Щом казваш. Така или иначе мнението ми няма да се промени. Не искам да споря. Моя е DSC-S90.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за фотоапарат!
Collapse
X
-
style34 написа:Щом казваш. Така или иначе мнението ми няма да се промени. Не искам да споря. Моя е DSC-S90.едно обаче е сигурно Сони за разлика от панасоник се научиха да правят сапунерки цветопредаването и белия баланс са много по добри от на панасоника. Сега дори вътрешните снимки и на по високи аса на сони са доста прилични, докато и по високия клас апарати на панасоник "шумотевицата" още на 400 аса е ужасна.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Това за ярките цветове е добре, но най-важен за възпроизвеждане е цвета на кожата. Той е най-показателен за правилното цветопредаване и ако ти излизат всички лица в кадъра като индианци, розови или дори има случаи и зеленикави - не е апарат...При това този тест се прави при всякакви светлинни условия - на естествена светлина, вътре в помещение, на лампа и на светкавица. Иначе после в обработката за да докараш този телесен цвят в рамките на нормалното е почти "мисия невъзможна" и времеемка.
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Спокойно, никои няма да спориедно обаче е сигурно Сони за разлика от панасоник се научиха да правят сапунерки цветопредаването и белия баланс са много по добри от на панасоника. Сега дори вътрешните снимки и на по високи аса на сони са доста прилични, докато и по високия клас апарати на панасоник "шумотевицата" още на 400 аса е ужасна.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
От миналата година имам Panasonic TZ1. Има чудесна оптика (10х оптичен zoom), прекрасен стабилизатор и дотук! Изключително съм недоволен от поведението му при снимане в затворено помещение и особено на тъмно. Практически непредсказуем е !!! И смятам че това не е само за този модел - тъст ми има FZ18 (по-скъп, с визьор, с 12.5х отичен zoom и т.н.), който се държи по подобен начин при снимане на закрито. Ами майната им! Всяка една сапунерка може да прави прилични снимки на плажа. Затова никога вече Panasonic. Следващия ми апарат ще е някакво SONY. Защото (лично мнение) в цифровата фотография оптиката е важна, но по-важно е как (софтуерно) ще обработиш полученото от оптиката. И точно там според мен се дънят Panasonic. А силата на SONY е там.
В офиса вече 5 година ползваме един DSC F-717, който си една реликва, но с него получвам снимка при всякакви условия [е, може да не е "стабилизирана", но има изображение], да не говорим за режима му "NIGHT SHOT", в който снима в практически абслоютна тъмнина !
::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
Коментар
-
Е ти намери кое с какво да сравняваш.На Sony DSC-F717 размера на сензора е 2/3 " (8.80 x 6.60 mm), а на Panasonic TZ1 е 1/25" . Това трябва да ти говори достатъчно за поведението на камерата при лоши светлинни условия. Освен това всеки производител се опитва да постигне оптималния компромис между цена (тенденцията е постоянно да намалява) и внедрени технологии. В противен случай винаги ще се появяват безумно скъпи фотоапарати, чиито "живот на рафта" ще е безкрайно дълъг. А това е убийство за сегмента и инвестиците, вкарани в него.
Коментар
-
Vladim написа:Виж за шумовете при по-висока чувствителност си прав. За Сони не знам, но панасониците вкарват доста шум от 200-400 АСА нагоре.sclera_bg написа:От миналата година имам Panasonic TZ1. Има чудесна оптика (10х оптичен zoom), прекрасен стабилизатор и дотук! Изключително съм недоволен от поведението му при снимане в затворено помещение и особено на тъмно. Практически непредсказуем е !!! И смятам че това не е само за този модел - тъст ми има FZ18 (по-скъп, с визьор, с 12.5х отичен zoom и т.н.), който се държи по подобен начин при снимане на закрито. Ами майната им! Всяка една сапунерка може да прави прилични снимки на плажа Cool .Offtopic В офиса вече 5 година ползваме един DSC F-717, който си една реликва, но с него получвам снимка при всякакви условия [е, може да не е "стабилизирана", но има изображение], да не говорим за режима му "NIGHT SHOT", в който снима в практически абслоютна тъмнина !Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
trace написа:Vladim написа:Виж за шумовете при по-висока чувствителност си прав. За Сони не знам, но панасониците вкарват доста шум от 200-400 АСА нагоре.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Ето една на 80 ИСОhttp://store2.data.bg/trace/resize1.JPGи една на 200http://store2.data.bg/trace/resize.JPGEx Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Stilo написа:Прощавай, но тестовата постановка при сравняване на камера по ISO изисква кадъра да е направен на един и същи обект, по едно и също време, на едно и също място при равни други условия.Абсолютно!
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Не че имам голям опит но определено ми направи впечатление че снимките от панзсониците - са доста шумни и замазани при използване на светкавица и ли без нея при по - лошо осветление.Дори се представят по-зле в сравнение с нещастната ми сапунерка - самсунг дигимакс 530 -5мп купуван преди 4 години за 380 лева.Ако ме не лъже памметта съм пробвал fz-7,8, 30 и преди 2-3 дена fx20 ли беше не мога да се сетя модела( и той клас сапунерка 10мп.)А се бqх навил да си купя fz-50, ама в крайна сметка големите му размери ме резубедиха.
Коментар
-
trace написа:....Второ явно е от снимащия този "проблем" при снимане на закрито, защото при мен го няма. Нито на FZ-20, нито на FZ-18 Все пак уточни какъв е проблема де. Аз не съм забелязал никакъв.) при снимане на закрито (у дома например) и при намалено осветление - вечер, ако е на режим автомат и автоматична светкавица се държи абсолютно непредсказуемо - светкавицата пали, но снимка или няма (пълен мрак) или е много тъмна; е понякога има сполука ама не е работа. Ако е на режим "за идиоти" (червено сърчице) работата е малко по-добре, но изключително голямо влияние върху резултата има дали е избрано или не "backlight". Дори като че ли снимането без светкавица дава поне някакво (може и да е с много шум, но го има) изображение. В "сценарните" режими - (честно казано хич не ги обичам и рядко ги ползвам) забелязвам че самото изображение е подложено на някаква допълнителна обработка и се получава все едно че е прилаган някакъв фотошопски филтър. Наскоро снимах (за лична употреба, не професионално) на сватбата на мой близък и понеже беше вечерна сватба се чудих на какъв режим да снимам в ресторанта така че поне някакви снимки да има... Снимах или на "party" или на нещо подобно. Да - получиха се снимки, но като ги дадох на други близки - чух доста лоши неща за апаратчето (които споделям).В заключение само искам да подчертая че съм стар човек
, мисля че знам това-онова за фотографията изобщо и в частност за цифровата. Изкарвам си хляба с предпечатна подготовка и през ръцете ми е минавало какво ли не. Смятам че с основание не съм доволен от тоя модел. Колегата ми снима с едно SONY от W серията - да, няма стабилизатор, няма 10х зум, ама винаги или почти винаги има снимка. И всичкото това дето го написах по-горе за панасоника се дължи единствено на калпав софтуер, вервай ми.
::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар