Ха сега да ви метна в една дилема - пък може някой да я реши!!!След няколко часа стоене във форума днес и четох всички вазможни теми и отговори ми излезна едно голямо въпросче?Как да си измерите компресията на двигателя ако всичко както се пише по книгите го спазвате?Добре според книгите компресия се мери на загрял двигател с напълно натиснат педал на газта..... и така нататък?Е да ама от къде ще измерите компресията при положение че на загрял двигател не можете (не трябва) да махнете свещите?И се започва едно лутане - ако загрееш не можеш да махнеш свещите, компресия само на загрял двигател - за да се спазват всички правила за мотаж измервания и така нататък?!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко компресия имате?
Collapse
X
-
Навсякъде меренето на компресия се задава при загрят двигател, който няма как да загрее, ако не е работел. Свещите се свалят когато е загрял, но би трябвало да се монтират обратно, когато двигателя е изстинал. Сещаш се, че е заради относително голямото температурно разширение, особено на алуминиевите сплави, от които е отлята главата на повечето бенз. двигатели. Като е загрял двигателя ще се отвият без проблем(свещите), ама като ги затегнеш и изстине тая глава, после няма да можеш да ги развиеш.
-
Re: Колко компресия имате?
BO написа:Ха сега да ви метна в една дилема - пък може някой да я реши!!!След няколко часа стоене във форума днес и четох всички вазможни теми и отговори ми излезна едно голямо въпросче?Как да си измерите компресията на двигателя ако всичко както се пише по книгите го спазвате?Добре според книгите компресия се мери на загрял двигател с напълно натиснат педал на газта..... и така нататък?Е да ама от къде ще измерите компресията при положение че на загрял двигател не можете (не трябва) да махнете свещите?И се започва едно лутане - ако загрееш не можеш да махнеш свещите, компресия само на загрял двигател - за да се спазват всички правила за мотаж измервания и така нататък?!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар