Щом казваш. Така или иначе мнението ми няма да се промени. Не искам да споря. Моя е DSC-S90.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за фотоапарат!
Collapse
X
-
style34 написа:Щом казваш. Така или иначе мнението ми няма да се промени. Не искам да споря. Моя е DSC-S90.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Това за ярките цветове е добре, но най-важен за възпроизвеждане е цвета на кожата. Той е най-показателен за правилното цветопредаване и ако ти излизат всички лица в кадъра като индианци, розови или дори има случаи и зеленикави - не е апарат...При това този тест се прави при всякакви светлинни условия - на естествена светлина, вътре в помещение, на лампа и на светкавица. Иначе после в обработката за да докараш този телесен цвят в рамките на нормалното е почти "мисия невъзможна" и времеемка.
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Спокойно, никои няма да спори едно обаче е сигурно Сони за разлика от панасоник се научиха да правят сапунерки цветопредаването и белия баланс са много по добри от на панасоника. Сега дори вътрешните снимки и на по високи аса на сони са доста прилични, докато и по високия клас апарати на панасоник "шумотевицата" още на 400 аса е ужасна.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
От миналата година имам Panasonic TZ1. Има чудесна оптика (10х оптичен zoom), прекрасен стабилизатор и дотук! Изключително съм недоволен от поведението му при снимане в затворено помещение и особено на тъмно. Практически непредсказуем е !!! И смятам че това не е само за този модел - тъст ми има FZ18 (по-скъп, с визьор, с 12.5х отичен zoom и т.н.), който се държи по подобен начин при снимане на закрито. Ами майната им! Всяка една сапунерка може да прави прилични снимки на плажа . Затова никога вече Panasonic. Следващия ми апарат ще е някакво SONY. Защото (лично мнение) в цифровата фотография оптиката е важна, но по-важно е как (софтуерно) ще обработиш полученото от оптиката. И точно там според мен се дънят Panasonic. А силата на SONY е там. В офиса вече 5 година ползваме един DSC F-717, който си една реликва, но с него получвам снимка при всякакви условия [е, може да не е "стабилизирана", но има изображение], да не говорим за режима му "NIGHT SHOT", в който снима в практически абслоютна тъмнина !::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
Коментар
-
Е ти намери кое с какво да сравняваш.На Sony DSC-F717 размера на сензора е 2/3 " (8.80 x 6.60 mm), а на Panasonic TZ1 е 1/25" . Това трябва да ти говори достатъчно за поведението на камерата при лоши светлинни условия. Освен това всеки производител се опитва да постигне оптималния компромис между цена (тенденцията е постоянно да намалява) и внедрени технологии. В противен случай винаги ще се появяват безумно скъпи фотоапарати, чиито "живот на рафта" ще е безкрайно дълъг. А това е убийство за сегмента и инвестиците, вкарани в него.
Коментар
-
Vladim написа:Виж за шумовете при по-висока чувствителност си прав. За Сони не знам, но панасониците вкарват доста шум от 200-400 АСА нагоре.sclera_bg написа:От миналата година имам Panasonic TZ1. Има чудесна оптика (10х оптичен zoom), прекрасен стабилизатор и дотук! Изключително съм недоволен от поведението му при снимане в затворено помещение и особено на тъмно. Практически непредсказуем е !!! И смятам че това не е само за този модел - тъст ми има FZ18 (по-скъп, с визьор, с 12.5х отичен zoom и т.н.), който се държи по подобен начин при снимане на закрито. Ами майната им! Всяка една сапунерка може да прави прилични снимки на плажа Cool .Offtopic В офиса вече 5 година ползваме един DSC F-717, който си една реликва, но с него получвам снимка при всякакви условия [е, може да не е "стабилизирана", но има изображение], да не говорим за режима му "NIGHT SHOT", в който снима в практически абслоютна тъмнина !Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
trace написа:Vladim написа:Виж за шумовете при по-висока чувствителност си прав. За Сони не знам, но панасониците вкарват доста шум от 200-400 АСА нагоре.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Ето една на 80 ИСОhttp://store2.data.bg/trace/resize1.JPGи една на 200http://store2.data.bg/trace/resize.JPGEx Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Stilo написа:Прощавай, но тестовата постановка при сравняване на камера по ISO изисква кадъра да е направен на един и същи обект, по едно и също време, на едно и също място при равни други условия.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Не че имам голям опит но определено ми направи впечатление че снимките от панзсониците - са доста шумни и замазани при използване на светкавица и ли без нея при по - лошо осветление.Дори се представят по-зле в сравнение с нещастната ми сапунерка - самсунг дигимакс 530 -5мп купуван преди 4 години за 380 лева.Ако ме не лъже памметта съм пробвал fz-7,8, 30 и преди 2-3 дена fx20 ли беше не мога да се сетя модела( и той клас сапунерка 10мп.)А се бqх навил да си купя fz-50, ама в крайна сметка големите му размери ме резубедиха.
Коментар
-
trace написа:....Второ явно е от снимащия този "проблем" при снимане на закрито, защото при мен го няма. Нито на FZ-20, нито на FZ-18 Все пак уточни какъв е проблема де. Аз не съм забелязал никакъв.::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар