Та въпроса е следния, днеска след работа вече ще ходя да си пазаря акумулатор, че стана наложащо вече - на спешен зор съм. Това което съм харесал е един Монбат 62Ah за 120лв. от Практикер... Стария ми е такъв и съм много доволен, 3+ години изкара, при положение, че в началото колата беше с прецакан алтернатор и още първия ден го оставих на празно, а през годините 2-3 пъти е оставян на много минусуви температури в колата.... Абе аз така или иначе го бях отписал и оставил на произвола на съдбата, на доизживяване, па той не се предава и не се... до скоро, когато просто от раз каза "ХлъЦ" и умре. Уффф, нещо много се отплеснах много.Та въпроса ми е следния: Оставям си време до края на работния ден - 17:00 някой ако има по-добра оферта и да се опита да ми влее мозък, ако ли не - купувам онзи Де да знае човек от де ще му светне пиленцето. А да, във Варна съм, та колегите от там ще слушам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Препоръка за акумулатор?
Collapse
X
-
Етикети: –
-
И аз съм с Монбат и съм много доволен.И на Типото бях с един монбат - 5 години изкара - накрая беше просто уморен, ама на пътя не ме беше оставял.На Пунтото съм с чисто нова ИСКРА - много съм недоволен, някоко пъти ми прави номера от недозареждане...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Аз пък съм с Искра и съм доволен. А и каквато и да е офертата, разликите биха били +/- 5-10 лева. Купувай първия срещнат акумулатор от там, където ти е най-удобно да завериш гаранция без да се разкарваш насам-натам. Бухай се и вземай нещо, в крайна сметка не купуваш кораб, че да му мислиш толкова А на всички колеги писали дотук да кажа, че се пише акУмУлатор, от глагола акУмУлирам, т.е. натрупвам, събирам - accumulate. Не че е някакъв проблем, де - 90% от хората го бъркат. :DShe was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Винаги съм карал с български акумулатори. На опела бях с "Монбат", чисто нов го купих, но на първата година протече и така и не ми го смениха. Освен това "зеленото око" изгасна и никога повече не светна, макар че акумулаторът работеше нормално. Палиото го купих с "Елхим искра" неизвестно колко годишен и 2 г. го карах без проблеми. Вторият собственик още е с този акумулатор и не се е оплаквал дори и в лютата зима. Сега на мареата съм с някакъв древен малък акумулатор 44 Ah от старите - с клетки с капачки, които трябва да отваряш със стотинка и да проверяваш нивото на електролита. Няма никакви надписи и лепенки по него и не го знам каква марка е. Tака си дойде колата от Германия, но пък акумулаторчето действа безотказно и засега няма причина да го сменям.И разбира се, пише се акумулатор. Технически форум сме, но пък това си е технически термин.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
coolboby написа:Exide? Зимата купувах на Бравото такъв...до сега никакъв проблем...само някой път се чуди дали иска да запалиFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Аз съм с МОНБАТ от около 2 години , от тези които не се зареждат , а имат индикация . Обаче ми направи лошо впечатление . Докато изтече гаранцията си светеше зелена светлина , а след като изтече - черна (значи че е на половин живот) . Но пък засега май не е създавал проблем с паленетоFiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
RoMeO_156_GTA написа:Аз съм с МОНБАТ от около 2 години , от тези които не се зареждат , а имат индикация . Обаче ми направи лошо впечатление . Докато изтече гаранцията си светеше зелена светлина , а след като изтече - черна (значи че е на половин живот) . Но пък засега май не е създавал проблем с паленетоFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
bubachko
Vladim написа:RoMeO_156_GTA написа:Аз съм с МОНБАТ от около 2 години , от тези които не се зареждат , а имат индикация . Обаче ми направи лошо впечатление . Докато изтече гаранцията си светеше зелена светлина , а след като изтече - черна (значи че е на половин живот) . Но пък засега май не е създавал проблем с паленето
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар