Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Препоръка за акумулатор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    bubachko написа:
    ...Не е от алтернатора, зависи си от акумулатора. Моя "светеше" зеленко, до първия път, когато падна на празно. След това колкото и да съм зареждал, карал и не-карал така и не зеленяса, но ядове не ми е давал. Просто така си умря от раз. Според мен зеленото е свързано със състава на киселината. Преди няколко дена в последен опит да го възкреся го отворих (той е от тези необслужваните) и прелях от клетка в клетка киселина с една пипета. Вфекта беше нулев, но изби зелено . седя си така 2-3 дена и пак се зачерни... А бяло става, когато ти изветри/исфиряса киселината. Тогава нивото пада под дънцето на "очето" и става бяло....
    На моят акумулатор (някакъв на който пише Фиат) изрично пише, че при черен индикатор акумулатора трябва да се зареди, а при бял да се изхвърли. Явно е станал на години, защото при каране на фарове в града и слушане на музика (усилвател 800в.) зеленото става черно. Когато покарам по-дълго на високи обороти извън града светва зелено и седи така няколко дни. Разбира се, че има значение и киселинността, при зареждане електролита се променя. Преди време, когато винаги си беше зелен на моят акумулатор съм му доливал вода. Малко след, като му долях стана черен. Покарах колата и се оправи.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #17
      Аз съм с динамик Монбат и също като колегите съм доволен.Аз ти препоръчвам имало някакви акумолатори /сух тип/на БОШ много ги хвалят ако искаш вземи си такъв един мой приятел е много много доволен.Светвало някаква лампичка когато трябвало да се зареди и не се доливал.Били много здрави и издръжливи.Но в карайна сметка избора е твой.Успех с търсенето.

      Коментар


        #18
        Vladim написа:
        На моят акумулатор (някакъв на който пише Фиат) изрично пише, че при черен индикатор акумулатора трябва да се зареди, а при бял да се изхвърли.
        Точно същото го пише и на моя, с разликата че моя го взех зимата от едно магазинче, ексайд, и откакто е взет, никога и по никакъв повод окото не е било различно от зелено, вярно - нямам музика, консуматорите са ми заводските. Според мануалите, колите излизат с такива акумулатори от завода, и "никога не се налага доливане на вода по време на експлоатационния му период, при изправни системи". Има и нещо друго - почерняването зависи от стила и начина на шофиране донякъде. Аз, например никога не гася ако съм запалил преди по-малко от 10 минути, както и не гася ако спра за по-малко от 5 минути.

        Коментар


          #19
          Колега погледни акумулаторите ЗАП шнайдерполски са и са много добри. Сребърно калциеви ги водят с силен стартов ток до минус 40 градуса и изключително нисък саморазряд.www.zap.pl . Моя 55 аН го купих за 131 лв с отстъпка
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #20
            ogi28b написа:
            Vladim написа:
            На моят акумулатор (някакъв на който пише Фиат) изрично пише, че при черен индикатор акумулатора трябва да се зареди, а при бял да се изхвърли.
            Точно същото го пише и на моя, с разликата че моя го взех зимата от едно магазинче, ексайд, и откакто е взет, никога и по никакъв повод окото не е било различно от зелено, вярно - нямам музика, консуматорите са ми заводските. Според мануалите, колите излизат с такива акумулатори от завода, и "никога не се налага доливане на вода по време на експлоатационния му период, при изправни системи". Има и нещо друго - почерняването зависи от стила и начина на шофиране донякъде. Аз, например никога не гася ако съм запалил преди по-малко от 10 минути, както и не гася ако спра за по-малко от 5 минути.
            За какво да гасиш след като ще изгориш нищо гориво.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              за около 7 години са минали 4 Монбата през мен.ТВЪРДО съм решил - ВЕЧЕ НИКОГА МОНБАТ !!!Защо - няма да ми стигне ноща да описвам всички преживявания с таз марка.гледам фабрично ФИАТ са със ЕКСАЙД и цената е 10% отгоре, затова скоро ще взимам такъв.
              ogi28b написа:
              .........Аз, например никога не гася ако съм запалил преди по-малко от 10 минути, както и не гася ако спра за по-малко от 5 минути.
              ogi трябва да те запозная с моя монтьор, да види че има и по-........ от мене п.с. попълни си многоточието по избор

              Коментар


                #22
                Готовооборудвах се с ето това, 130 пари с година гаранция. "Свети" прекрасно зеленко, пише там, че бил за минусуви температури и с +30% стартов ток. Динамик бяха с някакви левчета по ефтинки, пак за 65Ач, та затова взех този. Утре отивам да го замерят и подпечатат и... Дано нямам ядове с него

                Коментар


                  #23
                  Tornado написа:
                  За какво да гасиш след като ще изгориш нищо гориво.
                  Ами има някои които си мислят че спестяват гориво така. Обаче никога не съм имал за цел да пестя от гориво! Икономично каране - да, но чак пък толкова.....

                  Коментар


                    #24
                    Браво, експлоатирай го с удоволствие и ще видим найстина качествата му защото аз само съм слушал за тях.Честито и да видим дали правилно съм те посъветвал.

                    Коментар

                    Working...
                    X