Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бравата ми умря ;(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бравата ми умря ;(

    Вчера, в късния следобед тръгнахме да се прибираме от Фичоза, точно на кръстовището между Камчия и Фичоза, по цялото протежение на пътя имаше един изрязан участък, влязох в дупката с около 40 километра, нещо издрънча и все едно падна, изминах още 5-6 метра и колата изгасна и край. Вече ги мразя тия пътища от дъното на душата си, ще плащам данъци, че и винетки и не знам си кво Два часа кибик докато дойде един познат да ни дръпне, а няма да ви кажа как сме се прибрали до Варна без спирачки и волан, а и задните ми аварийни не работеха, воабще беше нещо ужасно.Спрях я пред един познат автомонтьор, каза че ролката за ремъка се е счупила, мислехме че някой зъб е прескочил, ама уви, направо се беше счупил и забил в ремъка и май има доста последствия от това, утре ще я местим пак и направо ще я взиамат да я оправят, надявам се да не ме обрусят много и вече сериозно се замислям дали да не я продавам...решила съм да махна халогените защото заради тях мигачи, стопове, аварийни си работят когато си поискат, много некадърно са вързани, но скоро започнаха да правят проблеми. Какво бихте ме посъветвали?
    Fiat Brava 1.6 16V 103к.с.

    #2
    Кой ремък всъщност се е скапал? Ако е грентажния е доста кофти...бая пари ще си е ремонта.Ако е този за алтернатора не е проблем...но щом като колата е изгаснала и тн...Електрическите проблеми вероятно са от отечка, трябва да се прегледа къде е. Не е голям проблем.Всъщност, при всички положения трябва да се оправи колата преди да я продадеш, а ако ще я оправяш, по-добре си я карай, ще е по-надеждна после. Другата възможност е да я продадеш на части, но от това ще загубиш доста, понеже няма да продаваш двигател.Моя съвет е - оправи я и си я карай, и дано не е голям проблема.
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      Ако ми разрешиш да хвърля едно око на колата... чак тогава мога да кажа нещо по въпроса!

      Коментар


        #4
        Аз бих казал следното: " Никога не се предавай!" Бих те посъветвал да съдиш държавата. Наистина ще си кажеш,че няма смисъл, много време ще се проточва делото, но ако всеки си казва така, до къде ще я откараме. Знаеш ли, че аз не съм плащал данък пътища и че няма и да го платя. И недей да си я продаваш. Това е марката кола, която се подържа най лесно, има всякакви часи за нея и не са скъпи. А най-важното е , че това е страхотна кола, бърза, комфортна и т.н. Продадеш ли я ще си земеш някой немски боклук и няма смисъл.
        Животът не се мери с броя вдишвания, а с моментите които спират дъха ни!!!

        Коментар


          #5
          Грентажния ремък е, утре ще дойдат да я вземат и да и оправят всичко.Днес бях много отчаяна, сега се поуспокоих малко, на части абсурд да я продам, а при положение че сега ще хвърля едни пари няма сми да я продавам веднага, нямам сметка, а и като се замисля, нищо друго не искам да си вземам. Живко, с удоволствие бих ти я показала, обаче вече уговорих утре сутринта да дойдат да я вдигнат, може след това, вече санирана
          Fiat Brava 1.6 16V 103к.с.

          Коментар


            #6
            Ангренажния ремък искаш да кажеш :D
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #7
              Просто да си знаеш, казва се Ангренажен ремък... Успех с ремонта, дано, майстора да е добър и съвестен.
              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
              ИТАЛФЕСТ 2007

              Коментар


                #8
                Ще знам, мерси, жена съм все пак, простено ми е. Важното е че се разбира за какво иде реч. Уж майстора се води за такъв, ремонтирал ни е и пасата, доволни сме.
                Fiat Brava 1.6 16V 103к.с.

                Коментар


                  #9
                  Колежке,Продължавай да ни държиш в течение-вземи лист хартия и започни да записваш каквото ти каже Майсторът - кое е за смяна, колко ти е струвало закупуването на частите и ремонта като цяло.
                  "Що за човек е човекът, който не прави света по-добър?"

                  Коментар


                    #10
                    Като купихте колата не го ли сменихте веднага ремъка и ролката с него???Щото не се кусат или чупят толкова лесно. По скоро ако сте го сменили са ви излъгали и са ви оставили стара ролка и са ви взели стоте лева за новата...Аз ако съм веднага отивам в сервиза и им я оставям да си я правят като са я осрали.... Или ги съдя до дупка!
                    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Коментар


                      #11
                      Колата я взехме преди 5 години, сменян е ремъка и ролката, но се оказа че ролката е била пластмасоваа, а не е трябвало да бъде такава..май нещо яко са ни метнали тогава, по същия некадърен начин са вързани и тия халогени и цялата електроника е разбъркана и всичко си се включва когато си поиска и най-важното, когато не трябва! От Фичоза до Варна сме карали на уж пуснати аварийни, като отпред работеха, мигаха заедно с халогените които воабще не бяха пуснати, а отзад няма никой. Хубаво че беше събота късен следобед, нямаше куки и кой знае какъв трафик, иначе жална ми майка...като каже майстора кое как защо и колко, ще пиша, надявам се да не ме бавят много, щото не се живее без кола ;(
                      Fiat Brava 1.6 16V 103к.с.

                      Коментар


                        #12

                        Коментар


                          #13
                          И аз досега мислих мислих и нещо не мога да ги навържа нещата... Ако е била много дълбока и отсечена дупка и ако в момента на излизането рязко е подадена газ и вместо да превъртят гумите от резкия напън се е скъсал ремъка...знам ли трябва да е бил един много стар ремък... По принцип ми се струва, че на теория е възможно това, но на практика?
                          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                          Коментар


                            #14

                            Коментар


                              #15
                              Да де аз затова казвам, че ми звучи невероятно.Идеята е, че коляновия вал задвижва маховика и когато съединителя е зацепен с него ангренажния ремък има връзка със скоростната кутия, а пък тя с гумите чрез полуоските... разбра ли ме?
                              == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                              На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                              Коментар

                              Working...
                              X