Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водороден инжекцион.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    вода

    Това ми прилича много на онзи с вефа който гонеше облаци или ги викаше, не си спомням точно но голям смях падна.А пък ние до морето ще отделяме и солта от водата абе супер си е

    Коментар


      #32
      2fast написа:
      да но поне от известно време се разпродават ядрени реактори та само се търси ремарке със скрит заден джоб та да не си личи какво караш
      Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 ше ме скъсаш от смях Yellow_Flash_Colorz_PDT_04

      Коментар


        #33
        Обясних вече един път, че не се прави електролиза а се поляризират водородните и кислородните атоми и при действието на високата температура се изгаря водорода.Колкото до вредите нанесени по двигателя Аудито на което е сложен в момента инжекциона вече има изминати с него около 40 000 километра.

        Коментар


          #34
          gushtera написа:
          Обясних вече един път, че не се прави електролиза а се поляризират водородните и кислородните атоми
          Внимателно прегледах мненията ти. Такава дума "поляризират" не се среща. Хайде без маркетингови трикове, а?Ако ти се занимаваш с маркетинга, дай на някой от инженерите да пише, та да ни обясни колко енергия е нужна за да се раздели молекулата вода на водород и кислород (в края на краищата както и го наричаш, щом после ще гори, преди това трябва да се раздели на водород и кислород - нали?) А след това да ни каже колко енергия се получава при изгарянето на 2 атома водород и един атом кислород. И защо се получава отрицателен енергиен баланс?
          Аудито на което е сложен в момента инжекциона вече има изминати с него около 40 000 километра.
          Разбира се. И събира до 3 пъти повече течност от обикновенните дамски превръзки.
          Fiat Ritmo 105TC
          1600cc 105к.с.

          Коментар


            #35
            Абе тъкмо щях да питам, какво правиме с оня електрон ток, дето се отделя при реакцията. Защо не вържем и един електродвигател към бензиновия, че така нахалос да го пуснем да си блуждае си е направо срамота за българския инженерен гений.

            Коментар


              #36
              http://magazin.autoscout24.de/magazi...щожната баварска фирмичка прави такива двигатели бре, що се заяждате с човека? - запоете 2 жички на една батерийка волт и половина и ги потопете във вода - водорода и кислорода излизат на мехурчета (след 12 часа чакане при такъв ток).Аз обаче съм твърдо решен да направя двигател работещ с ракия и олио.Айде да ти дам един съвет за маркетинга. Направете си страница в интернет, а по възможност и цял сайт и ни дай адреса!
              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

              Коментар


                #37
                писания

                Е затова се разваля ФОРУМА щото некой каже нещо и всички си пишат глупости след това .Нека да видим и тогава си кажете мнението Какво пречи да има такива системи .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #38
                  Бях пуснал преди време цяло ръководство от типа "направи си сам" за подобна система, но изглежда почти никой не му е обърнал внимание. По добре ще бъде някои хора да попреглеждат тук-там интернета и да отварят чичко гугъл също така преди да се нахвърлят на всяко нестандартно мнение. Ето пак ръководството, ако щете го четете - http://beinsa.info/pantone_bg.htmlКъм gushtera - нищо чидно, че ти се оспами темата, братле - не даваш никакви подробности, нямате сайт, нямате брошура, нямате никаква оферта, даже не си казахте името на фирмата в самото начало! Изобщо какво целеше с тази тема - търсиш отзиви или просто искаше да метнеш една виртуална бомба ей така, за да си запълниш уикенда?Айде със здраве
                  Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
                  Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

                  Коментар


                    #39
                    niko_ymn написа:
                    http://magazin.autoscout24.de/magazin/mz_neu_und_getestet/mz_ng_news/mz_ng_news_38_2006_bmw7erhydrogen.aspнищожната баварска фирмичка прави такива двигатели бре, що се заяждате с човека? - запоете 2 жички на една батерийка волт и половина и ги потопете във вода - водорода и кислорода излизат на мехурчета (след 12 часа чакане при такъв ток).Аз обаче съм твърдо решен да направя двигател работещ с ракия и олио.Айде да ти дам един съвет за маркетинга. Направете си страница в интернет, а по възможност и цял сайт и ни дай адреса!
                    За олиото нямаш си на представа колко си прав, преди няколко години като поскъпна дизела и повечето таксиджии бяха на нафта и смесваха нафтата с олио някъде 50:50.Даже разправяха че "по-добре смазвало олиото"
                    N.Y. State of Mind

                    Коментар


                      #40
                      Аз искам рецепта и ръководство за домшен казан за био-дизел от растителни (соеви, слънчогледови) масла или за био-метанол от захарна тръстика или зах. цвекло.
                      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                      Коментар


                        #41
                        niko_ymn написа:
                        Аз искам рецепта и ръководство за домшен казан за био-дизел от растителни (соеви, слънчогледови) масла или за био-метанол от захарна тръстика или зах. цвекло.
                        заповядай : http://journeytoforever.org/biodiesel_make.html А за водородния инжекцион и аз съм скептик, по причини, изложени по-горе от колегата johnfound - заради закона за запазване на енергията. Нали има два вида хим. реакции - такива, при които се поглъща енергия, и такива, при които се отделя енергия. Доколкото си спомням от училище, ако при дадена реакция се е отделила енергия и е съзадено някакво съединение, за да се обърне реакцията -- да се разделят реагиращите вещества, трябва да се вложи същото количество енергия. С каква и с колко енергия разполагаме в колата ? Само с енергията от горивото -- т.е. енергията, образувана от реакцията на горивото с кислорода. И какво става -- използваме част от тази ениергия за разделяне на водата на Н и О, после ги подаваме на двигателя, за да реагират отново и да получим пак енергията, която сме употребили, за да ги разделим. Откъде идва печалбата, за която говори колегата с водородния инжекцион ? Дори да допуснем, че няма загуби, това е едно ненужно приспособление. Нака го кажа по просто -- преобразуваме част от енергията на горенето, за да я върнем обратно под друга форма. А дали е възможно такова приспособление ? Чел съм по други форуми за подобни идеи, но не мога да им хвана вяра. За реактора на Пантон също съм скептик. Въпрос : ако имаме един резервоар водород и подаваме по малко на двигателя, какъв ще е ефектът? Четох май в някакво авто списание за опел корса на водород,
                        Тойота Приус

                        Коментар

                        Working...
                        X