Ко да ти кажа, Петьо - тя газовата ти уредба съсипа бензиновата помпа! Моята помпа ни съм я чувал, ни съм я виждал, ни знам къде е! Вероятно си е на мястото щот’ паля и тръгвам! А и това само го чух от колега, който много беше кахърен за газовата си! Тюхкаше се, че била поръждясала бутилката на места и то доста сериозно и надали щяла да издържи въпросното налягане!(Абе според мен - намира се и бензин на черно - що да си прецаквам колата с газова, а?)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тръгвали проверки за газовите уредби
Collapse
X
-
Airfan написа:van_dal написа:Аз моята газова уредба няма да я регистрирам стига глупости в тая държава...--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
bubachko
///// написа:Ко да ти кажа, Петьо - тя газовата ти уредба съсипа бензиновата помпа! Моята помпа ни съм я чувал, ни съм я виждал, ни знам къде е! Вероятно си е на мястото щот’ паля и тръгвам! А и това само го чух от колега, който много беше кахърен за газовата си! Тюхкаше се, че била поръждясала бутилката на места и то доста сериозно и надали щяла да издържи въпросното налягане!(Абе според мен - намира се и бензин на черно - що да си прецаквам колата с газова, а?)
Коментар
-
van_dal написа:Е какъв пък ще е тоя курс за експлоатация и безопасност :D А колега щом си имал преди газова значи знаеш, че прегледа представлява едно бъзикване с уред и замерват дали има изтичане около бутилката и това струва 10-15лв. благодаря
Коментар
-
Абсолютно, само Господ им е навигатор. Работя на бензиностанция и съм се нагледал на изпълнения на монтаж на газови. За вашата безопасност си е колеги уредбата да е изправна. И вие лесно можете да си проверите дали някъде не пуска по-малко газ от свръзките с разтвор на веро и вода примерно. Пълните едно шише от препарат за прозорци и пръскате по свръзките и ако пуска започва да прави балончета.Бутилките наистина не се надуват на всеки преглед, а на няколко години. Работното налягане на бутилката е 12 атмосфери, а се изпитва и трябва да издържа два пъти по-високо налягане.Защото гледам, че някой беше писал за ледената газ, за температурата на газта в бутилката. Няма такова нещо, газта в цистерната на бензиностанцията, по тръбопровода до колонката, през дюзата и накрая в бутилката е втечнена. Нейната температура е такава каквато е на околната среда. Например колкото е температурата на почвата около цистерната.Ефекта на охлаждане се получава когато газта преминава от течно в газообразно състояние, например като се вади пистолета от дюзата малкото останала газ между сачмата и уплътнението на пистолета. В този момент температурата на газта е -37 градуса по Целзии и при по продължително излагане на кожата се получава т.нар. студено изгаряне. За това трябва да се работи с ръкавици.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар