Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор на градска кола - автоматик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Имам известен опит с оторизираните сервизи. Не че съм във възторг от все още минаващия за оторизиран сервиз на Лада - а именно НАР, но наистина влагат само оригинални консумативи. И наистина сменят маслото, защото съм чувал и мнения, че в оторизираните сервизи не просто ти сипват масло менте, а понякога дори не го и сменят. В интерес на истината, много хора не биха забелязали, ако не им сменят маслото, но в НАР го сменят. Е, какво точно сипват - не знам .
    Опел - вече 5 години си имаме чисто нова астра в семейството. Е, вече поостаря, но почти нямам забележки от обслужването в Опел. Правихме и някои тенекеджийски истории при тях - дреболии, които трябваше да се оправят по Каско. Не съм доволен от услугите им, ама изобщо, но това няма общо с темата за влаганите части в оторизираните сервизи.
    И накрая - Шкода. Имаме си и Шкода, купена нова в България, която вече може би осма година се обслужва само в оторизирани сервизи. Малкият син я купи от братовчед си, който е първият собственик. Та като я купи - на около 80 000 км, се допита до доста разбирачи и реши да смени ангренажния комплект, защото досега не беше сменян. Остави им колата, а гумите - със секретни болтове. На следвашия ден му издадоха фактура и по живо, по здраво. Без никой да се обади да пита къде е ключът за тези болтове?! Прибраха парите, но според мен не смениха ангренажния комплект, защото трудно ще го сменят, без да свалят предните гуми. Което може и да е за добро. Колата беше карана почти само извънградско и оригиналният комплект има още много ресурс, а няма нищо по-добро от вложеното в завода. Казах му да изиска записи от камери и т.н., но няма кой да се занимава
    Специално при Шкода не знам как е, но ако са оригинални секретите, в представителството с вин номер могат да ти продадат секрет като го изгубиш. Та казвам, че те ги имат секретите ако са оригинални и това няма да ги спре за гумите.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #32
      В отозизиран сервиз на френска марка... Идва клиент с разтропан носач в гаранция. На другия подемник има същия модел без проблем в окачването. Шефа казва на монтьорчето да размени носачите. Мда, слагат оригинални части?
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #33
        Някой с мнение за тази обява? Lancia Musa 1.4 16V https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...G6f-_q7Nu_9xY4 Става ли за градска кола? Около 4 метра е дълга, доста висока, роботизирана СК. Не знам как е като маневреност, което е важно за градска кола. В обявата пише и "филтър за твърди частици"?! Наистина ли бензинова кола от 2007 г. има такъв? Ако е така, няма да ми върши работа за градска кола.

        П.П. Има и една още по-евтина Fiat Idea, но вече е продадена, макар че обявата все още е активна.
        Последна редакция от snake; 14.10.2022, 22:11.
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #34
          Пробвах една тойота ярис в Пловдив. Колата има прекалено овехтял вид и я отписах още щом я видях наживо. Макар че едно полиране на фаровете, претапициране на волана, шофьорската седалка и топката на скоростния лост и почистване на лепнещите бутони на таблото... и може би няма да е толкова трудно да я приеме човек. Обаче ми направи впечатление следното: при по-рязко натискане на спирачката колата гасне така, както гасне кола с ръчна скоростна кутия, ако рязко натиснеш спирачка без съединител. Продавачът започна да ме обвинява, че не се натискала така спирачката, че трябвало по-плавно, но това са глупости. Ако ти изскочи пешеходец в тъмното, няма ли рязко да набиеш спирачката? После започна да разправя, че скоро бил сменял съединител и не е ходил да обучава скоростната кутия към него. Както казах, не се интересувам от колата, но достоверно ли е това? Може ли причината да е в липсата на обучение на СК към съединителя или обратното? Или просто си има някакъв друг проблем? Интересува ме повече от познавателна гледна точка.
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #35
            Колата има проблем със сигурност, тоя се е опитвал да те...
            След като е тръгнал да я продава, да вземе да я обучи, но мисля че не е това точно проблемът.

            Коментар


              #36
              Ако си гледал това

              https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...64197462617425

              тая кола е минимум на 350 000 , какво да се очаква.

              Видя ли Мицубишито? На снимките нищо не се забелязва, какво видя на живо?

              Коментар


                #37
                Не стигнахме до Мицубиши-то, просто така се случи. А и жена ми като разбра, че е с две врати, каза, че не иска такава кола.

                Сега на дневен ред е тази обява за Ланча Муса в Пазарджик: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...60667472227976 В непосредствена близост до автокъщата има и сервиз и ако позволят да я закараме там на оглед, ще е много добре. Ако не позволят, минавам към следващата набелязана кола. Не е точно това, което търся, но така и така е в Пазарджик и ще мина да я видя.

                Тази обява за Мицубиши Колт също ми се струва интересна: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...61879934687918 Но автокъщата е в София, ще си загубя един ден. И накрая сигурно ще се окаже така задръстена на паркинга, че ще е невъзможно да се изкара дори за минимален тест драйв. Освен това на една от снимките има сервизна книжка на немски, а вече започвам да се плаша от ръждата.
                Последна редакция от snake; 17.10.2022, 09:35.
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #38
                  жените и техните претенции
                  Малка, кола , да е градска ... и с 4 врати
                  Колко пъти ще се ползват тези 4 врати
                  Същото го играхме със сина на кума ми .... накрая се натресе на Гоуф с 4 врати при алтернатива двуврато Волво на реални километри и перфектен мотор

                  Ако Ланчата е на 90 000 ..... трябва да е карана само по светофари
                  Мицуто - ами изглежда чукано, ..
                  но за 40 лева вземи това и като купиш кола го продай
                  https://www.olx.bg/d/ad/debelomer-ur...2-ID8DPFt.html

                  колкото повече я гледам Ланчата се УБЕЖДАВАМ , че е на реални километри ..... и на кой ли му трябват снимки под капака - "Качваш се и караш"
                  Удара в ляво отпред май не е бил само броня - прегледай Еърбеците - дали при контакт светват или въобще не светват.

                  Мицуто - здрава ръжда под капака, какво ли ще е отдолу? 30 sek търсене - колата е от Швейцария
                  Залагам бутилка уиски, че отдолу има много кафяви области.
                  Ако я видиш - ще се убедиш в качеството на швейцарските коли.
                  Последна редакция от PM_u_bo; 17.10.2022, 13:55.

                  Коментар


                    #39
                    Купих този симпатичен мъник: Рено Клио 3, 2009 г., 110 к.с, автоматик. Колата е от първи и единствен собственик в България, обслужвана само в София Франс Ауто и е на 98 000 км. Пълна е с екстри, само парктроник си няма, но скоро това ще бъде поправено. Очарован съм от возията и пъргавината. И изобщо било голям кеф с автоматика
                    Прикачени файлове
                    Последна редакция от snake; 21.10.2022, 21:04.
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #40
                      Честито. Това май е с класически автомат, за което поздравления.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #41
                        Честито. Това май е с класически автомат, за което поздравления.
                        Дали е за поздравления е въпрос на гледна точка.
                        От към комфорт е 'поздравления'.
                        От към последващи разходи , не е.

                        Искам да кажа, че гледната точка е важна, както и критериите. /Щото прозвуча малко като заяждане поста ми./

                        Коментар


                          #42
                          Честито за новата придобивка ! Безаварийно !
                          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                          Коментар


                            #43
                            Имам две питанки за колата.
                            Питанка 1: От сервиза на Рено ми казаха, че скоростната кутия не се обслужва и маслото не се сменя. Никъде в сервизната книжка не се споменава нищо за смяната му, а там са дадени доста съвети и за след гаранционния период. И в ръководството за експлоатация не се говори за това масло, нито е дадена спецификацията му. Не знам дали все пак да не го сменя в някакъв момент.

                            Питанка 2: Ангренажният ремък е сменен за първи и единствен път през м.04 2019 г. на 85 000 км., а в момента колата е на 99 000 км - от мерак врътнах 1000 км. за два дни . В сервизната книжка препоръчват всяка следваща смяна да е на 80 000 изминати километра или 4 години, което настъпи първо. Километрите са много далече за достигане, защото са изминати само 14 000 км от смяната. Но пък догодина стават 4 години. Да го сменя ли догодина или този интервал от 4 г. е някакво много яко презастраховане?
                            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                            Коментар


                              #44
                              Маслото си е врътня смяната му - поне според хайнес-а. Аз бих потърсил човек специализирал се в Рено/Пежо/Ситроен или само за автоматици.
                              Дават Декстрон III 3.5 литра нормално или 6 литра след рециклиране на кутията.

                              ако си ентусиаст ето за твоята ДП0

                              https://www.youtube.com/watch?v=DM2M...nel=YepThatsIt

                              Ремъка аз бих го сменил за да съм спокоен, иначе може да се кара така ... изглежда

                              п.с. със диагностика по мануал се гледа темп на маслото да е 59-61 и не повече от 61 градуса.
                              а тия малко 'гаражно' си го сменят
                              Последна редакция от PM_u_bo; 23.10.2022, 23:35.

                              Коментар


                                #45
                                Имам две питанки за колата.
                                Питанка 1: От сервиза на Рено ми казаха, че скоростната кутия не се обслужва и маслото не се сменя. Никъде в сервизната книжка не се споменава нищо за смяната му, а там са дадени доста съвети и за след гаранционния период. И в ръководството за експлоатация не се говори за това масло, нито е дадена спецификацията му. Не знам дали все пак да не го сменя в някакъв момент.

                                Питанка 2: Ангренажният ремък е сменен за първи и единствен път през м.04 2019 г. на 85 000 км., а в момента колата е на 99 000 км - от мерак врътнах 1000 км. за два дни . В сервизната книжка препоръчват всяка следваща смяна да е на 80 000 изминати километра или 4 години, което настъпи първо. Километрите са много далече за достигане, защото са изминати само 14 000 км от смяната. Но пък догодина стават 4 години. Да го сменя ли догодина или този интервал от 4 г. е някакво много яко презастраховане?
                                Моето скромно мнение е следното- за маслото на автомата ако не смяташ на тази кола да й въртиш много км, а примерно й правиш по 5к годишно и след 3-4-5 години я продадеш, не го пипай. Не ми се навлиза в обяснения защо така препоръчват, но е факт, че често след смяна на масло се проявява проблем. Ако смяташ да я караш дълго много км, сменяй. Що се касае до ремъка, на 4тата година го смени. Аз смених ремък на 25к км, но на 5 год. Беше тръгнал да нацепва няколко зъба от основата, годинките мв комбинация със студ-> топло, студени стартове- това го налага.
                                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                                Коментар

                                Working...
                                X