И що за чикиджийско исказване.Като не взимат и пени какво прави метър на декър логото на "ФИАТ" не къде да е ами на носа на шампионския болид в най-авторитетната автомобилна надпревара на света.Безплатна реклама ли...То по тая ллогика може да сложат и логото на фаувето.А http://fishki.net/go.php?url=http://...mages/auto.jpg тази графика доколкото виждам не гласи че "ФИАТ" нямат нищо общо с ферари.Ама че простотия.И някъде не помня вече къде пишеше че точно "ФИАТ" е компанията майка и точно те участват през Ферари в Ф1.На кой да вярваш не знам.[/url]
http://micurl.com/yqyjhlИ още нещо.Трябва да се гордеем че сме собственици на тези коли.Съжелявам за спама колеги но наистина не се сдържах.Защото ако не бяха ФИАТ знамената на ферари отдавна щяха да бъдат изядени от мишките.
Аз лично се съмнявам дали и самият ди Монтедземоло си вярва на тези изказвания. През 2003 оборотът на групата Ферари-Мазерати е бил точно ^1.261 милиарда. Забележете, че това е оборот, а не нетен приход, т.е. не е печалба. Е как тогава само Ферари задели над ^400 милиона, или 1/3 от ОБОРОТА си :D През последните години едва ли има драстични отклонения от тези показатели Иначе Монтедземоло и друг път ми е правил впечатление с някои свои изказвания "напук"
She was only a whisky maker but he loved her still.
И що за чикиджийско исказване.Като не взимат и пени какво прави метър на декър логото на "ФИАТ" не къде да е ами на носа на шампионския болид в най-авторитетната автомобилна надпревара на света.Безплатна реклама ли...То по тая ллогика може да сложат и логото на фаувето.А http://fishki.net/go.php?url=http://...mages/auto.jpg тази графика доколкото виждам не гласи че "ФИАТ" нямат нищо общо с ферари.Ама че простотия.И някъде не помня вече къде пишеше че точно "ФИАТ" е компанията майка и точно те участват през Ферари в Ф1.На кой да вярваш не знам.[/url]
Наистина доста странно изказване, при положение, че 56% от Ферари е собственост на ФИАТ.Тази картинка я пусках преди около две години в тема със заглавие "Кой кой е в автомобилния бизнес".
Колеги , явно доста страно тълкувате тези думи .Според мен иска да каже че парите които влагат в Формула1 си ги печелят от спонсори,спечелени състезания и т.н.т. Никаде не казва ние нямаме нищо общо с Фиат или несме собственост на Фиат.Иска да се похвали че компанията е на печалба , че са стъпили на краката си . Даже и да не е така това е политика въздейства върху психиката на съперниците , това са тънки неща и игри които имат за цел едно единствено да сразяват конкурентите :D Вие какво направихте , веднага конфронтация и интриги типично по български.Ама вие наистина сте повярвали че Монтеземоло се перчи на татко Фиат
В интервюто, Лука говори за спортният отдел на Ферари и коментира неговото бъдеще като президент. Колеги, спортният отдел на Ферари наистина никога не е бил собственост на ФИАТ! Той е собственост единствено и само на Пиеро Ферари, син на Енцо Ферари от втората му жена. Това е и завета на Енцо - спортният отдел винаги да остане в ръцете на фамилията. Логично, най-малкото защото той сам го е създал. Това е и причината поради която през 70-те пропада сделката с ФОРД, които са искали да закупят цялата компания, а предварителното условие на Енцо е, че отборът си остава негов.Реално ФИАТ притежава 56% от заводите в които се произвеждат Фераритата, които виждаме по улиците. Отборът е друга бира.А иначе идеята, с която Ферари е продал част от акциите си на ФИАТ е била именно тази - Ферари да има мощен гръб зад себе си, тъй като не би могла малка компания като неговата да бъде фактор сред акулите.
Мдаа...всъщност Енцо никога не е бил търговец на автомобили - опазил го Бог! Но необходимостта от пари е довела до логичното решение да се произвеждат и автомобили, които да се движат и извън пистата, с което да се набавят пари за отбора - единственото, което го е вълнувало.Ето един цитат от биографичната книга, която се продава в музеят на Маранело:"...Господи, вие сте истински лешояди!(обръщение към група журналисти) Извиках ви днес, тук за да ви разкрия моите планове - от следващата година ще имаме нов пилот. Знаете, че аз обичам сам да си създавам супер-пилоти. Той е канадец, на 26 години. Името му е Жил. Жил Вилньов. Той ще бъде следващата голяма работа!...Проблем е само това, че ще трябва все повече да продаваме автомобили за да осигурим финансовата си независимост..."Енцо Ферари, 1977 годинаИнтервю с Енцо Ферари:http://www.youtube.com/watch?v=xdx4hrm9t4Q&NR=1
Не знам каква точно е истината, но Лука е президент и на 2те компании така, че вероятно не е много далеч от истината поне този път. Но ми прави впечатление, че много обича да се изцепва и всяко второ интервю с него е за "вечните бисери". В момента се сещам за 2 култови изказвания от тази година:1)по повод шпионския скандал беше с МКЛР и факта, че отнеха точките на отбора, а не и на пилотите той каза "От догодина възнамеряваме да пуснем 8 литрови болиди, е верояно ФИА ще ни дисквалифицира, но КИМИ и МАСА ще са световни шампиони"2)питат го за коментар на пилотския състав и дали алонсо или някой друг не е по-добре да замести Кими или Маса - "За нас има само един пилот, но той реши да се пенсионира, трябваше да изберем най-малкото зло и това е Кими Райконен - характерът му е скромен и подхожда на стила ни, с Алонсо бихме имали сериозни проблеми"
Коментар