Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

50 лв. и 8 точки за шофиране без колан ?!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ogi28b написа:
    van_dal написа:
    някой като кара и пуши пак са му заети ръцете, ама няма глоба нали и никъде в закона не е казано, че не можеш да ядеш баничка, докато караш, ама за телефон глобяват.
    Въпросът изобщо не е в това дали са ти заети ръцете, колега. Нима има някой който не може да кара с 1 ръка, било то лява? Въпросът е че когато разговаряш с някого по телефон, вниманието ти се насочва към разговора, особено ако е важен, и трябва да вземаш решения и да мислиш това за което говориш. Докато яденето на баничка, и изобщо яденето е инстинкт, рефлекс. Можеш абсолютно независимо да дъвчеш и да правиш нещо друго. Докато с говоренето не е така - или се разсейваш от разговора, или от шофирането. Такъв човек който може едновременно да е напълно съсредоточен в 2 неща които прави, още не се е родил, няма и да се роди в близките няколко милиона години. А ти с това темпо, някъде след около година и 8 месеца няма да имаш точки Даже Локо Мездра ще имат повече. Иначе и аз така съм свикнал - първото движение след сядане на седалката е закопчаване на колана. Без него просто ми е неудобно на шофьорското място, нещо ми липсва. Нали знаете теорията на Дарвин за естествения подбор - оцеляват само най-силните, най-умните, най-съобразителните. Дефектните, глупавите индивиди просто биват изядени или умират по друга причина, за щастие повечето от тях - млади. Е, тези които не си слагат колани , понеже се мислят за голяма работа, те са от втория вид, веднъж ще им се случи нещо, и понеже са без колани, просто ще умрат, и няма да са създали поколение, което да носи малоумните им гени.
    Много си прав колега :D Ама как само ги казваш тези житейски истини Ама глобата си е много редна все пак , тъй като закона ти е дал право на избор : да караш спокойно и нормално , да стигнеш до там за кадето си тръгнал или да бъдеш тарикат , като междувременно олекваш финансово (по човешки и демократично от това здраве му кажи) А и според мен не трябва да се борим с корупцията в КАТ а да я насърчаваме , че даже и да вдигнат тарифите , пък тогава да видим ще има ли тарикати дето да карат както им дойде и такива дето измислят нов правилник за движение , който да важи само за тях .
    .... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!

    Коментар


      #32
      ////Punto//// написа:
      Аз си го слагам за мене си. Е случва се и да го забравя, ама още не мога да изградя навик с влизането да го слагам. Една приятелка с влизането си го слага. Може да седим в колата и да чакаме някой да дойде, тя го слага. Викам, добре де, още няма да тръгваме. А тя ми отговаря, че без колан се чувствала дискомфортно в колата.
      Тая твоя приятелка да не е състезателка :D Аз и не само аз де, когато карам някъде, дори и бавно без колан също се чувствам некомфортно и нестабилно.Даже като си местя колата на кратко разстояние без колан, като я угася си натискам бутона за откопчаване. Направо е придобит рефлекс
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #33
        Миналата година в Плевен едни и същи полицайчета ми написаха 2 акта за без колан за 1 ден. Обжалвах и единия отпадна. Много е гадно. Като се има впредвид, че непоставянето на колан не застрашава сигурността на останалите участници в движението, продължавам да се чудя защо наказанието и същото като за минаване на червено.Иначе в града колан не слагам и не вдигам повече от 40-50. Извън града винаги си го слагам не заради глобите разбира се.
        Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса.

        Коментар


          #34
          За твоята безопасност е.Не за другите хора. ..........Избягвай подобни емотикони занапред, освен ако не е отворена тема "Какво мислите за хомосексуализма"...Модераторски екип на fiat-bg.org

          Коментар


            #35
            Моята безопасност си е моя грижа. Като са се загрижили толкова за безопасността ми, що не ми дадат един калашник да си джиткам с него и като ме застраши нещо...
            Tzarevo написа:
            За твоята безопасност е.Не за другите хора.
            Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса.

