Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтедземоло: Ферари не взема и пени от ФИАТ!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Монтедземоло: Ферари не взема и пени от ФИАТ!

    Лука Ди МонтедземолоНегово Величество - Енцо ФерариПиеро Ферари - наследникътТимът от Формула 1 Ферари не се спонсорира от концерна ,,ФИАТ

    #2
    И що за чикиджийско исказване.Като не взимат и пени какво прави метър на декър логото на "ФИАТ" не къде да е ами на носа на шампионския болид в най-авторитетната автомобилна надпревара на света.Безплатна реклама ли...То по тая ллогика може да сложат и логото на фаувето.А http://fishki.net/go.php?url=http://...mages/auto.jpg тази графика доколкото виждам не гласи че "ФИАТ" нямат нищо общо с ферари.Ама че простотия.И някъде не помня вече къде пишеше че точно "ФИАТ" е компанията майка и точно те участват през Ферари в Ф1.На кой да вярваш не знам.[/url]

    Коментар


      #3
      http://topsport.ibox.bg/news/id_1588492077Един човек в коментарите го е казал много добре...Просто прочетете и ще видите.

      Коментар


        #4
        http://micurl.com/oi1nanВижте какво пише срещу собственик-Ф И А Т.А именно любимите ни червени са една от многото компаний на големия концерн.

        Коментар


          #5
          http://micurl.com/yqyjhlИ още нещо.Трябва да се гордеем че сме собственици на тези коли.Съжелявам за спама колеги но наистина не се сдържах.Защото ако не бяха ФИАТ знамената на ферари отдавна щяха да бъдат изядени от мишките.

          Коментар


            #6
            Аз лично се съмнявам дали и самият ди Монтедземоло си вярва на тези изказвания. През 2003 оборотът на групата Ферари-Мазерати е бил точно ^1.261 милиарда. Забележете, че това е оборот, а не нетен приход, т.е. не е печалба. Е как тогава само Ферари задели над ^400 милиона, или 1/3 от ОБОРОТА си :D През последните години едва ли има драстични отклонения от тези показатели Иначе Монтедземоло и друг път ми е правил впечатление с някои свои изказвания "напук"
            She was only a whisky maker but he loved her still.

            Коментар


              #7
              Coupe_S2 написа:
              И що за чикиджийско исказване.Като не взимат и пени какво прави метър на декър логото на "ФИАТ" не къде да е ами на носа на шампионския болид в най-авторитетната автомобилна надпревара на света.Безплатна реклама ли...То по тая ллогика може да сложат и логото на фаувето.А http://fishki.net/go.php?url=http://...mages/auto.jpg тази графика доколкото виждам не гласи че "ФИАТ" нямат нищо общо с ферари.Ама че простотия.И някъде не помня вече къде пишеше че точно "ФИАТ" е компанията майка и точно те участват през Ферари в Ф1.На кой да вярваш не знам.[/url]
              Наистина доста странно изказване, при положение, че 56% от Ферари е собственост на ФИАТ.Тази картинка я пусках преди около две години в тема със заглавие "Кой кой е в автомобилния бизнес".
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #8
                Колеги , явно доста страно тълкувате тези думи .Според мен иска да каже че парите които влагат в Формула1 си ги печелят от спонсори,спечелени състезания и т.н.т. Никаде не казва ние нямаме нищо общо с Фиат или несме собственост на Фиат.Иска да се похвали че компанията е на печалба , че са стъпили на краката си . Даже и да не е така това е политика въздейства върху психиката на съперниците , това са тънки неща и игри които имат за цел едно единствено да сразяват конкурентите :D Вие какво направихте , веднага конфронтация и интриги типично по български.Ама вие наистина сте повярвали че Монтеземоло се перчи на татко Фиат
                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                Коментар


                  #9
                  Atanas71 написа:
                  ......... Никаде не казва ние нямаме нищо общо с Фиат или несме собственост на Фиат........
                  На мен пък това: ,,Ние не взимаме и пени от ФИАТ. Не мисля, обаче че хората наистина разбират това. "Ферари" никога не е принадлежала на ФИАТ

                  Коментар


                    #10
                    peho написа:
                    [quote:099975a306="Atanas71"]......... Никаде не казва ние нямаме нищо общо с Фиат или несме собственост на Фиат........
                    На мен пък това: ,,Ние не взимаме и пени от ФИАТ. Не мисля, обаче че хората наистина разбират това. "Ферари" никога не е принадлежала на ФИАТ
                    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                    Коментар


                      #11
                      В интервюто, Лука говори за спортният отдел на Ферари и коментира неговото бъдеще като президент. Колеги, спортният отдел на Ферари наистина никога не е бил собственост на ФИАТ! Той е собственост единствено и само на Пиеро Ферари, син на Енцо Ферари от втората му жена. Това е и завета на Енцо - спортният отдел винаги да остане в ръцете на фамилията. Логично, най-малкото защото той сам го е създал. Това е и причината поради която през 70-те пропада сделката с ФОРД, които са искали да закупят цялата компания, а предварителното условие на Енцо е, че отборът си остава негов.Реално ФИАТ притежава 56% от заводите в които се произвеждат Фераритата, които виждаме по улиците. Отборът е друга бира.А иначе идеята, с която Ферари е продал част от акциите си на ФИАТ е била именно тази - Ферари да има мощен гръб зад себе си, тъй като не би могла малка компания като неговата да бъде фактор сред акулите.

                      Коментар


                        #12
                        Така е!
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар


                          #13
                          Мдаа...всъщност Енцо никога не е бил търговец на автомобили - опазил го Бог! Но необходимостта от пари е довела до логичното решение да се произвеждат и автомобили, които да се движат и извън пистата, с което да се набавят пари за отбора - единственото, което го е вълнувало.Ето един цитат от биографичната книга, която се продава в музеят на Маранело:"...Господи, вие сте истински лешояди!(обръщение към група журналисти) Извиках ви днес, тук за да ви разкрия моите планове - от следващата година ще имаме нов пилот. Знаете, че аз обичам сам да си създавам супер-пилоти. Той е канадец, на 26 години. Името му е Жил. Жил Вилньов. Той ще бъде следващата голяма работа!...Проблем е само това, че ще трябва все повече да продаваме автомобили за да осигурим финансовата си независимост..."Енцо Ферари, 1977 годинаИнтервю с Енцо Ферари:http://www.youtube.com/watch?v=xdx4hrm9t4Q&NR=1

                          Коментар


                            #14
                            Не знам каква точно е истината, но Лука е президент и на 2те компании така, че вероятно не е много далеч от истината поне този път. Но ми прави впечатление, че много обича да се изцепва и всяко второ интервю с него е за "вечните бисери". В момента се сещам за 2 култови изказвания от тази година:1)по повод шпионския скандал беше с МКЛР и факта, че отнеха точките на отбора, а не и на пилотите той каза "От догодина възнамеряваме да пуснем 8 литрови болиди, е верояно ФИА ще ни дисквалифицира, но КИМИ и МАСА ще са световни шампиони"2)питат го за коментар на пилотския състав и дали алонсо или някой друг не е по-добре да замести Кими или Маса - "За нас има само един пилот, но той реши да се пенсионира, трябваше да изберем най-малкото зло и това е Кими Райконен - характерът му е скромен и подхожда на стила ни, с Алонсо бихме имали сериозни проблеми"

                            Коментар


                              #15
                              ще го напиша за втори пътсобствеността на отбора във Ф1 е следната:56% Fiat, 34% Mediobanca, 10% Piero Lardi-Ferrari
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X