстовище пускам авариики - Когато карам бавно и видя кола зад мен , гледам да мръдна в дясно за да и направя път. Като цяло гледам да помагам на тези които бързат, а не да ги псувам, както искам и същото отношение към когато карам по-бързо.Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
u_bo
Re: какви трикове изпозлвате при каране
pakumba написа:...- превключването на къси/дълги при разминаване става в момента на препокриването на предниците ни с насрещната кола, за да се избегне момента на заслепен от неговите фарове късите ти идват прекалено къси и не виждаш добре..
Коментар
-
nikki_sixx написа:... гледам мацките ноу ясно!Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
-
mnpenchev
Гледам най вече да карам с колан и на не правя нарушения, че тия чичковци в синьо са станали много лоши, опитвам се да предвидя по-отрано опасните ситуации и да не се забърквам в такива, винаги давам предимство когато мога, особенно на пешеходците които и без това винаги са си с предимство, като бързам винаги си включвам светлините, за да съм малко по-спокоен когато извършвам маневри за изпреварване, така вероятността шофьора на отсрешната кола да ме забележи е доста по-голяма, винаги преди дълъг път си проверявам техническото състояние на колата за да съм сигурен, че няма да закъсам някаде, подготвям си хендс-фрий за всеки телефон, а тях слагам на удобно място за да не се разсейвам прекалено много ако ми позвъни телефона, винаги заглеждам готините мадами, който вървят покрай улиците но не прекалявам, защото съм се наслушал на истории за смачкани брони и огънати ламарини и когато паркирам и не съм сигурен колко място има зад автомобила, слизам и оглеждам ситуацията, не мисля че има има нещо срамно в това, а и е за предпочитане пред това да си одереш боята/огънеш ламарините и да се разправяш с застрахователи и майстори.
Коментар
-
nasty написа:nikki_sixx написа:... гледам мацките ноу ясно!Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!
Коментар
-
- винаги свиркам на хубавите проститутки край пътя :D .- като спирам внезапно очите ми са основно в огледалото- като минавам през някакво препядствие, например железата на мостовете на витиня, преди него изравям волана. същото важи за изненадващи локви, замръзнали локви- влизам с изправени гуми - като видя празна торбичка или какъвто и да е боклук при възможност го заобикалям, при невъзможност минавам така, че да се озове някъде под носача, а не по средата на колата, че там е картера. - при изненадващо препядствие н апътя, например зимата замръзнала част от моето платно гледам поне гумите от едната страна да са на сухо- ако има такъв вариат естествено- не карам залепен зад камиони и автобуси, щото не виждам нищо напред-като видя някой камион с двойните задни гуми и трябва да карам след него седя леко в страни и назад, щото знам, че като мине през камък и той се окаже между двойните му задни гуми ме замеря много кофти с негоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:- винаги свиркам на хубавите проститутки край пътя :D .Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Princo написа:pakumba написа:- винаги свиркам на хубавите проститутки край пътя :D .Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:Princo написа:pakumba написа:- винаги свиркам на хубавите проститутки край пътя :D .Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар