От известно време се замислям да седна в Брава и тръгнах да пруча въпроса. Това което ме устройва и ми е по джоба са посоченит по-долу:http://mobile.bg/pcgi/main.cgi?topme...756&f1=details годината й е 1997http://mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=1121831561909521 0&f1=1&f2=2&f3=1&f4=1&f5=Fiat&f6=Brava&f8=3500&f9= лв.&f10=1998&f12=Бензинов&f15=0&f18=1&f19=0http://mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=1121838206510476 9&f1=detailshttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=29223и още една ми спира погледа по няколко причини:Брава 1,4 S ,1998 г, 120000 км., внос от Италия, цена 2900 лв. с коментар и възможен бартер за клиото на сина ми. От гледна точка на финансии най изгодна е тази с газовата уредба или тази от Враца, но те са 97 г. все пак 1-2 г. по-нова е по-добре. Другото което ми е по-изгодно че няма да се чудя как да докарам колата от друг град, да й купувам транзитни номера и т.н., ако стане номера с бартера ми е най изгодно з/о няма смисъл от 3 коли у дома /Пунтото си остава за сина а аз се качвам на Бравата/. Ето още някои подробности за Габровската Брава:-цвят - червен неметалик /по-удачно/-пребоядисвани врати и предни калници /доста добре са се справили/ - били надрани?-лепена предна броня и пръскана с чер шагрен - тука ако човек е перфекционист майстора малко се е поизложил -задната броня също е боядисана черна-счупени стъклата на страничен ляв мигач, лява задна светлина и среден стоп-предни амортесьори за смяна-липсва капачето на касетофонаЗа откритите недостатъци ще сваляме от цената, ако успея за 2500 и бартер мисля че ще съм доволен.За сега само това мога да кажа з/о чорбаджията й ще се върне в петък от морето и тогава ще мога да я погледна от вътре. Искам да й измеря компресията /имам такава възможност/ колко трябва да е за този двигател.Та за сега е това кажете си мнението по въпроса. ПП Клиото 100% ще се маха.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за Брава
Collapse
X
-
9.8 e компресията на 1,4 80к.с. втора и трета обява са без информация само за потребители с пълен достъп в мобиле. Пъравата брава изглежда по-хубава, тази червената нещо не ми вдъхва доверие, тапицерията е в отвратително състояние, а в разширителния съд за антифриза се едно че има лайна, моят на бравото е почти прозрачен, а е на 80 000км. повече от тази брава, колкото и да я гледам никак не я докаравам на кола на 98000 км. може би на 298 000 вече ще съм по-съгласен.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Без да съм компетентен, на няколко пъти съм мерил компресии на Типо 1.6 двувалка, на Дедра 1.8, на Алфа 1.6 и на още няколко. Доколкото си спомням стойностите са бивали по 12-13-13.5 атмосфери. Нещо такова. Ако мериш компресия, освен подобните стойности, важно е и да няма отклонение между различните цилиндри. Над 0.5 атмосфери отклонението вече е значително. Над 1 атмосфера отклонение Изчакай, след малко ще ти се включат и баш специалистите да си кажат мнението.И според мен е по-добре ДВГ да е 1.6 ама... както си преценишShe was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Може да се излъже ето така: http://www.mobile.bg/photos/1/big/11...19095210_2.pic Това беше коментирано във форума и действа. Когато има картинки се постъпва по следния начин: избираш си параметрите в търсене и след това която искаш да видиш я отваряш в нов прозорец от него вземаш номера, в случая 11218315619095210 и го слагаш на това място, номера на картинката е _2.pic можеш там да изредиш всички снимки в случая са 5, в този случай незнам защо ми отваря само втората, но на други места ми е отварял всичките подред.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
gantcho написа:Без да съм компетентен, на няколко пъти съм мерил компресии на Типо 1.6 двувалка, на Дедра 1.8, на Алфа 1.6 и на още няколко. Доколкото си спомням стойностите са бивали по 12-13-13.5 атмосфери. Нещо такова. Ако мериш компресия, освен подобните стойности, важно е и да няма отклонение между различните цилиндри. Над 0.5 атмосфери отклонението вече е значително. Над 1 атмосфера отклонение Изчакай, след малко ще ти се включат и баш специалистите да си кажат мнението.И според мен е по-добре ДВГ да е 1.6 ама... както си преценишFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
То има и други разбира се, аз избрах тези като примери които ме устройват, но както казах Клиото ми е трън в петата искам да взема парите от него и тогава да купувам друга кола.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа:gantcho написа:Без да съм компетентен, на няколко пъти съм мерил компресии на Типо 1.6 двувалка, на Дедра 1.8, на Алфа 1.6 и на още няколко. Доколкото си спомням стойностите са бивали по 12-13-13.5 атмосфери. Нещо такова. Ако мериш компресия, освен подобните стойности, важно е и да няма отклонение между различните цилиндри. Над 0.5 атмосфери отклонението вече е значително. Над 1 атмосфера отклонение Изчакай, след малко ще ти се включат и баш специалистите да си кажат мнението.И според мен е по-добре ДВГ да е 1.6 ама... както си преценишShe was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
gantcho написа:NikMar написа:gantcho написа:Без да съм компетентен, на няколко пъти съм мерил компресии на Типо 1.6 двувалка, на Дедра 1.8, на Алфа 1.6 и на още няколко. Доколкото си спомням стойностите са бивали по 12-13-13.5 атмосфери. Нещо такова. Ако мериш компресия, освен подобните стойности, важно е и да няма отклонение между различните цилиндри. Над 0.5 атмосфери отклонението вече е значително. Над 1 атмосфера отклонение Изчакай, след малко ще ти се включат и баш специалистите да си кажат мнението.И според мен е по-добре ДВГ да е 1.6 ама... както си преценишFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Бе не е скопена бе :D Хубава кола е, карал съм веднъж - върви си нормално. Просто, човек винаги трябва да се замисли как ще се представи и колата в по-неблагоприятни ситуации - натоварена, с 4-5 човека, на газ, на дълъг път. А и разликата в горенето между 1.4 и 1.6 далеч не е фрапираща при нормално каране.Нали ти казвам, сега ще се изкажат и колеги, които постоянно карат такива коли и ще видиш и тяхното мнение. Лично аз бих се спрял на 1.6. Даже щях да си купувам такава, но баща ми ме нави за дизелShe was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
[quote="gantcho"][quote="NikMar"]gantcho написа:Не бъркай компресията със степента на сгъстяване. Свързани са, но не са едно и също.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
ogi28b написа:Една колежка казва така (натоварена с още 2 мацки, при скорост 90-100): Като изпреварвам, спирам климатика, иначе не мога! Това е за Браво 1.4.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Малко офтопик, но един приятел с Пунто 1,1 както казваше - "Спирам музиката и климатика - изпреварвам и след това пак ги пускам"!, така че лично според мен е малко 1,4 по-добре взимай 1,6 и наистина разликата в разходя няма да е толкова фрапираща!Поздрави.Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....
...E90..incoming..!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар