Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Препоръка за акумулатор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Препоръка за акумулатор?

    Та въпроса е следния, днеска след работа вече ще ходя да си пазаря акумулатор, че стана наложащо вече - на спешен зор съм. Това което съм харесал е един Монбат 62Ah за 120лв. от Практикер... Стария ми е такъв и съм много доволен, 3+ години изкара, при положение, че в началото колата беше с прецакан алтернатор и още първия ден го оставих на празно, а през годините 2-3 пъти е оставян на много минусуви температури в колата.... Абе аз така или иначе го бях отписал и оставил на произвола на съдбата, на доизживяване, па той не се предава и не се... до скоро, когато просто от раз каза "ХлъЦ" и умре. Уффф, нещо много се отплеснах много.Та въпроса ми е следния: Оставям си време до края на работния ден - 17:00 някой ако има по-добра оферта и да се опита да ми влее мозък, ако ли не - купувам онзи Де да знае човек от де ще му светне пиленцето. А да, във Варна съм, та колегите от там ще слушам

    #2
    аз не съм от Варна но ти препоръчвам монбат-а
    Fiat Brava 1.4 12v SX

    Коментар


      #3
      С Монбат добре си се ориентирал. Аз съм с Искра, когато го купувах него ми препоръчаха.
      Fiat Bravo 1.8 GT

      Коментар


        #4
        И аз съм с Монбат и съм много доволен.И на Типото бях с един монбат - 5 години изкара - накрая беше просто уморен, ама на пътя не ме беше оставял.На Пунтото съм с чисто нова ИСКРА - много съм недоволен, някоко пъти ми прави номера от недозареждане...
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          И аз съм с монбатче и съм доволен.И на музика носи,и на трудно палене на газ(нямах бенз помпа) носи.Перфектен,но мисля че цената му е малко скъпичка.Пробвай в специализран магазин за акомулатори.Там са по евтинки,замерват ти точеца и имат поддръжка гаранционна после.

          Коментар


            #6
            Миналата седмица гледах акумолатор Бош на горе-долу същата цена, но не мога да се сетя дали беше в практикер или в метро.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #7
              В Практикер има голям избор от Бош, иначе Exide не са лоши. Аз съм с Topla 60Аh и като ме предаде един ден пак ще търся такъв
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                Аз пък съм с Искра и съм доволен. А и каквато и да е офертата, разликите биха били +/- 5-10 лева. Купувай първия срещнат акумулатор от там, където ти е най-удобно да завериш гаранция без да се разкарваш насам-натам. Бухай се и вземай нещо, в крайна сметка не купуваш кораб, че да му мислиш толкова А на всички колеги писали дотук да кажа, че се пише акУмУлатор, от глагола акУмУлирам, т.е. натрупвам, събирам - accumulate. Не че е някакъв проблем, де - 90% от хората го бъркат. :D
                She was only a whisky maker but he loved her still.

                Коментар


                  #9
                  Exide? Зимата купувах на Бравото такъв...до сега никакъв проблем...само някой път се чуди дали иска да запали

                  Коментар


                    #10
                    Винаги съм карал с български акумулатори. На опела бях с "Монбат", чисто нов го купих, но на първата година протече и така и не ми го смениха. Освен това "зеленото око" изгасна и никога повече не светна, макар че акумулаторът работеше нормално. Палиото го купих с "Елхим искра" неизвестно колко годишен и 2 г. го карах без проблеми. Вторият собственик още е с този акумулатор и не се е оплаквал дори и в лютата зима. Сега на мареата съм с някакъв древен малък акумулатор 44 Ah от старите - с клетки с капачки, които трябва да отваряш със стотинка и да проверяваш нивото на електролита. Няма никакви надписи и лепенки по него и не го знам каква марка е. Tака си дойде колата от Германия, но пък акумулаторчето действа безотказно и засега няма причина да го сменям.И разбира се, пише се акумулатор. Технически форум сме, но пък това си е технически термин.
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #11
                      coolboby написа:
                      Exide? Зимата купувах на Бравото такъв...до сега никакъв проблем...само някой път се чуди дали иска да запали
                      Е ти на това, ако не му казваш проблем!? :P С българските акумулатори е малко, като игра на руска рулетка. На старата кола все с такива съм бил. Един кара 4 години, друг 2... Важното е да има гаранция и повечко късмет! От друга страна мисля, че не си струва да се дават пари за акумулатори от сорта на Bosch. Така, че купувайте българското! :P Акумулатор, карбуратор... ако не сте сигурни в изписването на някоя думичка я проверявайте в гуглето!
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #12
                        Аз съм с МОНБАТ от около 2 години , от тези които не се зареждат , а имат индикация . Обаче ми направи лошо впечатление . Докато изтече гаранцията си светеше зелена светлина , а след като изтече - черна (значи че е на половин живот) . Но пък засега май не е създавал проблем с паленето
                        Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                        Коментар


                          #13
                          колега, а защо 62 ампер часа ? ако си за 48 или 55 (несъм сигурен 55 ли бяха ) защо не вземеш от тях, ще са по-евтини иначе и аз съм с МОНБАТ само, че на 72 :/
                          Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                          Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                          Коментар


                            #14
                            RoMeO_156_GTA написа:
                            Аз съм с МОНБАТ от около 2 години , от тези които не се зареждат , а имат индикация . Обаче ми направи лошо впечатление . Докато изтече гаранцията си светеше зелена светлина , а след като изтече - черна (значи че е на половин живот) . Но пък засега май не е създавал проблем с паленето
                            Измери си зареждането на алтернатора! А акумулатора го свали и зареди - тогава ще светне зелено. Може би си искал да кажеш, че не се долива вода в него а не, че не се зарежда.
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #15
                              Vladim написа:
                              RoMeO_156_GTA написа:
                              Аз съм с МОНБАТ от около 2 години , от тези които не се зареждат , а имат индикация . Обаче ми направи лошо впечатление . Докато изтече гаранцията си светеше зелена светлина , а след като изтече - черна (значи че е на половин живот) . Но пък засега май не е създавал проблем с паленето
                              Измери си зареждането на алтернатора! А акумулатора го свали и зареди - тогава ще светне зелено. Може би си искал да кажеш, че не се долива вода в него а не, че не се зарежда.
                              Не е от алтернатора, зависи си от акумулатора. Моя "светеше" зеленко, до първия път, когато падна на празно. След това колкото и да съм зареждал, карал и не-карал така и не зеленяса, но ядове не ми е давал. Просто така си умря от раз. Според мен зеленото е свързано със състава на киселината. Преди няколко дена в последен опит да го възкреся го отворих (той е от тези необслужваните) и прелях от клетка в клетка киселина с една пипета. Вфекта беше нулев, но изби зелено . седя си така 2-3 дена и пак се зачерни... А бяло става, когато ти изветри/исфиряса киселината. Тогава нивото пада под дънцето на "очето" и става бяло....А защо 62 (то май се оказа, че е 65, са гледах сайта им) - това е една друга история. Първия 60+ го взех е така, да има, разликата беше минимална. Много ми се чудиха тогава. Но след една случка с колега по планините, когато той самия си изпати от това "Дай 55, за ко ми е 65Ач", мисля да си надскачам нуждата, ма да е сигурен... Както е казал Печо Мух - "Колкото повече - толкова повече". По-големите от 65 са много пари обаче... А и наистина не ми требе чак толкова голям вече.Май Монбатката ще си взимам, поне си затвърдих желанието, мерси за коментарите

                              Коментар

                              Working...
                              X