Princo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тате дай колата, до 11 ще се прибера (ай на спама)
Collapse
X
-
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
-
bubachko
PASSARELLA написа:......... ако на някой му изгасне колата на светофар, то този човек или не трябва да има книжка или кара повредена и опасна кола за движението...ivan_enchev написа:Така колеги, позанимавах се няколко часа да прочета темата и да се постарая да вникна в тезата и начина на мислене на всеки един от Вас.Бих искал да Ви кажа че Ви разбирам , но немога и ще Ви кажа защо! Защото Българина е един злобен и дребнав човечец имитатор на човеколюбец , свободолюбец и най-вече всеки казва "Аз съм ЗА законите , а нарошителите на въже!!!’’,но истината съвсем не е такава! А сега уважаеми колеги , нека всеки от нас да се замисли колко пъти и защо е давал подкупи , колко пъти и защо се е молил на кой ли не само и само да му се размине едно или друго провинение (независимо дали е свързано с пътищата или се касае за друг вид нарушения)! Виждам доста крумовски изказвания за пореден път , но едва ли човека който ги казва е с толкова безупречно досие и съвест (няма да споменавам имена той си знае кой е)! А сега да ви кажа какво мисля Аз!Ние не сме толерантни , не сме възпитани да отстъпваме , и най вече НЯМАМЕ КАПКА СЪВЕСТ И САМОКОНТРОЛ , оттам иде проблема във всяка една сфера на живота , не само на пътя! За да не съм съвсем голословен нека всеки един от нас се замисли >Днес на 19.07.2008г. , на колко други водачи на МПС-та дадохме предимство , подходихме колегиално, пропуснахме пешеходци да преминат на пешеходната пътека , не бибитнахме на колегата отпред за това че без да иска е изгасил колата и поради това отново ни хвана червено!< , мисля че това за сега е достатъчно , надявам се да сте ми схванали мисълта колеги! Не искам да обиждам никого и нямам такава цел , а искам единственно да да си припомним откаде и защо идват всички проблеми. Благодаря Ви и приятна вечер!
Коментар
-
bubachko написа:PASSARELLA написа:......... ако на някой му изгасне колата на светофар, то този човек или не трябва да има книжка или кара повредена и опасна кола за движението...
Коментар
-
PASSARELLA написа:bubachko написа:PASSARELLA написа:......... ако на някой му изгасне колата на светофар, то този човек или не трябва да има книжка или кара повредена и опасна кола за движението...like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
"...В Гърция по магистралата почти вс карат с 100-120км/ч и от време на време някой джип с регистрация СА профучи с 180 ..."Да да!Зависи по коя магистрала, мой човек. Я ела да караш по "Виа Егнатиа" - Свиленград - Александруполи - Кавала -Солун да видиш.Карам си аз със 130, и покрай мен профучават коли с гръцка регистрация с по над 200. Не единични бройки. Всички.А в участъците, където магистралата е само автомобилен път - две ленти плюс аварийни и ограничение 100 - там даже като карах със 120 ми свиреха постоянно да им правя път и с ръка ми показваха че съм побъркан (едно такова движение с въртене на китката ). В Северна Гърция се кара с педала до долу и никой не кара под 100. Не знам как е надолу към Атина.Ненапразно Гърция е страната в ЕС с най-много катастрофи на глава от населението. (По този показател, за щастие, не сме първи )
Коментар
-
А към колегата полицай - не трябва ли при установяване на неправоспособен водач да се отнемат ключовете на автомобила до откриването на правоспособен, който да прибере автомобила????Аз си мисля че е така, ако греша - поправи ме!И един съвсем пресен пример - в петък, пътувайки към срещата на х.Яна, на забранено, с висока скорост ме изпревари една Ланча Либра със солунска регистрация. Изкочиха отнякъде едни КАТаджии, спряха го, но след има-няма 3-4 минути той пак ме настигна и пак ме изпревари на забранено. ДАли са го санкционирали полицаите, или са си прибрали по някое и друго евро? Те и Ставийски го бяха спирали полицаи преди да направи белята...