            Коментар


              #36
              ogi28b написа:
              van_dal написа:
              някой като кара и пуши пак са му заети ръцете, ама няма глоба нали и никъде в закона не е казано, че не можеш да ядеш баничка, докато караш, ама за телефон глобяват.
              Въпросът изобщо не е в това дали са ти заети ръцете, колега. Нима има някой който не може да кара с 1 ръка, било то лява? Въпросът е че когато разговаряш с някого по телефон, вниманието ти се насочва към разговора, особено ако е важен, и трябва да вземаш решения и да мислиш това за което говориш. Докато яденето на баничка, и изобщо яденето е инстинкт, рефлекс. Можеш абсолютно независимо да дъвчеш и да правиш нещо друго. Докато с говоренето не е така - или се разсейваш от разговора, или от шофирането. Такъв човек който може едновременно да е напълно съсредоточен в 2 неща които прави, още не се е родил, няма и да се роди в близките няколко милиона години. А ти с това темпо, някъде след около година и 8 месеца няма да имаш точки Даже Локо Мездра ще имат повече. Иначе и аз така съм свикнал - първото движение след сядане на седалката е закопчаване на колана. Без него просто ми е неудобно на шофьорското място, нещо ми липсва. Нали знаете теорията на Дарвин за естествения подбор - оцеляват само най-силните, най-умните, най-съобразителните. Дефектните, глупавите индивиди просто биват изядени или умират по друга причина, за щастие повечето от тях - млади. Е, тези които не си слагат колани , понеже се мислят за голяма работа, те са от втория вид, веднъж ще им се случи нещо, и понеже са без колани, просто ще умрат, и няма да са създали поколение, което да носи малоумните им гени.
              Точно в момента на паленето на цигарата си далеч по-НЕСЪСРЕДОТОЧЕН в пътя, отколкото докато говориш по мобилен телефон. В задачата се пита обаче как, аджеба ще стане номера да накарат ултрабогатите тютюневи гиганти да спрат да принуждават производителите на автомобили да монтират пепелници в колите. Относно коланите, някой спомена,че колан в града не те спасява и се питаше защо таксиметраджиите не ползват колани. Според мен поставянето на колан в града също е глупост, в Чехия например НЕ е задължително да се ползва колан в града. Само извънградско.

              Коментар


                #37
                При удар с 50 в бетонен стълб или насрещна кола колана спасява живот, иначе или си оставяш зъбите по волана или се опитваш да направиш дупка на предното стъкло- толкова за града , 50- те и коланите...
                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                Коментар


                  #38
                  msi написа:
                  Моята безопасност си е моя грижа. Като са се загрижили толкова за безопасността ми, що не ми дадат един калашник да си джиткам с него и като ме застраши нещо...
                  Tzarevo написа:
                  За твоята безопасност е.Не за другите хора.
                  Тук си прав, ама само да те питам едно нещо.Ако не дай си боже стане бела и пострадаш тежко защото си без колан, и примерно си удариш главата в стъклото дори и при един "безопасен" удар с 60 и изпаднеш в кома за няколко години кои мислиш ще ти плаща лечението ?Еми държавата. Та за това така наречената държава се опитва да накара гражданите си да се пазят повече.Ако ви е интересно можете да се разровите из нета да видите колко пари се харчат всяка година за лечение на пострадали от катастрофи.п.с тъкмо попаднах на това инфо.http://dnes.dir.bg/2008/08/26/news3320920.html
                  Заради катастрофите спират планови операции26 август 2008 / News.dir.bgКатастрофите по пътищата на България са като бедствие. Отлагаме планови операции поради това, че няма място в реанимациите от катастрофите.Това заяви генерал Стоян Тонев, директор на Военномедицинска академия (ВМА), цитиран от БНР.Той предлага агресивните шофьори да работят като санитари в реанимациите на болниците, където се лекуват пострадали от пътни инциденти. Тази идея е предложена на Консултативния съвет на здравния министър Евгений Желев, откъдето тя може да се обезпечи нормативно. Във Военномедицинска академия могат да се приемат поне 20 такива санитари, каза още ген. Тонев. Той очаква идеята да започне да се реализира през септември.20% от парите за здравеопазването в България се отделят за лечението на пострадали от катастрофи, като те могат да бъдат дадени за много по-полезни неща - онкоболни, детско здравеопазван
                  е.То едни пари се дават за здравеопазване, но все пак 20 % си е ..........
                  Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                  ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                  Коментар


                    #39
                    Аз си плащам осигуровки на държавата. Искам да не си плащам ама няма такъв вариант.Това е един вид като задължителната застраховка. След като държавата лапа пари от здравни осигуровки /и после ги дава на мангалите/ естествено че ще плаща лечението ми.Така че гатанката защо са задължителни коланите, си остава неразрешена!
                    pr_00f написа:
                    msi написа:
                    Моята безопасност си е моя грижа. Като са се загрижили толкова за безопасността ми, що не ми дадат един калашник да си джиткам с него и като ме застраши нещо...
                    Tzarevo написа:
                    За твоята безопасност е.Не за другите хора.
                    Тук си прав, ама само да те питам едно нещо.Ако не дай си боже стане бела и пострадаш тежко защото си без колан, и примерно си удариш главата в стъклото дори и при един "безопасен" удар с 60 и изпаднеш в кома за няколко години кои мислиш ще ти плаща лечението ?Еми държавата. Та за това така наречената държава се опитва да накара гражданите си да се пазят повече.Ако ви е интересно можете да се разровите из нета да видите колко пари се харчат всяка година за лечение на пострадали от катастрофи.п.с тъкмо попаднах на това инфо.http://dnes.dir.bg/2008/08/26/news3320920.html
                    Заради катастрофите спират планови операции26 август 2008 / News.dir.bgКатастрофите по пътищата на България са като бедствие. Отлагаме планови операции поради това, че няма място в реанимациите от катастрофите.Това заяви генерал Стоян Тонев, директор на Военномедицинска академия (ВМА), цитиран от БНР.Той предлага агресивните шофьори да работят като санитари в реанимациите на болниците, където се лекуват пострадали от пътни инциденти. Тази идея е предложена на Консултативния съвет на здравния министър Евгений Желев, откъдето тя може да се обезпечи нормативно. Във Военномедицинска академия могат да се приемат поне 20 такива санитари, каза още ген. Тонев. Той очаква идеята да започне да се реализира през септември.20% от парите за здравеопазването в България се отделят за лечението на пострадали от катастрофи, като те могат да бъдат дадени за много по-полезни неща - онкоболни, детско здравеопазван
                    е.То едни пари се дават за здравеопазване, но все пак 20 % си е ..........
                    Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса.

