Ами колеги,аз си купих колата на 31 000км.Който иска да вярва,който иска да не вярва.Аз знам какво съм си купил.Сблъках се и с така наречените автоджамбази.При една обиколка с тях да гледаме за коли те казаха:"Нас не ни интересува на колко км е колата,дали работи добре мотора или не,нас ни интересува да е евтина.Е в България колите са по-евтини отколкото в Германия по борсите.Как става този номер?Просто се вкарват пълни кошници и се излъскват.Коли има и на малко километри,но на повече години,карани от бабички и дядовци,но цените им са високи и такива коли в България не се внасят,затова и там няма такива!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
на 4 години и половина и 818 000 км
Collapse
X
-
Бензиновия двигател работи без пипане 400хил., а дизеловия- 500хил., като ги минат и западняците я продават и си вземат нова кола. Реално това нещо става на 4-5 години, а после идват нашите джамбази със лаптопа и няма 10 г. кола над 200 хил.... трънки, по- скоро няма под 200. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Хубава тема. От сега ги виждам едни 20 страници за 5 дни Колко километра сани колите е много сложен въпрос. Да, БМВто е на 800К обаче я си представи една Микра, дори и на 10 години как ще е на 800 000 км? Че той шофьорът ще е застинал вътре в ембрионална поза? Има значение и какъв е типа на автомобила. Надали някой си купува малолитражка за да и навърта по 50-60К км на година. Изключваме мазохистите.Освен това, тази кола не върви с перпетууммобиле, нали? Надали някой, който не може да си позволи кола за над 12-15 000 евро ще може да си позволи гориво за 800К км в рамките на 2-3 години. Да не говорим и за останалите части - все пак след 7 месеца гаранцията си е заминала. Колко смени на накладки, съединители и прочее неща имаш? А гуми?Моята кола като дойде беше на Сто тридесет и няколко хиляди километра - колко не погледнах. Не ме интересуваше. Аз бях при нея 1 час след като тя слезе от автовоза.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Пичове, пробега в километри си е пробег, но пак ако прецизираме нещата - големия пробег за малко години става по гладки и равни пътища, на дълъг път (вероятно по магистрали) което означава по-малко износване на двигател, съединител, спирачки, окачване, скоростна кутия! Надали за толкова време таз кола може да навърти толкова в градски условия или по пресечен терен (щот’ дядото е ходел с нея само на лозето в неделя)Та мисълта ми е - добре де - какво значение има пробега и възрастта на колата? За мен по-важно е състоянието! Пробега е нищо в сравнение с това по какъв терен е експлоатирана колата и до колко предните собственици са обръщали внимание на колата!
Коментар
-
rudiem написа:Мой познат за по-малко от две години направи 300 хил. км. на Тойота Авенсис. Като в последните 3-4 мес. от времето, което я притежаваше всеки божи ден ходеше и се връщаше от Русе до Приморско. Айде направете сметка колко километра са това на денонощие.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
rudiem написа:Мой познат за по-малко от две години направи 300 хил. км. на Тойота Авенсис. Като в последните 3-4 мес. от времето, което я притежаваше всеки божи ден ходеше и се връщаше от Русе до Приморско. Айде направете сметка колко километра са това на денонощие.Фиат Брава 1.4 12V 1998г
Коментар
-
Означава ли ,че моето Типо е на 12867 км след като се рестаритира километража на 199999 и бог знае преди това колко се е рестартирал!Както казват колегите "Важното е не на колко километра е колата , а в какво състояние е !"Но аз ще кажа едно - Не мислите ли ,че колкото повече километри са навъртяни ,толкова по малко време ще я карате Вие...амортизации и прочее ,износване на двигателя и тям подобни...А факта че в БГ се внасят кошници на по "130К" км си остава тревожен , просто в БГ гледат как да те прецакат и от кола с реална цена от около 2000 лева(я има ,я няма) да изкарат поне двойно повече... Например Моето Типо ’89 не мога да го продам за повече от 2000 и то с доста зор ,не знам на колко хиляди километра е ,но като я взехме беше на 189 000 ,а преди това не може да не се е рестартирал километража поне един път ,това прави 380 000 км !Смея да твърдя че е в доста добро състояние,но въпреки това не смятам да си я продавам ,поради простата причина ,че няма особен смисъл в това!Колкото до това че бабата или дядото е ходил на черква събота или на лозето в неделя и това й е на тази кола ,не смятам ,че някой възрастен човек би си купил кола с около 200 конски сили под капака и да ходи до лозето ,нека бъдем реалисти...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Семейния ни автомобил - Hyundai pony, който е купен 1994г. чисто нов на няколко км от магазина сега след 14 години е на 128 хил км. Ако тръгна да го продавам сигурно никой няма да повярва че 14 годишен автомобил е на 128 хил, ама е на толкова... каран е предимно градско. Така че винаги има изключения. Ама не може да няма кола на горубляне над 200к км. Всичките са около 100хил. Да не говорим как един дядка ни обеждаваше че един опел астра комби 95-а бе на 81000км ))))))Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар