Ко да ти кажа, Петьо - тя газовата ти уредба съсипа бензиновата помпа! Моята помпа ни съм я чувал, ни съм я виждал, ни знам къде е! Вероятно си е на мястото щот’ паля и тръгвам! А и това само го чух от колега, който много беше кахърен за газовата си! Тюхкаше се, че била поръждясала бутилката на места и то доста сериозно и надали щяла да издържи въпросното налягане!(Абе според мен - намира се и бензин на черно - що да си прецаквам колата с газова, а?)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тръгвали проверки за газовите уредби
Collapse
X
-
Airfan написа:van_dal написа:Аз моята газова уредба няма да я регистрирамстига глупости в тая държава...
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
bubachko
///// написа:Ко да ти кажа, Петьо - тя газовата ти уредба съсипа бензиновата помпа! Моята помпа ни съм я чувал, ни съм я виждал, ни знам къде е! Вероятно си е на мястото щот’ паля и тръгвам! А и това само го чух от колега, който много беше кахърен за газовата си! Тюхкаше се, че била поръждясала бутилката на места и то доста сериозно и надали щяла да издържи въпросното налягане!(Абе според мен - намира се и бензин на черно - що да си прецаквам колата с газова, а?). Помпата дали е загинала от неизползване или просто и е дошло времето - незнам, а и не ме интересува. Тая кола беше в "идеално състояние" когато я взех, няма да ти казвам колко неща намерих и оправих, та и за помпата не ме боли...
. А на газ карам, защото имам други приоритети пред това да храня ламя и да сипвам бензин на 2,50. Или да я лъскам и пудря, а тя да знае само "Дай 50 лева" всеки месец... Ако колата ми харчеше наполовина, колкото е газта, да е 6-7 градско и 4 навън - на бензинец и аз щях да съм, ама не. Оня ден бях на тестдрайв на новото Рено Гранде Сценик... ми то гадината е 1.9 па на навънградско с пуснат климатик ми показваше 6/100 на таблото, а на градско - 8... Такава кола да я храниш редовно и с каквото е по книжка, по сметки до София ми излиза с 10-15 лв повече от газта. Ама върви. Моята и керосин да и сипа - па няма да литне
, затова си я карам на газчица, заради и другите приоритети е в такова състояние... па като спре окончателно - ще я видите на чаркове в "продава". Гледам я доколкото мога и я поправям за да е сигурна на пътя... на 20 годишна кола да и се тюхкам дали няма да се скапа повече или по малко и дали няма да върви 2 години повече или не - как ли пък не! Колкото толкова... и... това е
Мен повече ме притеснява въпроса със самите прегледи както казах. Сам ще си отида без бой. Ама да дам 10лв за едно стикерче или печат, или да ми надува и тества бутилката па да си играе и да я повреди (при положение, че може да седи с пълна бутилка цял ден на слънце, мисля че няма никакви ядове с клапани и шевове
), а накрая да земе да думне зад гърба ми.... Няма да е тая. От всички препоръчани бих отишъл на тоя дето ровчи с уреда за газта, поне да видим дали има нужда от притеснение, че си насмръдва на газ в купето , то и на бензин си смърди на тези дето сипват, ама никой нищо не казва, въпреки, че точно парите горят...А като цяло, ме е яд, че е поредната показна акция това, както за жилетките, за кашонените патрулки, скоро нещо и за аптечки бях чувал... На мен, от как имам книжка, един път са ми ровчили по документите да видят дали всичко е изрядно. Нокога не са ме проверявали за наличностите по багажника, да се наведе някой да погледне дупките на винетката, да ми огледа светлините... е така, даже да търси с ко да се заяде... мани... само знаят "Дай" и това си е
Ама айде, че тема взе да ми избива на друга посока...
Коментар
-
van_dal написа:Е какъв пък ще е тоя курс за експлоатация и безопасност :D А колега щом си имал преди газова значи знаеш, че прегледа представлява едно бъзикване с уред и замерват дали има изтичане около бутилката и това струва 10-15лв. благодаря
Коментар
-
Абсолютно, само Господ им е навигатор. Работя на бензиностанция и съм се нагледал на изпълнения на монтаж на газови. За вашата безопасност си е колеги уредбата да е изправна. И вие лесно можете да си проверите дали някъде не пуска по-малко газ от свръзките с разтвор на веро и вода примерно. Пълните едно шише от препарат за прозорци и пръскате по свръзките и ако пуска започва да прави балончета.Бутилките наистина не се надуват на всеки преглед, а на няколко години. Работното налягане на бутилката е 12 атмосфери, а се изпитва и трябва да издържа два пъти по-високо налягане.Защото гледам, че някой беше писал за ледената газ, за температурата на газта в бутилката. Няма такова нещо, газта в цистерната на бензиностанцията, по тръбопровода до колонката, през дюзата и накрая в бутилката е втечнена. Нейната температура е такава каквато е на околната среда. Например колкото е температурата на почвата около цистерната.Ефекта на охлаждане се получава когато газта преминава от течно в газообразно състояние, например като се вади пистолета от дюзата малкото останала газ между сачмата и уплътнението на пистолета. В този момент температурата на газта е -37 градуса по Целзии и при по продължително излагане на кожата се получава т.нар. студено изгаряне. За това трябва да се работи с ръкавици.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар