Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за оглед на автомобил в Бургас

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И моето мнение е подобно. Дори чрез познати да стигнеш до някой автотърговец, в повечето случаи той самият не може да ти даде някаква достоверна информация за състоянието на конкретна кола. Може да ти каже само какво е правил той, за да прикрива т.нар. забележки. И дали е превъртал километража. Всичко останало трябва да го установиш ти при огледа, което разбира се не е възможно, защото има куп неща, които ще си проличат едва когато започнеш да експлоатираш автомобила. И да си готов да се разделиш с прилична сума за непредвидени ремонти след покупката. Ще си позволя само един съвет: никога не купувай кола, която е започнала да гние! Борбата с ръждата е мисия невъзможна.
    И това не е малко, защото кола с реални 150- 170 000 е коренно различна от кола с реални 350 - 450 000 които са направени на 140 000 км

    Коментар


      #17
      В момента имам досег до автомобил на над 430 000км, който дефектира изключително рядко. Например на 10-15000км, веднъж на 8-10 месеца се случва нещо, отстранимо за 30-40лв, например шарнир, разширителен съд, и прочие.
      Имам досег и до немски премиум автомобил на реални 172 000км, имал само двама собственика, възрастни и улегнали, дефектиращ на всеки 1700км. Между машинка на централно и повреда в горивна система, автоматична кутия, кормилна рейка и прочие.
      Примери подобни, мога още да изброя. Изобщо ама изобщо не се впечатлявам на реалните 150-170 хиляди, и то от доста време насам.
      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

      Коментар


        #18
        Има модели, които прекарват доста време в сервиза още през гаранционния срок.

        Тук говорим за среден клас коли без заложени в тях 500 излишни 'гъдели' които да се развалят.
        Например има и прости нисък клас тойоти, които са иначе супер добре измислени и надеждни, но са купени в Бг от автокъща.
        И се оказва, че в трите месеца след покупката се правят ремонти струващи над 70% от покупната цена.
        Която е била двойна спрямо ФИАТ от същия клас.
        Щото тойотката е била на реални 400 000+ , от които последните 200 000 при трети или четвърти собственик, който не знае думата поддръжка.
        А когато 'японката' е била от Австрия или Швейцария - след 4 години нямаш кола а боядисана ръжда, която е опасно да се кара.
        Последна редакция от PM_u_bo; 25.11.2022, 13:27.

        Коментар


          #19
          Интересно ми е - става дума за въпросния Сеат от темата, потвърдиха ли се съмненията ми, свързани с кристално чистия антифриз и разширителен съд, на които принципно се радват само колите, току-що излезли от завода?
          Колкото до реалните километри, имат значение, пък кой каквото ще да разправя. Да, нещата са съвкупност от изминати километри, ЧАСОВЕ работа на двигателя, условия на съхранение и експолоатация на автомобила, марка, модел, навици на водача, късмет...
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #20
            Така си е - 450 000 по магистрала са като 200 000 градско каране... особено ако пътищата в града са като в БГ. Разбира се зависи и от карача - имам приятел, който по магистрала под 150 трудно пада. Без значение баира на Ихтиман или равното около Ст.Загора. А има и които трудно стигат до 110 .
            Първия, дотук 'случайно' смени двигател на 130 000 , 'щото са слаби'. И още няколко двигателя на други коли смени - ама те все слаби излязоха

            Коментар

            Working...
            X