Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нещо ми се струва че фиатката набира твърде бавно спрямо БМВ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нещо ми се струва че фиатката набира твърде бавно спрямо БМВ

    Вчера си карам по самоковско шосе преди панчарево точно и един икарус спира пред мене. Там нали знаете пътя тесен и трябва да се изпреварва в насрешното.Ръгам първа газ до ламарината колата си вдигна обороти до 5000 някъде ама колата не се изстрелва така че да те залепи за седалката Един познат имам бмв 316- ка и при него при подобни ситуации те залепва за облегалката. Защо фиата се представи много по зле при такива ситуации като е с същата кубатура като БМВ-то?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Не си уцелил правилната скорост
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Даи на твоя приятел да кара фиата а ти да се возиш и пак ще говорим. Или па ти вземи БМВто да видиш че само така ти се струва.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        Slavi_Lancia написа:
        Даи на твоя приятел да кара фиата а ти да се возиш и пак ще говорим. Или па ти вземи БМВто да видиш че само така ти се струва.
        Това наистина е така , когато се возиш усещането е различно от това когато шофираш!
        Alfa Romeo 166 2,4 JTD
        Porsche 944 S2
        http://www.valmcrae.snimka.bg/
        http://vbox7.com/user:val_mcrae
        http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

        Коментар


          #5
          Това със залепянето за седалката е много субективно усещане и често няма много общо с действителното ускорение. Засечи си колата от 0 до 100, сравни с каталожните данни и ако има голяма разлика тогава се притеснявай за проблем.
          Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

          Коментар


            #6
            spark написа:
            Не си уцелил правилната скорост
            Еми няма как да не съм я уцелил, беше тръгване от място да изпреваря спрелия рейс.Добре аиде залепването за седалката е субективно, но просто се усеща че не набира така имаше голяма разлика спрямо другата кола и това ми го каза приятеля ми с бмв-то.То малко се едно с жигула да изпреварваш беше, а иначе си вдига висока скорост не е да кажеш че е развалена
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              Гърбовете ни не са измервателни уреди за ускорение :D Само хронометъра може да покаже.
              Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

              Коментар


                #8
                ха

                абе колега ти кво ги сравняваш тия две коли има хиляда разлики и в скорусните кутии и във въртящия момент на двете коли! сз си карам в града и гледам един голф3 се опитва да ме мине настъпах педала както трябва и и оня ми диша праха а аз сам 1.5 а оня 1.8 обаче го напраих крив в града
                uno-1.5i понто 1.2i

                Коментар


                  #9
                  simeon3000 написа:
                  Това със залепянето за седалката е много субективно усещане и често няма много общо с действителното ускорение. Засечи си колата от 0 до 100, сравни с каталожните данни и ако има голяма разлика тогава се притеснявай за проблем.
                  Извинявам се на колегата, но да попитам как точно мога да разбера дали колата отговаря на каталожните данни, кога точно се превключват скоростите за да се направи това засичане ?
                  Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

                  Коментар


                    #10
                    Re: ха

                    chapat написа:
                    абе колега ти кво ги сравняваш тия две коли има хиляда разлики и в скорусните кутии и във въртящия момент на двете коли! сз си карам в града и гледам един голф3 се опитва да ме мине настъпах педала както трябва и и оня ми диша праха а аз сам 1.5 а оня 1.8 обаче го напраих крив в града
                    Да де явно точно от въртящия монент и предавателните числа на скоростите е разликата ама защо ние с фиатките трябва да сме по слаби от БМВ тата. Защо не са ги направили нашите двигатели по хубави от на баварците. тамън исках да му покажа на тоя че и Италианците правят добри и мощни коли, а то като пускам съединителя стрелката на оборотомера почна бързо да пада а колата едвам тръгнаМежду впрочем забравих да спомена че отзад имаше натоварен почти половин тон теракот
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      infineon написа:
                      spark написа:
                      Не си уцелил правилната скорост
                      Еми няма как да не съм я уцелил, беше тръгване от място да изпреваря спрелия рейс.Добре аиде залепването за седалката е субективно, но просто се усеща че не набира така имаше голяма разлика спрямо другата кола и това ми го каза приятеля ми с бмв-то.То малко се едно с жигула да изпреварваш беше, а иначе си вдига висока скорост не е да кажеш че е развалена
                      Добре де, земи си БМВ като на приятеля си. Пффф.... аман .. състезатели гадни.Ама знаеш ли кво ще стане тогаз? "С фиата минавах повече километри с 10литра бензин"...
                      infineon написа:
                      ....Между впрочем забравих да спомена че отзад имаше натоварен почти половин тон теракот
                      Ами то да беше вързал и един валяк да дърпаш, а??? Я сега натовари тоя теракот във Баварката на аверчето и да видим как се "изстрелва"...
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #12
                        jenshen73 написа:
                        infineon написа:
                        ....Между впрочем забравих да спомена че отзад имаше натоварен почти половин тон теракот
                        Ами то да беше вързал и един валяк да дърпаш, а??? Я сега натовари тоя теракот във Баварката на аверчето и да видим как се "изстрелва"...
                        Ами даже той неискаше да го караме теракота с неговата че много щяла да "клекне" ако се натовари отзад, а и щяла да се оцапа.И не съм състезател в никакъв случай просто на моменти се налага бързо ускоряване и тогава се показва нуждата от мощен двигател
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #13
                          Абсолютно съм сигурен, че ако и двете коли са с еднакво натоварване, еднаква мощност на двигателя, ФИАТът ще се "изстреля" по-добре от куция кон БМВ316. Просто Бемварата е със задно предаване. А и 318 пред старата ми баба Темпра се предаваха на старт. И не само.Отделно различното усещане като караш и като се возиш...БМВ под 2000 кубика ги няма никави на старт.

                          Коментар


                            #14
                            NewUser написа:
                            кога точно се превключват скоростите за да се направи това засичане ?
                            Точно тогава когато въртящия момент в/у колелата на първа предавка стане по-малко от този , който би имал на втора предавка. Или в общия случай - когато на по-ниската стане по-малко от на по-високата. За моя двигател - 182Б4 - това са около 4600 оборота +/- 50 оборота, съгласно завидските графики. Над 4600 на първа , върт. момент умножен по предавателното число има по-малка стойност отколкото когато си с около 2600-2700 на втора, тогава върт. момент умножен по втората предавка е с по-висока стойност и на втора ще дърпа по-добре отколкото на първа, а под тези 4600 - на първа ще дърпа по-добре. Границата е там някъде - около 4600. Всичко е относително обаче. Надявам се да става ясно какво искам да кажа.

                            Коментар


                              #15
                              А не ли се замислял че може колата ти да не е наред нещо?
                              Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                              Коментар

                              Working...
                              X