Колеги много се кефя на новото ми фиатче браво 1.8 113 коняпредишната ми кола беше АУДИ 80 Б4 1993годинане знам дали сте забелязали ама интериора скърца скоростния лост също скърца вратата от към шофиора скърца НИКОГА не съм имал скърцане в колата на аудито дразни ме дали е защото е със спортни пружини и е поразнебитена ОЩЕ НЕЩО скоростите са прекалено къси, колата може спокойно да има 6 скорости . демек шумна е на магистралатаи още нещо, халогените не знам как се сменят(фаровете за мъгла) тфа е мисия невъзможна бе !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Качество на сглобката на Фиат
Collapse
X
-
Аз не разбрах много - хем те кефи, хем те дразни?! По принцип Фиат е италианската "народна кола", така че е нормално материалите от интериора да са по-нискокачествени. Но пак всичко зависи от състоянието на самата кола. При мен се чуват проскърцвания откъм комбито, както се споменава в една друга тема, а купето си е доволно безшумно. Шумът от двигателя ми, ако може така да се определи, е предимно откъм гърнето, двигателя почти не го чувам дори и на високи скорости. А зависи коя година ти е колата, след определена година се слагат скоростни кутии с по-дълги скорости.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
-
При мен няма никакви излищни шумове в купето, само от лагерите на задните носачи има почукване, но те са си за смяна. А крушките на халогените се сменят на канал иначе няма как да бръкнеш отдолу. А скоростите са къси, но на дълго си дава нормален разход, а при скорост от 120 има достатъчно въртящ момент за да те изтреля напред при екстремна ситуация, друг е въпроса че може гърнетата ти да са издънени и от там да се получава шум, даже и катализатора да ти е сменен със гърне ще е шумна.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Re: КАЧЕСТВО НА СГЛОБКАТА НА ФИАТ
zloben9000 написа:Колеги много се кефя на новото ми фиатче браво 1.8 113 коняпредишната ми кола беше АУДИ 80 Б4 1993годинане знам дали сте забелязали ама интериора скърца скоростния лост също скърца вратата от към шофиора скърца НИКОГА не съм имал скърцане в колата на аудито дразни ме дали е защото е със спортни пружини и е поразнебитена ОЩЕ НЕЩО скоростите са прекалено къси, колата може спокойно да има 6 скорости . демек шумна е на магистралатаи още нещо, халогените не знам как се сменят(фаровете за мъгла) тфа е мисия невъзможна бе !
Коментар
-
И при мен в купето е сравнително тихичко, единствено шума отвън, като че ли в вповечко, двигателят не се чува, но свистенето на въздуха и шума от гумите е на лице. Относно раздрънкването, какво да ти кажа... това се проверява, като се повозиш преди да купиш колата. Както каза колегата по-горе Фиат е италианската "народна" кола. Така, че ако си мислил, че за 3000лв си купуваш Мерцедес, бъркаш. Като цяло колата е добра за парите си, повече не ми се коментира.А халогените се разглобяват елементарно! Достатъчно е да се наведеш и да видиш, къде се намират винтчетата.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Ами първо, честито, колега.Второ - кои части от интериора скърцат? - ако е таблото, не се сещам какво може да се направи. Нито пък за скоростния лост. Може някой друг колега да знае.Вратата, обаче, би трябвало да може да се смаже, макар, че пантите са навътре, би трябвало да може да се измисли нещо. Всички панти рано или късно почват да скърцат, независимо дали на вратата на кенефа или на вратата на Rolls Royce :D .Фаровете за мъгла - наведи се много ниско, с почти опряно лице до земята, и би трябвало да видиш един болт на горната страна - точно над фара. Развиваш и вадиш надолу. По нататък ще се оправиш лесно.Със скоростите свиквай - къси са, но сигурно дават повече динамика от на Аудито И моите ми изглеждат къси като за такъв двигател, но сигурно конструкторите знаят по-добре от нас Като включа на пета над 80-90, е съвсем прилично нивото на шума. Както и мощността Абе честито, това са дребни неща - ще свикнеш.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Така е за съжаление.Полагал съм усилия граничещи с геройство да се боря с това.Предадох се, обаче.Проблема наистина е в използването на ниско-качествени материали в салона.Хайде за типо и темпра е разбираемо - все пак са автомобили от по-нисък клас.Обаче съм карал известно време Дедра и дори при нея тези досадни проблеми си ги има.Особено синдрома "Скърцащи врати".При "новите" не знам как е.Всъщност има един начин да се неутрализира - с хубава музикаI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:Всъщност има един начин да се неутрализира - с хубава музикаSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:И още един.... покупка на новото БРАВО!!! Нито трака, нито скърца нещо, вервай ми!!! Е ,като го продадеш след 5 години на некой КЮРД, на него може да му скърца... ама кой го боли.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
ее много отговори бре намерих един сайт който ми каза как да спра пукането на задните седалки.http://www.bravo-guide.co.uk/fix-a-bravo.htmпросто облепих тръбичките за който се захващат с изолирбанд докато се надуят.сложих и малко парче плат от дънки под изолирбанда и спря да пука на 100%малко трудно се застопоряват сега но си заслужава... има известни скърцания от пред в таблото. но не са болка за умиране !предният халоген не мога да го сваля , болта е раждясал.ще си карам без него, голямо чудо !Bravo GT 1.8
Коментар
-
Новото Браво не скърца. Но като го взех не беше така. Поскърцваше нещо по централната конзола - има едни пластмаси отстрани, които явно са на щипки и едната просто не беше захваната добре. Натиснах я леко, тя "щракна" и оттогава не се е обаждала. Потропваше и кората в багажника - конструктивна недомислица. Самите "панти" са направени с милиметър по-къси от необходимото и кората се движи напред-назад свободно. С две парченца двойнолепяща лепенка млъкна и тя. Сега се чува само музиката и свистенето на турбината .Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар