Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тате дай колата, до 11 ще се прибера (ай на спама)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Princo написа:
    ...А ти можеш ли да предвидиш дали щи изгасне или не ???? Един ден колата си е здрава,а на другия стартер или нещо друго откаже на светофар тогава ?
    ЪЪъ? Стартер? На светофар??? По-скоро кофти газово или кофти съединител, но ако ти откаже стартера... на светофар - си за затвора... Щото щом гасиш на светофара - значи и по баира надоле - също гасиш... и си потенциален убиец.
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #77
      PASSARELLA написа:
      ......... ако на някой му изгасне колата на светофар, то този човек или не трябва да има книжка или кара повредена и опасна кола за движението...
      Е добре де, книжка имам от няколко години, имам едно ПТП изобщо (независимо по моя вина или не), от което още си карам колата омачкана, но оня ден, докато се врях по едни тесни улички да паркирам почити на 2 гуми, колата ми 4-5 пъти загасна.... Това от старание да не чукна или жулна някой, без оглед колко кила газ ще ми замине... Това например прави ли ме некадърен шофьор незаслужаващ книжка?! Защото ако да, трябва всички които са взели книжка без да карат на полигон да са такива... Няма човек около мен, който от тея 20 часа кормуване да са му отделили 3-4 да го учат как се борави с кола в много тесни пространства (това включва и мен). Аз сам съм се учил по неволя в подземния паркинг на НДК, докато работех там... Айде са всеки с ръка на сърцето да си признае пред себе си, дали никога не му се е случвало да му загасне колата на тръгване...
      ivan_enchev написа:
      Така колеги, позанимавах се няколко часа да прочета темата и да се постарая да вникна в тезата и начина на мислене на всеки един от Вас.Бих искал да Ви кажа че Ви разбирам , но немога и ще Ви кажа защо! Защото Българина е един злобен и дребнав човечец имитатор на човеколюбец , свободолюбец и най-вече всеки казва "Аз съм ЗА законите , а нарошителите на въже!!!’’,но истината съвсем не е такава! А сега уважаеми колеги , нека всеки от нас да се замисли колко пъти и защо е давал подкупи , колко пъти и защо се е молил на кой ли не само и само да му се размине едно или друго провинение (независимо дали е свързано с пътищата или се касае за друг вид нарушения)! Виждам доста крумовски изказвания за пореден път , но едва ли човека който ги казва е с толкова безупречно досие и съвест (няма да споменавам имена той си знае кой е)! А сега да ви кажа какво мисля Аз!Ние не сме толерантни , не сме възпитани да отстъпваме , и най вече НЯМАМЕ КАПКА СЪВЕСТ И САМОКОНТРОЛ , оттам иде проблема във всяка една сфера на живота , не само на пътя! За да не съм съвсем голословен нека всеки един от нас се замисли >Днес на 19.07.2008г. , на колко други водачи на МПС-та дадохме предимство , подходихме колегиално, пропуснахме пешеходци да преминат на пешеходната пътека , не бибитнахме на колегата отпред за това че без да иска е изгасил колата и поради това отново ни хвана червено!< , мисля че това за сега е достатъчно , надявам се да сте ми схванали мисълта колеги! Не искам да обиждам никого и нямам такава цел , а искам единственно да да си припомним откаде и защо идват всички проблеми. Благодаря Ви и приятна вечер!
      Иначе от горепосочените провинения можеби само на пешаците не спирам редовно, но за другите не съм съгласен... Предимство винаги давам на някой да се включи, ако видя че предните 3-4 коли се направят на ударени и не го пуснат, "У"чебните никога не са си отнасяли, че са некадърни, напротив, винаги съм се старал да им помогна ако мога, Клаксон ползвам само за да си го излея на някой тарикат дет ме е засякъл или на разни заспали пешачи дет ходят кат водолази по платното... И други дребни неща спазвам: дупча си винаги билет в транспорта, не пресичам на червено, не разхождам кучето където е забранено, не паркирам по тревните площи и "като арабин в пустиня", не карам без колан, гледам да не превишавам позволената скорост... и сякакви други които ме карат да бъда спокоен. Не обичам тръпката от това да мина метър за дреболии, за които после се отнасят разни глоби... Семкаджийски работи...Абе като цяло не ме кефи и мен идеята да се поставят всички под един знаменател... повечето мое и да са тарикати, но това не значи, че всички са такива... А да се вика "Ние всички сме зли и лоши, а я скивай хората на запад какви са..." си е още една типична черта българска... Крайно обобщаване и гледане в чуждата паничка, не мислите ли...

      Коментар


        #78
        bubachko написа:
        PASSARELLA написа:
        ......... ако на някой му изгасне колата на светофар, то този човек или не трябва да има книжка или кара повредена и опасна кола за движението...
        Е добре де, книжка имам от няколко години, имам едно ПТП изобщо (независимо по моя вина или не), от което още си карам колата омачкана, но оня ден, докато се врях по едни тесни улички да паркирам почити на 2 гуми, колата ми 4-5 пъти загасна.... Това от старание да не чукна или жулна някой, без оглед колко кила газ ще ми замине... Това например прави ли ме некадърен шофьор незаслужаващ книжка?! Защото ако да, трябва всички които са взели книжка без да карат на полигон да са такива... Няма човек около мен, който от тея 20 часа кормуване да са му отделили 3-4 да го учат как се борави с кола в много тесни пространства (това включва и мен). Аз сам съм се учил по неволя в подземния паркинг на НДК, докато работех там... Айде са всеки с ръка на сърцето да си признае пред себе си, дали никога не му се е случвало да му загасне колата на тръгване...
        Ако аз съм катаджия или дайаджия, или ще ти взема книжката во веки, или доживот няма да ти дам такава. Как ще ми говориш глупости, бе мен - нормално било да ти изгасне колата, защото неискаш да жулнеш някой. Какво общо има ожулването с гасненето!? Ами, ако зад тебе се е засилил камион, който вижда, че му свети зелено и ти му изгаснеш на пътя!? И ако недай Боже е цистерна си загинал прав...не говори глупости! Да ти изгасне колата на пътя, си е чиста чиста проба кретенизъм...сори мен, но съм откровен!А мохабетите с инструкторите изобщо не минават! Той е длъжен да те научи, а ти си длъжен да изискваш да те учи. Защото като стане белята, значението какъв е бил инструктора е нулево!

        Коментар


          #79
          PASSARELLA написа:
          bubachko написа:
          PASSARELLA написа:
          ......... ако на някой му изгасне колата на светофар, то този човек или не трябва да има книжка или кара повредена и опасна кола за движението...
          Е добре де, книжка имам от няколко години, имам едно ПТП изобщо (независимо по моя вина или не), от което още си карам колата омачкана, но оня ден, докато се врях по едни тесни улички да паркирам почити на 2 гуми, колата ми 4-5 пъти загасна.... Това от старание да не чукна или жулна някой, без оглед колко кила газ ще ми замине... Това например прави ли ме некадърен шофьор незаслужаващ книжка?! Защото ако да, трябва всички които са взели книжка без да карат на полигон да са такива... Няма човек около мен, който от тея 20 часа кормуване да са му отделили 3-4 да го учат как се борави с кола в много тесни пространства (това включва и мен). Аз сам съм се учил по неволя в подземния паркинг на НДК, докато работех там... Айде са всеки с ръка на сърцето да си признае пред себе си, дали никога не му се е случвало да му загасне колата на тръгване...
          Ако аз съм катаджия или дайаджия, или ще ти взема книжката во веки, или доживот няма да ти дам такава. Как ще ми говориш глупости, бе мен - нормално било да ти изгасне колата, защото неискаш да жулнеш някой. Какво общо има ожулването с гасненето!? Ами, ако зад тебе се е засилил камион, който вижда, че му свети зелено и ти му изгаснеш на пътя!? И ако недай Боже е цистерна си загинал прав...не говори глупости! Да ти изгасне колата на пътя, си е чиста чиста проба кретенизъм...сори мен, но съм откровен!
          Аре стига и ти си раздавал правосъдие... Ти си безгрешен, така ли? На всеки може да му изгасне колата - някой се бил засилил, е и? Нали трябва скоростта да е съобразена с другите участници в движението? Това е като на Цариградско - когато намаляват и включват аварийки. Защо? Така ми показвал, че намалява много. Ами мерси, ама то си има дистанция която трябва да се спазва - такава, че да спреш без да се натресеш в предния. Ама така е - всеки си мисли, че е съвсем малко по-добър от Сена, а останалите са егати некадърниците.
          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

          Коментар


            #80
            "...В Гърция по магистралата почти вс карат с 100-120км/ч и от време на време някой джип с регистрация СА профучи с 180 ..."Да да!Зависи по коя магистрала, мой човек. Я ела да караш по "Виа Егнатиа" - Свиленград - Александруполи - Кавала -Солун да видиш.Карам си аз със 130, и покрай мен профучават коли с гръцка регистрация с по над 200. Не единични бройки. Всички.А в участъците, където магистралата е само автомобилен път - две ленти плюс аварийни и ограничение 100 - там даже като карах със 120 ми свиреха постоянно да им правя път и с ръка ми показваха че съм побъркан (едно такова движение с въртене на китката ). В Северна Гърция се кара с педала до долу и никой не кара под 100. Не знам как е надолу към Атина.Ненапразно Гърция е страната в ЕС с най-много катастрофи на глава от населението. (По този показател, за щастие, не сме първи )

            Коментар


              #81
              А относно загасването - от догодина на всички модели на ФИАТ серийно ще се монтира системата за автоматично изгасяне на двигателя на светофари (или въобще при спрял автомобил), при подаване на газ автоматично колата (евентуално) ще пали и тръгва...

              Коментар


                #82
                А към колегата полицай - не трябва ли при установяване на неправоспособен водач да се отнемат ключовете на автомобила до откриването на правоспособен, който да прибере автомобила????Аз си мисля че е така, ако греша - поправи ме!И един съвсем пресен пример - в петък, пътувайки към срещата на х.Яна, на забранено, с висока скорост ме изпревари една Ланча Либра със солунска регистрация. Изкочиха отнякъде едни КАТаджии, спряха го, но след има-няма 3-4 минути той пак ме настигна и пак ме изпревари на забранено. ДАли са го санкционирали полицаите, или са си прибрали по някое и друго евро? Те и Ставийски го бяха спирали полицаи преди да направи белята...

                Коментар


                  #83
                  Относно шофирането в САЩ:Това, което по-горе съм написал го бях чул от мои приятели, живеещи в САЩ. Сега провокиран от PASSARELLA почетох тук и там. Оказа се, че съм бил съвсем прав.Разликата е единствено, че в различните щати, ограниченията за младите шофьори са различни.Най-добре е написано във Уикипедията.Законът се нарича "Законът на Пепеляшка" (Cinderella law) - по подобие на приказката, в която Пепеляшка е трябвало да се прибере в полунощ/Ето цитат от Уикито:Standard Licenses * Passenger Car: Covers most passenger vehicles, including cars, sport utility vehicles, pickup trucks, vans, and all except for the largest recreational vehicles but does not include motorcycles. Different jurisdictions have different designations for this license type, a majority of states call it Class C (Non Commercial) or Class D, but Florida calls it Class E, in Mississippi it’s known as Class R, in Rhode Island Class 10 and in Hawaii it’s Class 4. * Graduated License: Are functionally the same as a passenger license, but are typically issued to new drivers under the age of 18. All fifty States have some form of a graduated licensing provision, however the actual restrictions and the length of time a new driver must adhere to them are vary widely by jurisdiction. Restrictions frequently include: * A curfew, after which night driving is not permitted (typically midnight or 1am, but as early as 9pm in New York State). Some states provide exceptions for teenagers driving home from work or school functions, or when accompanied by a parent. * Restrictions on whether and how many underage passengers can be carried (usually family members are excluded). * Mandatory driver’s education (both classroom instruction and behind the wheel training) * Harsher penalties for certain violations such as speeding, up to and including mandatory revocations for similar offenses that might only incur a warning or token fine if committed by an adult driver.The amount of time a new driver must spend as a graduated license holder ranges between six months and two years, or until the driver turns 18 (21 in Washington, DC). This time period can be extended, however, if the driver violates any GDL restrictions, receives a citation or is at fault in an accident.Превод (свободен и съкратен):Шофьорска книжка за малолетни ("учебна шоф.книжка’) - същата като обикновените, но се издава на лицата до 18. Във всички 50 щата има някаква ограничения под някаква форма, макар че се различават в различните щати, в зависимост от законодателството. Най-често ограниченията включват:- полицейски час, след който нощното шофиране не е разрешено (обикновено полунощ или 1:00, но 21:00 в щата Ню Йорк). В някои щати има изключения за връщащите се от работа или училище, или когато са съпроводени от родител).- Ограничение за това дали и колко малолетни пътници могат да се возят. (обикновено членовете на семейството не се броят)- Задължително обучение по шофиране (и теоретични, и практически занятия)- По-строги наказания за редица нарушения като превишение на скоростта, вкл. и до вземане на книжката за нарушения, които могат да се накажат само с предупреждение или парична глоба ако са извършени от пълнолетен водач. Времето, за което новите водачи имат ограничени права варира от 6 месеца до 2 години, или до навършване на определена възраст (18, а във Вашингтон ДЦ - 21 години). Този период може да бъде продължаван, в случай че водачът извършва нарушения или е предизвикал катастрофа...Дотук със "символа-верую" - свободното шофиране в САЩ ... Сега остава да разберем, че и ползването на компютър е незаконно до 18

                  Коментар


                    #84
                    PASSARELLA написа:
                    bubachko написа:
                    PASSARELLA написа:
                    ......... ако на някой му изгасне колата на светофар, то този човек или не трябва да има книжка или кара повредена и опасна кола за движението...
                    Е добре де, книжка имам от няколко години, имам едно ПТП изобщо (независимо по моя вина или не), от което още си карам колата омачкана, но оня ден, докато се врях по едни тесни улички да паркирам почити на 2 гуми, колата ми 4-5 пъти загасна.... Това от старание да не чукна или жулна някой, без оглед колко кила газ ще ми замине... Това например прави ли ме некадърен шофьор незаслужаващ книжка?! Защото ако да, трябва всички които са взели книжка без да карат на полигон да са такива... Няма човек около мен, който от тея 20 часа кормуване да са му отделили 3-4 да го учат как се борави с кола в много тесни пространства (това включва и мен). Аз сам съм се учил по неволя в подземния паркинг на НДК, докато работех там... Айде са всеки с ръка на сърцето да си признае пред себе си, дали никога не му се е случвало да му загасне колата на тръгване...
                    Ако аз съм катаджия или дайаджия, или ще ти взема книжката во веки, или доживот няма да ти дам такава. Как ще ми говориш глупости, бе мен - нормално било да ти изгасне колата, защото неискаш да жулнеш някой. Какво общо има ожулването с гасненето!? Ами, ако зад тебе се е засилил камион, който вижда, че му свети зелено и ти му изгаснеш на пътя!? И ако недай Боже е цистерна си загинал прав...не говори глупости! Да ти изгасне колата на пътя, си е чиста чиста проба кретенизъм...сори мен, но съм откровен!А мохабетите с инструкторите изобщо не минават! Той е длъжен да те научи, а ти си длъжен да изискваш да те учи. Защото като стане белята, значението какъв е бил инструктора е нулево!
                    Какво общо имало ужулването с гасненето ли?! Ами старая се да паркирам така, че да не рзабутвам другите паркирали, за да си направя място. Което за съжаление не веднъж съм виждал... Ама и ти така говориш, че си представям горките учебни или начинаещи шофьори си го отнасят ако придърпа на сфетофар или го завариш да паркира по някоя централна тясна уличка за повече от 1 минута... Ми ти утре ше земеш да ошамариш някой ако му загасне колата или паркира на 3-4 маневри... Е аман от такива дривери, дет си мислят, че са се родили с волан в ръцете. Или са забравили какви са били когато са се учили а карат, независимо дали в учебната кола, някой училищен двор или на някоя селска морава на дядовия мохер?... Мисля, че примера ти с камиона е строго неуместен с това коетоаз казвам... аз какво обяснявам, а какво ми се говори. Мисля, че ако ме помете камион по малка уличка докато паркирам не съм аз кретена, а? А кола да изгасне по време на движение е на повреда само и то не малка. Ма пак няма да ме убедиш, че аз съм кретена, дето кара кола, която се поврежда... Май и ти караш многогодишна кола, а?П.С.: Малиййййй представяш ли си какъв съм бесен кретен, след като не мога да паркирам и колата ми гасне от старание, а се осмелявам да возя жената и детето... УжасТ! Другия път, когато минавам покрай патрулка, обещавам да спа и да си предам без бой ключовете, талона и книжката, че да не се налага да ме гонат да ги взимат.... Срам, срам, срам..... Сори, ма и на мен ми избива на откровение, ама правилата забраняват да пиша такива работи

                    Коментар


                      #85
                      За съжаление заради поведението на масата от младото поколение, ще страда останалата част от младите хора, които все още имат морал и възпитание.. Заобиколен от такива обстоятелства се чувствам леко разочарован, че дори и по-различен от масата, ще бъда сложен под общ знаменател с нея.. Предполагам всеки, който си е взел книжката, в началото е имал най-голямо желание и тръпка да шофира.. Като цяло в тези 1,2, 3 или повече години, след като човек придобие свидетелството си, той е по-рисков фактор в движението сравнено с шофьор с многогодишен опит, но ако сред хората имаше култура и възпитание, последиците от този фактор нямаше да бъдат толкова фрапантни, а може би щяха да са незабележими.. Готов съм да ме спират по много пъти на вечер и да ме проверяват за алкохол, но защо трябва да се стига дотам, да се ограничават и хората, които спазват правилата.. И дори и да гласуват този закон, положението мисля няма да се промени коренно, защото когато един човек едва навършил пълнолетие е способен да се качи пил зад волана и да кара неразумно, то той поема всички рискове както да бъде санкциониран от КАТ, така и да се съсипе живота си.. Едно такова ограничаване би оставило по домовете си след 23:00 само младежите, които поне малко осъзнават че щом има правила, те трябва да се спазват.. По улиците по-скоро ще останат само "идиотите", които и с 1000 закона не биха били спрени.. Може и да съм още много млад и неосъзнат, ама нещо ми се вижда много изкривена цялата тази работа..
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD '03
                      Punto SX 1.2 8V '00
                      Uno 55 S 1.1 '84

                      Коментар


                        #86
                        Една стара мъдрост казва така : покрай сухото гори и суровото дърво . С една дума за да се въведе някакъв ред ще се наложат и някой ограничения.Ето в Македония забраняват да се продава алкохол вечер от 7 часа до сутринта.Колко ще се спазва един господ знае. Ето от европейския съюз се готвят да забранят производството и продажбата на цигарите. Представям си какъв вой ще нададат тютюнджиите , но щом е за всеобщо благо ще се търпи .Преди около месец едно младо момче се утрепа с мотор тук в града . Караше го винаги на задна гума или пък пуснал кормилото . Много пъти правиха забележка на родителите му но те не предприеха никакви мерки . Сега си скубят косите ,че ако го бяха махнали мотора или го заключили стабилно то и днес детето им да е живо . Вече съжаляват но е много късно.
                        Фиат Панда 1.2 2006година
                        Синджира си идва ,а козата я няма...

                        Коментар

                        Working...
                        X