Плановете ми са следните: да карам реното предимно градско, а ладата да я карам извън града, с което до голяма степен щя я предпазя от неблагоприятните последици от градското шофиране. Ако всичко е така, както досега, с реното ще изминавам около 5000 км. годишно - предимно градско, а с ладата 10 000 - само извънградско. Не знам колко време ще се задържи при мен реното, мисля, че около 5 години, ако работя, ако съм здрав. Зависи и от това дали жена ми ще реши да кара реното, защото това е една от идеите да си имаме втора кола - автоматик. Тя не е карала от 20 години и сега трябва да изкара един опреснителен курс.
Така че за реното: маслото на автомата наистина няма да го сменям. Ангренажния ремък ще го сменя, може би още тази година, за да съм спокоен. А за двигателното масло - мисля да избера някакъв компромисен вариант, защото не ми се иска да го сменям на 4-5 000 км. Може би година и половина или 8 000 км. - което настъпи първо.
Така че за реното: маслото на автомата наистина няма да го сменям. Ангренажния ремък ще го сменя, може би още тази година, за да съм спокоен. А за двигателното масло - мисля да избера някакъв компромисен вариант, защото не ми се иска да го сменям на 4-5 000 км. Може би година и половина или 8 000 км. - което настъпи първо.
Коментар