Коментар
-
Относно шофирането в САЩ:Това, което по-горе съм написал го бях чул от мои приятели, живеещи в САЩ. Сега провокиран от PASSARELLA почетох тук и там. Оказа се, че съм бил съвсем прав.Разликата е единствено, че в различните щати, ограниченията за младите шофьори са различни.Най-добре е написано във Уикипедията.Законът се нарича "Законът на Пепеляшка" (Cinderella law) - по подобие на приказката, в която Пепеляшка е трябвало да се прибере в полунощ/Ето цитат от Уикито:Standard Licenses * Passenger Car: Covers most passenger vehicles, including cars, sport utility vehicles, pickup trucks, vans, and all except for the largest recreational vehicles but does not include motorcycles. Different jurisdictions have different designations for this license type, a majority of states call it Class C (Non Commercial) or Class D, but Florida calls it Class E, in Mississippi it’s known as Class R, in Rhode Island Class 10 and in Hawaii it’s Class 4. * Graduated License: Are functionally the same as a passenger license, but are typically issued to new drivers under the age of 18. All fifty States have some form of a graduated licensing provision, however the actual restrictions and the length of time a new driver must adhere to them are vary widely by jurisdiction. Restrictions frequently include: * A curfew, after which night driving is not permitted (typically midnight or 1am, but as early as 9pm in New York State). Some states provide exceptions for teenagers driving home from work or school functions, or when accompanied by a parent. * Restrictions on whether and how many underage passengers can be carried (usually family members are excluded). * Mandatory driver’s education (both classroom instruction and behind the wheel training) * Harsher penalties for certain violations such as speeding, up to and including mandatory revocations for similar offenses that might only incur a warning or token fine if committed by an adult driver.The amount of time a new driver must spend as a graduated license holder ranges between six months and two years, or until the driver turns 18 (21 in Washington, DC). This time period can be extended, however, if the driver violates any GDL restrictions, receives a citation or is at fault in an accident.Превод (свободен и съкратен):Шофьорска книжка за малолетни ("учебна шоф.книжка’) - същата като обикновените, но се издава на лицата до 18. Във всички 50 щата има някаква ограничения под някаква форма, макар че се различават в различните щати, в зависимост от законодателството. Най-често ограниченията включват:- полицейски час, след който нощното шофиране не е разрешено (обикновено полунощ или 1:00, но 21:00 в щата Ню Йорк). В някои щати има изключения за връщащите се от работа или училище, или когато са съпроводени от родител).- Ограничение за това дали и колко малолетни пътници могат да се возят. (обикновено членовете на семейството не се броят)- Задължително обучение по шофиране (и теоретични, и практически занятия)- По-строги наказания за редица нарушения като превишение на скоростта, вкл. и до вземане на книжката за нарушения, които могат да се накажат само с предупреждение или парична глоба ако са извършени от пълнолетен водач. Времето, за което новите водачи имат ограничени права варира от 6 месеца до 2 години, или до навършване на определена възраст (18, а във Вашингтон ДЦ - 21 години). Този период може да бъде продължаван, в случай че водачът извършва нарушения или е предизвикал катастрофа...Дотук със "символа-верую" - свободното шофиране в САЩ ... Сега остава да разберем, че и ползването на компютър е незаконно до 18
Коментар
-
bubachko
PASSARELLA написа:bubachko написа:PASSARELLA написа:......... ако на някой му изгасне колата на светофар, то този човек или не трябва да има книжка или кара повредена и опасна кола за движението...
Коментар
-
За съжаление заради поведението на масата от младото поколение, ще страда останалата част от младите хора, които все още имат морал и възпитание.. Заобиколен от такива обстоятелства се чувствам леко разочарован, че дори и по-различен от масата, ще бъда сложен под общ знаменател с нея.. Предполагам всеки, който си е взел книжката, в началото е имал най-голямо желание и тръпка да шофира.. Като цяло в тези 1,2, 3 или повече години, след като човек придобие свидетелството си, той е по-рисков фактор в движението сравнено с шофьор с многогодишен опит, но ако сред хората имаше култура и възпитание, последиците от този фактор нямаше да бъдат толкова фрапантни, а може би щяха да са незабележими.. Готов съм да ме спират по много пъти на вечер и да ме проверяват за алкохол, но защо трябва да се стига дотам, да се ограничават и хората, които спазват правилата.. И дори и да гласуват този закон, положението мисля няма да се промени коренно, защото когато един човек едва навършил пълнолетие е способен да се качи пил зад волана и да кара неразумно, то той поема всички рискове както да бъде санкциониран от КАТ, така и да се съсипе живота си.. Едно такова ограничаване би оставило по домовете си след 23:00 само младежите, които поне малко осъзнават че щом има правила, те трябва да се спазват.. По улиците по-скоро ще останат само "идиотите", които и с 1000 закона не биха били спрени.. Може и да съм още много млад и неосъзнат, ама нещо ми се вижда много изкривена цялата тази работа..Alfa Romeo 156 1.9JTD '03
Punto SX 1.2 8V '00
Uno 55 S 1.1 '84
Коментар
-
Една стара мъдрост казва така : покрай сухото гори и суровото дърво . С една дума за да се въведе някакъв ред ще се наложат и някой ограничения.Ето в Македония забраняват да се продава алкохол вечер от 7 часа до сутринта.Колко ще се спазва един господ знае. Ето от европейския съюз се готвят да забранят производството и продажбата на цигарите. Представям си какъв вой ще нададат тютюнджиите , но щом е за всеобщо благо ще се търпи .Преди около месец едно младо момче се утрепа с мотор тук в града . Караше го винаги на задна гума или пък пуснал кормилото . Много пъти правиха забележка на родителите му но те не предприеха никакви мерки . Сега си скубят косите ,че ако го бяха махнали мотора или го заключили стабилно то и днес детето им да е живо . Вече съжаляват но е много късно.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар