Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бравата ми умря ;(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Позитивната написа:
    Каза че ролката не е била сменяна воабще, а когато купихме колата преди около 4 години и ролка и ремък уж смениха, причината в крайна сметка е в ролката и с това че съм се мъчила да я паля съм омазала картинката още повече, ама кво да правиш...нямаше от къде да знам, но вече знам! Като стане нещо, стоя и чакам някой който разбира.
    Аз казах ли че е от майстор в бг целия проблем...После - колите калпави.Ще ги видим новите колици, дето сега излизат с тия електроники след 7-8 години като вземат да падат в ръцете на бг майстора...
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #32
      Хайде дано вече само да те радва колицата! Дано и майсторът да е сменил всички части, че да не стане, както са излъгали преди 4 години.
      Fiat Marea Weekend 1,6 16V

      Коментар


        #33
        Не са ли много парите 1,000лв? Доколкото знам при бензиновите коли и да се скъса ремъка не би трябвало да има изкривени клапани и тем подобни неща .Преди два месеца сменихме на едно Пунто 1.7 дизел основни и биелни лагери ,ремъците и ролките всичко за 350лв с работата.
        Фиат Панда 1.2 2006година
        Синджира си идва ,а козата я няма...

        Коментар


          #34
          Доста са я натоварили момичето ама това е положението. 150лв за клапани и 200-250лв за ролки, ремъци и гарнитури. Ако е нямало други поражения всичко друго си го е гушнал майстора за 1-2 дни работа 600 кинта не е зле.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #35
            Натоварил или не, тва е положението, клапаните са накривени, аз се мъчих няколко пъти да я паля, за труд 292 лева, а отделно частите ги плащаме при тоя от който ги поръчахме, но човека ми върна всичко старо което е сменил. Набутана или не, важното е колата да върви, здраве да е, изкарват се парите
            Fiat Brava 1.6 16V 103к.с.

            Коментар


              #36
              Позитивната написа:
              Натоварил или не, тва е положението, клапаните са накривени, аз се мъчих няколко пъти да я паля, за труд 292 лева, а отделно частите ги плащаме при тоя от който ги поръчахме, но човека ми върна всичко старо което е сменил. Набутана или не, важното е колата да върви, здраве да е, изкарват се парите
              Важното е колата да върви и да ти върши работа, нещо няма добри майстори напоследък във Варна, малко хора са с добри цени и с добри познания.
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

              Коментар


                #37

                Коментар


                  #38
                  Знам ,че имаше нещо такова но не съм се интересувал много . Мене ме влекат повече дизелите .Е щом има и смяна клапани ,ДДС пък и някой майстори умножават сметката по 3.14 и долу горе толкова излиза сумата . Важното че е станала колата и колежката я кара . :D
                  Фиат Панда 1.2 2006година
                  Синджира си идва ,а козата я няма...

                  Коментар


                    #39
                    коцев написа:
                    Е щом има и смяна клапани ,ДДС пък и някой майстори умножават сметката по 3.14 и долу горе толкова излиза сумата . Важното че е станала колата и колежката я кара . :D
                    Като опре до отваряне на двигател, коефициентът на майсторите, готови да се заемат рязко спада, това по мои наблюдения, иначе за смяна масла и карета всеки е готов...
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                    Коментар


                      #40
                      Позитивната написа:
                      Живко, нямаше как, дръпнахме я до нас, до Военна болница и на следващата сутрин дойдоха да я вземат в сервиза, вече нямам търпение да ми се обадят че е готова щото се чувствам вързана, нито на плаж мога да отида, нито никъде...Жабарите нямат вина наистина, хората са си свършили работата, виновни сме ние, че караме като идиоти и искаме да правим неща които са над възможностите на колите ни и кой знае тия които са ги карали преди нас кви мизерий са правили. Да не говорим пък за пишман майсторите....
                      Евалла мацка! Не те познавам, но най-сетне някой да изкаже най-разумното мнение! Уважавам те, за което!
                      spark написа:
                      Доста са я натоварили момичето ама това е положението. 150лв за клапани и 200-250лв за ролки, ремъци и гарнитури. Ако е нямало други поражения всичко друго си го е гушнал майстора за 1-2 дни работа 600 кинта не е зле.
                      Що и смятате кинтите? Ако Ви се виждат много - дайте и помощ безвъзмездна. Като правих първоначалното обслужване - струваше ми 680лв. - всички ролки - на агренажа и на пистовия, агренажния ремък, всички филтри без поленов, масло, накладки, дискове. Всичко съм проконтролирал като цени и смяна. Цена труд - 100лв. В крайна сметка сложих и пистов нов ремък, смених датчик колянов вал, ремонтирах датчик скорост. Всичко по колата, като натъртвам, че не е основен ремонт ми е струвало около 1000-1100лв.
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #41
                        Позитивната написа:
                        Току що си взех бравата, с изцяло ремонтиран двигател, почти всичко е сменено, total cost -950лв с труда
                        Тия какво са сменили за толкова много пари Колегите добре пипат Един съвет бягай надалече от там , че кожа няма да ти остане.И с здраве да си я караш.

                        Коментар


                          #42
                          И на мен ми се вижда височка цената.Миналата година на Темпрата правих на 2 пъти ремонт (някои знаят) - Смяна на 1 разпределителен вал,Смяна на 1 клапанНапасване клапаниСемеринги - всичкиСъединител - комплектАгренажен ремък, ролки, маслаШлайфане колянов вал, Лагери - биелни и основниСегменти новиШлайфане глава2 пъти смяна гарнитура на главата,пак масла, антифризиТруд;Всичко - 1300 лв

                          Коментар

                          Working...
                          X