                    Коментар


                      #40
                      За пореден път казвам - всеки има глава на раменете си и преценява за, какво да я използва. Някой за да мисли, друг да чупи орехи с нея, а трети да я размаже в стълб, или стена!Това с коланите и здравната осигуровка нещо не го схванах??? Само искам да ви пожелая да не се озовавате в болница! Какво, като си плащате здравни осигуровки? Ще ви превърнат на терминатор, робокоп, ако се размажете някъде? Стига смешки, коланите намаляват риска от смъртни случаи при ПТП. Ако искаш пиши на производителите на коли и им се скарай, защо оскъпяват колите, като им слагат въздушни възглавници.
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #41
                        E ти хубаво плащаш , и вярно е под форма на застраховка.Но както се досещаш - застрахователите не обичат да плащат.И в този случай държавата има механизъм да те изгърби.А ти може да протестираш колкото си искаш- след няколко "протеста" като останеш без книжка - проблема ще си бъде лично твой.
                        Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                        ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                        Коментар


                          #42
                          В тази корумпирана държава не е възможно да остана без книжка :D А корупцията идва от калпавите закони.Калпавите закони от простите депутати.Простите депутати ги избира народа.Извода е, че прос народ има слаба държава
                          Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса.

                          Коментар


                            #43
                            Поставения колан спасява живот и това не подлежи на коментар. Аз също не слагам колан в градски условия, но знам, че не е правилно. Колкото и да ми е неприятно да плащам глоби, твърдя, че са напълно заслужени. Въпреки това продължавам да не поставям колана, когато шофирам в града, а трябва! Достатъчен е малшанса да те цепне някой олигофрен с 80км/ч, а пък ти може и с десет да пъплиш...Но всеки си има глава на раменете, както знаем насила можеш да вземеш, но на сила не можеш да дадеш.
                            Fiat Marea 1.8i 16V
                            Fiat Tipo 1.4i 8V
                            Fiat Punto 1.6i 8V
                            www.italauto-bg.net/forum/

                            Коментар


                              #44
                              Трудното е докато свикнете.И аз като споменатаат колежка, като вляза и седна в колата, си закопчавам колана. Стигнало се е дотам, че спирам пред гаража, отварям му портите, качвам се пак в колата и си слагам колана преди да вкарам колата в гаража... Просто се е превърнало в рефлекс.И без колан ми е дискомфортно...А по въпроса защо да си слагам колан, като не застрашавам никой? Аналогичен е на "защо да си слагам презерватив, като спя с проститутка, след като не застрашавам никой"...Има статистики (мога да ви изкарам много такива данни), че коланите спасяват живот. Дори и в града.Според мен всички глоби в България са смешно ниски. Биха били доста по-ефективни, ако са умножени по 10.За превишена скорост - от 1000 лв нагоре, за без колан - 500 лв и т.н.И най-важното - да не се крият ченгефайците зад храстите, ами да монтират камери - по кръстовища, пътища, места с ограничения...Тогава няма да има, "ама знаеш ли кой съм аз", "я сега да се обадим на приятел в КАТ", "на ти 20 лева да пиеш едно кафе" и т.н....Разговорите по телефона... те не са по-опасни от пушенето или яденето по време на движение, но се чудя наистина защо не е забранено и пушенето по време на движение. Според мен то е не по-малко опасно. (колегата нагоре разясни за тютюневите гиганти). Все пак, никой не забранява да се пуши в спряло положение, така че "гигантите" няма да загубят кой знае колко.

                              Коментар


                                #45
                                За колегите, които не могат да преценят отрицателното ускорение при челен удар с 60 да речем, нека да забързат крачка и да се челосат в някоя стена без да забавят ход Това е доста образно, но по-голямата част от хората наистина не си дават сметка колко жестоки са силите при удар, дори и с "невинна" градска скорост.
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X