Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 146 1.4 16v vs. Fiat Brava 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Alfa Romeo 146 1.4 16v vs. Fiat Brava 1.6 16v

    Колеги интересуват ме тези два автомобила и по точно - поддръжка, разход на гориво, цена на части, динамика и комфорт на возене - някой ако има преки наблюдения да каже кой е по - добрият избор
    Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

    #2
    Алфата е по-скъпа за поддръжка, а и по - голям разгод на гориво.Двигателя - без коментар разликата в харча между 1.4 и 2.0 е 1-1.5 литраЕ то зависи и от карането де.Алфата е много тежка и вариата с малък двигател не е нещото което бих избрал.За другите критерии - алфата е 1 идея напред.Но ако си мислиш че като си купиш Алфа с малък двигател ще спестиш от гориво - изпаднал си в заблуда
    Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

    Коментар


      #3
      За мен Бравата е по-добрата кола. Общо взето в Алфа нищо не ме впечатлява.

      Коментар


        #4
        Аз бих казал обратното.Но просто отговорих на зададените въпроси.Би ли се обосновал все пак ?п.с. Все пак мнения от сорта на " мен това по ме кефи " едва ли биха помогнали на колегата в избора на кола.
        Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
        ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

        Коментар


          #5
          Понеже не ми се влиза в подробности - да речем, че Брава е доста по-функционален автомобил. И доста по-съвременен.

          Коментар


            #6
            Колега, нека го кажем по този начин - никой не си купува Алфа за да я кара бавно. Затова, когато се купува Алфа се проверява всичко по нея. Много са хубави - и на вид и изобщо, но обикновено са ги гонили повечко от останалите коли. Аз се бях много нахъсал за една Алфа 146 1.6, но стигнахме до мерене на компресия само - единият цилиндър беще с 2.5 атмосфери по-декомпресиран от другите. Но са много красиви коли! Тук спор няма
            She was only a whisky maker but he loved her still.

            Коментар


              #7
              И да навлезем в подробности:И къде по точно се изразява "многофункциолнастта" или само функцилалността на брава?А за съвременността какво бихме казали може би ? Светлинни години напред с материала ?Все са си същите кочинки.Лично за мен единственото предимство на бравата е по ниският разход.Макар и в един клас и на една цена - за това хората са казали - всеки луд с номера си .
              Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
              ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

              Коментар


                #8
                PASSARELLA и със какво Бавото е доста по съвременен и функционален да не би тоя автомобил да е съсдаден от марсианци или това което карам е наи доброто а другото кучетата го яли хаиде да не изкривяваме темата във друга насока а да направим така че колегата да вземе по лесно своето решение
                АlfaRomeo 146 1.4 16V TS.

                Коментар


                  #9
                  Вероятно предимствата на Брава са именно онези, донесли и титлата "Автомобил на годината". Както и да е...

                  Коментар


                    #10
                    явно си много захлупен ама както и да е Подобни изказвания са неуместниМодераторски екип на fiat-bg.org
                    АlfaRomeo 146 1.4 16V TS.

                    Коментар


                      #11
                      и аз предпочитам между 2-те бравата,алфата с този мотор е спънат кон и харчи повече от бравата,ако беше поне 1.6 .16 алфата,може би нея тогава,пък и мотора е малко по сложен за подръжка на алфата

                      Коментар


                        #12
                        нека и аз да кажа.И двата автомобила са на кантар, Но...Алфата:плюсове:Много красива кола,Вътре почти няма какво да скърца,146 е точно толкова функционална колкото и Бравата, и на двете им падат задните седалки и стават като комбита. Може би алфата е дори с по-голям обем.Двигателя е доста приятен за каранеСамо алфите имат мотори с по-2 свещи които изцеждат доста коне и ги прави супер приятни за каране.Препоръката ми е Алфа 1.9 ЖТД, али ако е бензинова мотори от 1.6 ТС нагоре.Еднаква база са двете коли, така че окачването е еднакво и сравнително лесно и евтино за смянанедостаъци:Започвам веднага с мотора - този мотор 1,4 нищо лошо, ама е много малък за тази кола, за да върви колата добре, трябва постоянно да я натискаш. С други думи колата се кара с по тежък крак на газта и съответно разхода се вдига.още няколко минуса по мотора - все пак говорим за 1.4 който е над 100коня, при това положение този форсиран двигател е проблем да се намери читав, по самия двигател има още няколко минуса. Проблемни места са вариатор и дебитомер, както и скъпата смяна на ремъци, почти задължително тогава се сменя и водна помпа и оскъпяването заради ТС мотора ( 8 свещи и 8 кабела = над 200лв.) Тези последните могат да се кажат и за плюс. Все пак само там има такива мотори с по-2 свещи които изцеждат доста коне от моторите и ги прави супер приятни за каране.и на последно място много нисък Картер, имаме си цял раздел "Счупен картер само за Туин Спаркове"Бравата:плюсове:ами освен че мотора е сравнително опростен в смисъл че няма по 2 свещи на цилиндър и няма вариатор.... иначе си е нормален двигател без някакви супер нововъведения. Сравнително по-лесен за обслужване и не толкова нервен като си играеш с педала на газта, което го прави и с една идея по-икономичен(казвам една идея понеже разликата е основно градското и там да е с около литър литър и половина по-икономичен, ама това много зависи). Също така доста надежден. Мотора и колата е малко по-високопроходима, картера не е толкова ниско. Еднакво окачване с алфата: в смисъл лесно и евтино за поддръжка.недостаъци:за мен линчо Дизайна на цялата серия Браво/брава/мареа е компромисен и изобщо не ме кефят, направо са грозни някак си и безлични, едни такива заоблени, но това си е лично мое мнение. Аз като един заклет Фиатаджия след Темпрата се насилвах да харесам Мареа или Брава, но не можах.вътре минуси.... Скучно табло, някак си средната конзола сякаш е доснадена . 90% се оплакват от скърцане, тракане пукане и какво ли не в интериора.Доколкото чета 90 % имат проблем с клапата за въздух, която сякаш е направена да се счупва и да не работи след 5г.Изгорели дръжки на вратите(от кофти материали)За отремонтирането на 3-тия стоп се изискват умения, почти всички имат изгорели лампи, а не са предвидени за ремонт.Доста хора казват, че цялото компютърно управление на колата е бъкано с грешки, което е същото и при алфата де, моделите 145/6.ами това е .другото ще си прецениш сам, като покараш и двете коли, и ги спреш една до друга.п.п.старах се да няма неща от рода на това е по-хубаво понеже мен ме кефи повече, но за дизайна си го позволих , но там пък аз не мога да ти променя харесването, 100 човека - 100 различни неща харесват. Все пак да не забравяме алфата е по-красивия и спортен фиат, двете коли са на една база, разликите са направени точно по тези 2 критерия, според мен. А по-луксозния фиат пък, се казва Ланча
                        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                        ИТАЛФЕСТ 2007

                        Коментар


                          #13
                          phoenix написа:
                          ......за мен линчо Дизайна на цялата серия Браво/брава/мареа е компромисен и изобщо не ме кефят, направо са грозни някак си и безлични, едни такива заоблени, но това си е лично мое мнение. Аз като един заклет Фиатаджия след Темпрата се насилвах да харесам Мареа или Брава, но не можах......
                          Е тук пък как да се съглася с теб,безлични,не бих казал,покажи ми друга кола която да прилича на Брава,само не ми показвай Браво,Марея или Палио защото са си все Фиат.Това с дизайна си е въпрос на лично виждане,явно ти харесваш по ръбати форми,но истината е една - дизайна на италианците си е много добър.

                          Коментар


                            #14
                            всъщност си прав... харесвам колата да има някакви ясно изразени ръбове и характерни черти. А в тези коли май всичко е заоблено. Точно това не ми допада. и като ги сравняваме с точно тази визия на Алфа 145/6(примерно аз лично не харесвам и Алфа 156), просто тези Фиати на мен лично не ми изглеждат красиви. Палио по-ми харесва както и Пунто Мк2, за разлика от Мк1. Не вярвам също, че заобленостите на браво/а са докарали мястото кола на година, По тази причина се чудя какво е направило Типо кола на година, като там всичко е остро и ръбато. Относно това че италианците имат много красив дизайн, мисля че няма какво да се каже, то си е световно признато.п.п.Все пак в последния абзац казах, това са лично мои виждания за красота и нямам намерение да си налагам мнението, но защо пък да не го кажа :D
                            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                            ИТАЛФЕСТ 2007

                            Коментар


                              #15
                              gantcho написа:
                              Колега, нека го кажем по този начин - никой не си купува Алфа за да я кара бавно. Затова, когато се купува Алфа се проверява всичко по нея. Много са хубави - и на вид и изобщо, но обикновено са ги гонили повечко от останалите коли. Аз се бях много нахъсал за една Алфа 146 1.6, но стигнахме до мерене на компресия само - единият цилиндър беще с 2.5 атмосфери по-декомпресиран от другите. Но са много красиви коли! Тук спор няма
                              Алфата от ръчка не се плаши. Ако се кара с що годе добро масло и се спазват основните правила за експолатация на автомобила,дори само в червеното да я вкарваш няма да мръдне

                              Коментар

                              Working...
                              X