ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
50 лв. и 8 точки за шофиране без колан ?!?
Collapse
X
-
.... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!
-
////Punto//// написа:Аз си го слагам за мене си. Е случва се и да го забравя, ама още не мога да изградя навик с влизането да го слагам. Една приятелка с влизането си го слага. Може да седим в колата и да чакаме някой да дойде, тя го слага. Викам, добре де, още няма да тръгваме. А тя ми отговаря, че без колан се чувствала дискомфортно в колата.
Коментар
-
Миналата година в Плевен едни и същи полицайчета ми написаха 2 акта за без колан за 1 ден. Обжалвах и единия отпадна. Много е гадно. Като се има впредвид, че непоставянето на колан не застрашава сигурността на останалите участници в движението, продължавам да се чудя защо наказанието и същото като за минаване на червено.Иначе в града колан не слагам и не вдигам повече от 40-50. Извън града винаги си го слагам не заради глобите разбира се.Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса.
Коментар
-
Orcinus
ogi28b написа:van_dal написа:някой като кара и пуши пак са му заети ръцете, ама няма глоба нали и никъде в закона не е казано, че не можеш да ядеш баничка, докато караш, ама за телефон глобяват.
Коментар
-
msi написа:Моята безопасност си е моя грижа. Като са се загрижили толкова за безопасността ми, що не ми дадат един калашник да си джиткам с него и като ме застраши нещо...Tzarevo написа:За твоята безопасност е.Не за другите хора.Заради катастрофите спират планови операции26 август 2008 / News.dir.bgКатастрофите по пътищата на България са като бедствие. Отлагаме планови операции поради това, че няма място в реанимациите от катастрофите.Това заяви генерал Стоян Тонев, директор на Военномедицинска академия (ВМА), цитиран от БНР.Той предлага агресивните шофьори да работят като санитари в реанимациите на болниците, където се лекуват пострадали от пътни инциденти. Тази идея е предложена на Консултативния съвет на здравния министър Евгений Желев, откъдето тя може да се обезпечи нормативно. Във Военномедицинска академия могат да се приемат поне 20 такива санитари, каза още ген. Тонев. Той очаква идеята да започне да се реализира през септември.20% от парите за здравеопазването в България се отделят за лечението на пострадали от катастрофи, като те могат да бъдат дадени за много по-полезни неща - онкоболни, детско здравеопазван
Коментар
-
Аз си плащам осигуровки на държавата. Искам да не си плащам ама няма такъв вариант.Това е един вид като задължителната застраховка. След като държавата лапа пари от здравни осигуровки /и после ги дава на мангалите/ естествено че ще плаща лечението ми.Така че гатанката защо са задължителни коланите, си остава неразрешена!pr_00f написа:msi написа:Моята безопасност си е моя грижа. Като са се загрижили толкова за безопасността ми, що не ми дадат един калашник да си джиткам с него и като ме застраши нещо...Tzarevo написа:За твоята безопасност е.Не за другите хора.Заради катастрофите спират планови операции26 август 2008 / News.dir.bgКатастрофите по пътищата на България са като бедствие. Отлагаме планови операции поради това, че няма място в реанимациите от катастрофите.Това заяви генерал Стоян Тонев, директор на Военномедицинска академия (ВМА), цитиран от БНР.Той предлага агресивните шофьори да работят като санитари в реанимациите на болниците, където се лекуват пострадали от пътни инциденти. Тази идея е предложена на Консултативния съвет на здравния министър Евгений Желев, откъдето тя може да се обезпечи нормативно. Във Военномедицинска академия могат да се приемат поне 20 такива санитари, каза още ген. Тонев. Той очаква идеята да започне да се реализира през септември.20% от парите за здравеопазването в България се отделят за лечението на пострадали от катастрофи, като те могат да бъдат дадени за много по-полезни неща - онкоболни, детско здравеопазванСамо слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса.
Коментар
-
За пореден път казвам - всеки има глава на раменете си и преценява за, какво да я използва. Някой за да мисли, друг да чупи орехи с нея, а трети да я размаже в стълб, или стена!Това с коланите и здравната осигуровка нещо не го схванах??? Само искам да ви пожелая да не се озовавате в болница! Какво, като си плащате здравни осигуровки? Ще ви превърнат на терминатор, робокоп, ако се размажете някъде? Стига смешки, коланите намаляват риска от смъртни случаи при ПТП. Ако искаш пиши на производителите на коли и им се скарай, защо оскъпяват колите, като им слагат въздушни възглавници.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
E ти хубаво плащаш , и вярно е под форма на застраховка.Но както се досещаш - застрахователите не обичат да плащат.И в този случай държавата има механизъм да те изгърби.А ти може да протестираш колкото си искаш- след няколко "протеста" като останеш без книжка - проблема ще си бъде лично твой.
Коментар
-
Поставения колан спасява живот и това не подлежи на коментар. Аз също не слагам колан в градски условия, но знам, че не е правилно. Колкото и да ми е неприятно да плащам глоби, твърдя, че са напълно заслужени. Въпреки това продължавам да не поставям колана, когато шофирам в града, а трябва! Достатъчен е малшанса да те цепне някой олигофрен с 80км/ч, а пък ти може и с десет да пъплиш...Но всеки си има глава на раменете, както знаем насила можеш да вземеш, но на сила не можеш да дадеш.
Коментар
-
Трудното е докато свикнете.И аз като споменатаат колежка, като вляза и седна в колата, си закопчавам колана. Стигнало се е дотам, че спирам пред гаража, отварям му портите, качвам се пак в колата и си слагам колана преди да вкарам колата в гаража... Просто се е превърнало в рефлекс.И без колан ми е дискомфортно...А по въпроса защо да си слагам колан, като не застрашавам никой? Аналогичен е на "защо да си слагам презерватив, като спя с проститутка, след като не застрашавам никой"...Има статистики (мога да ви изкарам много такива данни), че коланите спасяват живот. Дори и в града.Според мен всички глоби в България са смешно ниски. Биха били доста по-ефективни, ако са умножени по 10.За превишена скорост - от 1000 лв нагоре, за без колан - 500 лв и т.н.И най-важното - да не се крият ченгефайците зад храстите, ами да монтират камери - по кръстовища, пътища, места с ограничения...Тогава няма да има, "ама знаеш ли кой съм аз", "я сега да се обадим на приятел в КАТ", "на ти 20 лева да пиеш едно кафе" и т.н....Разговорите по телефона... те не са по-опасни от пушенето или яденето по време на движение, но се чудя наистина защо не е забранено и пушенето по време на движение. Според мен то е не по-малко опасно. (колегата нагоре разясни за тютюневите гиганти). Все пак, никой не забранява да се пуши в спряло положение, така че "гигантите" няма да загубят кой знае колко.
Коментар
-
За колегите, които не могат да преценят отрицателното ускорение при челен удар с 60 да речем, нека да забързат крачка и да се челосат в някоя стена без да забавят ход Това е доста образно, но по-голямата част от хората наистина не си дават сметка колко жестоки са силите при удар, дори и с "невинна" градска скорост.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар