Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво да правим с тировете през уикенда

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво да правим с тировете през уикенда

    Колеги, вчера пътувах с автобус София-Русе. Иначе, с кола този път съм го минавал поне 100 за последните 8 години. Но вчера, след като излязохме на отсечката Бяла-Русе към 20:30 часа, ми направи впечатление огромния брой камиони, с които се разминаваме и които автобусът изпревари. Шофьорът караше ужасно рисково и аз бях на втората седалка, всичко гледах съвсем панорамно. Умрях от страх .В ужаса си, започнах да броя тировете в насрещното платно и за отсечка от 30км преброих 24 камиона. Това прави по един тир на 1250 метра. И това е вече към 21:00 часа. Ами в по-ранните, все още рботни часове? Просто е ужасно. Това означава, че за отсечка от 30 км ако ние караме средно със 100 км/ч а тировете със 70, ще се наложи да изпреварим 8 камиона и да се разминем с 24. Излишно е да споменавам, че много често те се движат (особено румънците ) по 2-3 един след друг. Е как да ги изпревариш?!?!?!? Насъбират се огромни колони. Всички се изнервят и тръгват да изпреварват на сляпо! САМИТЕ ТЕ се изпреварват в суматохата!!! В крайна сметка, това струва човешки животи!Не мога да намеря конкретни данни, но знам, че в по-голямата част от ЕС движението им през уикендите е силно ограничено. В Чехия през лятото - от петък следобед до неделя вечерта. И точно затова те гледат да минат през България през уикенда, за да стигнат до Европа в работно време, когато е разрешено. А какво става в България поради тази причина?!?!?!?!?! Когато всички пътуваме нанякъде, особено пък лятото!Виe как мислите?
    She was only a whisky maker but he loved her still.

    #3
    Така е, като нямаме подходяща инфраструктура. Пътищата ни са в отчайващо несъответствие с трафика, който за последните години се е увеличил неколкократно. Оня ден, като отивах към София, бях много благодарен, че задръстването при Златна Панега беше в обратната посока. Не знам какво го беше предизвикало, но просто беше ужасно. Кога държавата ще си даде сметка, че като се направят едни хубави пътища, това хем ще пести много време, хем достатъчно гориво, не на последно място ще намалеят рисковите ситуации, защото ще се пестят и нервите на шофьорите. Миналата година пък попаднах на едно задръстване в прохода Шипка. Там беше станала катастрофа и когато започнаха да пропускат насрещното движение, преброих 150 ТИР-а. Но какво да правят и те, когато не са тръгнали на разходка, а имат работа да вършат и ги притискат срокове. Съвсем отделен е въпросът за културата на шофиране, защото и най-търпеливият и възпитан да си, в един момент можеш да слънчасаш и не знаеш накъде ще те избие нервата.
    Fiat Marea Weekend 1,6 16V

    Коментар


      #4
      И аз гласувах да го отстранят, защото няма опция за ограничаване. Може би трябва да да ги пускат само нощем?

      Коментар


        #5
        По пътя за морето 4 тира един след друг ... а миналата седмица пътувах с антобус до софия е те тез тирове карат кат побъркани автобуса кара 110-120 тея тирове го минават ... за кво говорим !
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
        Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

        Коментар


          #6
          Аз съм напълно съгласен да ги премахнат. Да пътуват само нощем, или като не им изнася да си транспортират стоката по влак, но всичко става със закони, ако искат могат да го направят през българия да не минават чуждестранни тирове, а да се транспортира стоката с железниците.
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #7
            Много е спорен въпроса. Например на Драгичево и Владая като ги спират в определените часове е горе-долу добре, но като ги пуснат е много по-тежко отколкото, ако не ги спират. Трябват поне 3-4часа, за да се пътува по-нормално.

            Коментар


              #8
              Ами и те хората си вършат работата и гонят срокове! Друг е въпроса как държавата ни ще им организира придвижването през иначе "първокласните" ни пътища! Спомням си като се прибирах от сбирката ни в Арбанаси към Варна и на завоите на Търговище се лепнах зад един такъв тир (всъщност колона от 3 тира) - какво да кажа - мен с типото ме достраша да карам като него - а той е висок и тежък - налагаше ми се да "изправям" завоите и на 2-3 пъти да поднасям колата, за да мога да го следвам плътно! А гумите ми както винаги са нови, маркови и в перфектно състояние, освен всичко напомпани с азот! Под 100 не падна тираджията - всеки момент очаквах да го прекатури!

              Коментар


                #9
                ///// написа:
                Ами и те хората си вършат работата и гонят срокове! Друг е въпроса как държавата ни ще им организира придвижването през иначе "първокласните" ни пътища! Спомням си като се прибирах от сбирката ни в Арбанаси към Варна и на завоите на Търговище се лепнах зад един такъв тир (всъщност колона от 3 тира) - какво да кажа - мен с типото ме достраша да карам като него - а той е висок и тежък - налагаше ми се да "изправям" завоите и на 2-3 пъти да поднасям колата, за да мога да го следвам плътно! А гумите ми както винаги са нови, маркови и в перфектно състояние, освен всичко напомпани с азот! Под 100 не падна тираджията - всеки момент очаквах да го прекатури!
                Колега и аз карам такова животно имаш ли на идея че е в пъти по устойчив от кола а и колкото е по тежък товара по добре,говоря за прицеп не за камион с ремарке.И въпреки това гласувах с Да защото това ще е по добре за всички.
                FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                Коментар


                  #10
                  В интерес на истината не съм карал камион с прицеп! И няма начин да не е доста устойчив, щом като трябваше да се "правя на спортист" за да мога да го следвам! Просто споделям впечатление! Не съм гласувал нищо! Просто хората си вършат работата и гонят краен срок! Това е!

                  Коментар


                    #11
                    sugarboy написа:
                    Така е, като нямаме подходяща инфраструктура. Пътищата ни са в отчайващо несъответствие с трафика, който за последните години се е увеличил неколкократно. ....Кога държавата ще си даде сметка, че като се направят едни хубави пътища, това хем ще пести много време, хем достатъчно гориво, не на последно място ще намалеят рисковите ситуации....
                    Колега голяма част от "държавните мъже", вкл. и "социалния президент" са на хранилка при Валентин Златев (Лукоил) за когото е много по изгодно да има огромни задръствания и харчене на гориво.Иначе и аз съм "за".
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                    http://forum.fiat-bg.org

                    Коментар


                      #12
                      Ще се оправи трафика - смяна на правителството - отпушване на ЕС фондовете - магистрали - Тракия (участъка С.Загора - Карнобат), Марица (Чирпан - Свиленград), Струма (Кулата - София), Люлин, Черно море (Варна-Бургас - Малко Търново), София -Варна... и най-важното - Русе - тунел под Шипка - Свиленград...Е тогава няма да има проблем с ТИРовете.А дали да има ограничения - раздвоен съм, но съм по-склонен да няма...Бай-дъ-уей - Качвал съм се на няколко камиона (т.нар.ТИРове) - всички до един имаха ограничител на скоростта на 90 км/ч. Просто да им проверяват тахошайбите на излизане от БГ - който е превишил - 500 евро глоба. Ха да ги видя тогаз.

                      Коментар


                        #13
                        Immortal написа:
                        Ще се оправи трафика - смяна на правителството - отпушване на ЕС фондовете - магистрали - Тракия (участъка С.Загора - Карнобат), Марица (Чирпан - Свиленград), Струма (Кулата - София), Люлин, Черно море (Варна-Бургас - Малко Търново), София -Варна... и най-важното - Русе - тунел под Шипка - Свиленград...Е тогава няма да има проблем с ТИРовете.А дали да има ограничения - раздвоен съм, но съм по-склонен да няма...Бай-дъ-уей - Качвал съм се на няколко камиона (т.нар.ТИРове) - всички до един имаха ограничител на скоростта на 90 км/ч. Просто да им проверяват тахошайбите на излизане от БГ - който е превишил - 500 евро глоба. Ха да ги видя тогаз.
                        В Гърция нали знаете какво строителство на магистрали е Солун - Игуменица - повече от 400 км магистрала в планини и пресечен релеф. Строи се на много етапи, може и да е готова вече....

                        Коментар

                        Working...
                        X