Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

11.07.08г. 08:30ч пл.Александър Невски ПРОТЕСТ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    11.07.08г. 08:30ч пл.Александър Невски ПРОТЕСТ...

    11.07.2008г. 08:30ч. ПЛОЩАД АЛЕКСАНДЪР НЕВСКИ. НЕ НА ВИСОКИТЕ ЦЕНИ НА ГОРИВАТА!НЕ БЪДИ БЕЗРАЗЛИЧЕН! СЪЕДИНЕНИЕТО ПРАВИ СИЛАТА!http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=29025
    Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
    Настояща: VW Polo 1.1i '92

    #2
    Re: 11.06.08г. 08:30ч пл.Александър Невски ПРОТЕСТ...

    Alex_kk написа:
    11.06.2008г. 08:30ч. ПЛОЩАД АЛЕКСАНДЪР НЕВСКИ. НЕ НА ВИСОКИТЕ ЦЕНИ НА ГОРИВАТА!НЕ БЪДИ БЕЗРАЗЛИЧЕН! СЪЕДИНЕНИЕТО ПРАВИ СИЛАТА!http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=29025
    Предполагам си искал да кажеш 11.07....
    Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
    --- в сърцето завинаги... ---
    Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

    Коментар


      #3
      Re: 11.06.08г. 08:30ч пл.Александър Невски ПРОТЕСТ...

      Alex_kk написа:
      11.06.2008г. 08:30ч. ПЛОЩАД АЛЕКСАНДЪР НЕВСКИ. НЕ НА ВИСОКИТЕ ЦЕНИ НА ГОРИВАТА!НЕ БЪДИ БЕЗРАЗЛИЧЕН! СЪЕДИНЕНИЕТО ПРАВИ СИЛАТА!http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=29025
      Няма проблем, там сме, щом ще успеете да върнете времето назад. Подозирам обаче, че ще дойдат доста пенсионери, да помолят да върнете не с 19 дни, а с поне 40 години. Аз ще помоля само за 9 години - на 11.06.1999 в Пловдив беше концерта на Металика. Аз бях само на 21.
      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

      Коментар


        #4
        Живея в 6-ти месец. Все пак тогава съм роден. Не обичам юли.
        Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
        Настояща: VW Polo 1.1i '92

        Коментар


          #5
          Alex_kk написа:
          Живея в 6-ти месец. Все пак тогава съм роден. Не обичам юли.
          Ама дай и заглавието де..., че и то в 6-я месец битува
          Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
          --- в сърцето завинаги... ---
          Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

          Коментар


            #6
            Айде и тук: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=29025
            Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
            --- в сърцето завинаги... ---
            Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

            Коментар


              #7
              Аз пък имам друго мнение по въпроса....Цените се определят от пазарната конюнгтура...т.е. едно нещо струва толкова, колкото някой е готов да плати за него, респ. продавача да се съгласи.!! Т.е. следва да е налице пресечна точка между интересите на продавача и купувача.Това, че бензина е 2.42...не намалява (за сега) колите по пътищата нали?.За какво ще е протеста? Срещу високите цени??? Ми..ако не ги плащаме, те следва да бъдат намалени.За да не бъда неправилно разбран, твърдя:Не цените са високи, а доходите са ни ниски - налице е т.нар. намалена покупателна способност, която се увеличава с всеки изминал ден.С други думи - налице е тежка инфлация, в резултат от икономическата политика на правителството, също така и на частния бизнес! От тук тататък темата прераства в политически спорове...за които съм готов! :D
              Brava 1.6 16v ELX 2001г.
              Punto М2 1.2 SX 2000г.
              МРАЗЯ НАП!!!

              Коментар


                #8
                Neosi написа:
                Аз пък имам друго мнение по въпроса....Цените се определят от пазарната конюнгтура...т.е. едно нещо струва толкова, колкото някой е готов да плати за него, респ. продавача да се съгласи.!! Т.е. следва да е налице пресечна точка между интересите на продавача и купувача.Това, че бензина е 2.42...не намалява (за сега) колите по пътищата нали?.За какво ще е протеста? Срещу високите цени??? Ми..ако не ги плащаме, те следва да бъдат намалени.За да не бъда правилно разбран, твърдя:Не цените са високи, а доходите са ни ниски - налице е т.нар. намалена покупателна способност, която се увеличава с всеки изминал ден.С други думи - налице е тежка инфлация, в резултат от икономическата политика на правителството, също така и на частния бизнес! От тук тататък темата прераства в политически спорове...за които съм готов! :D
                И аз. Проблемът е, че съм на същото мнение.Чакай да изпуша една цигара и да видя дали няма да стана фен на протекционизма, плановата икономика и т.н.т.
                like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                Коментар


                  #9
                  Ти, ако беше на друго мнение...незнам кво щях да правя...... :D Пуши, и кажи какво мислиш...впрочем протекционизма е изиграл доста важна роля преди много, много години....
                  Brava 1.6 16v ELX 2001г.
                  Punto М2 1.2 SX 2000г.
                  МРАЗЯ НАП!!!

                  Коментар


                    #10
                    Е то е петък.Аз съм на работа.
                    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                    Коментар


                      #11
                      Цената на горивото няма никаква икономическа обосновка освен това, че е изчерпаем ресурс.От 1970 година насам не е открито сериозно находище. Най-висок добив имаме през 1986. Оттогава насам добивът намалява. Ето защо простата икономическа мисъл показва, че нефтените продукти ще поскъпват.Аз лично съм обезпокоен от друго - от мълчанието на нефтените компании по въпроса с алтернативните източници. Освен "Shell", нито една друга петролна компания не е дала ни най-малка яснота по въпроса. Това мен лични ме гложди отвътре, така... Yellow_Flash_Colorz_PDT_36

                      Коментар


                        #12
                        PASSARELLA написа:
                        Цената на горивото няма никаква икономическа обосновка освен това, че е изчерпаем ресурс.От 1970 година насам не е открито сериозно находище. Най-висок добив имаме през 1986. Оттогава насам добивът намалява. Ето защо простата икономическа мисъл показва, че нефтените продукти ще поскъпват.Аз лично съм обезпокоен от друго - от мълчанието на нефтените компании по въпроса с алтернативните източници. Освен "Shell", нито една друга петролна компания не е дала ни най-малка яснота по въпроса. Това мен лични ме гложди отвътре, така... Yellow_Flash_Colorz_PDT_36
                        И си прав....абсолютно...Кой ще се откаже току така от милиарди долари (евро)?
                        Brava 1.6 16v ELX 2001г.
                        Punto М2 1.2 SX 2000г.
                        МРАЗЯ НАП!!!

                        Коментар


                          #13
                          MartoModev написа:
                          Е то е петък.Аз съм на работа.
                          Днес е понеделник бря...
                          Brava 1.6 16v ELX 2001г.
                          Punto М2 1.2 SX 2000г.
                          МРАЗЯ НАП!!!

                          Коментар


                            #14
                            Също така бих протестирал срещу друго - срещу големите лапачи.САЩ потребява над 34% от добития петрол, а добива по-малко от 1.5%. "Топ Гиър": Малечко Палечко в Страната на великанитеОгромен разход, огромни мащаби... но това е Голямата страна, нали така? "Смарт" се промъква из Вегас и възхищението, което предизвиква, подсказва, че САЩ може би са готови да минат на диета, пише Том Форд18.03.20084 ч. сутринта е и минаваме край 15-метров сфинкс, а до него има 30-етажна пирамида. Изсмуквам последните капки от енергийна напитка, която има вкус, сякаш е направена от ядрен материал, неподходящ за атомен синтез.Това е вторият ми половин литър от захарна смърт, затова прозяването изчезва до следващата пряка, където съзирам долната част на Айфеловата кула, а последните акорди на щрайх квартет се процеждат мързеливо през отворения прозорец.1За ужас на истинските парижани музиката се носи от сградите по "Шан-з-Елизе" на около 3 м от лявата ми страна.Всеки автомобил, който минава наоколо, изглежда масивен.Всъщност не изглежда, а е масивенДевет от всеки десет пъти на нивото на страничното ми стъкло съзирам окачване и джанти. И всичко е толкова пъстро.Дразнеща, мигаща радиация, която гризе очните ви дъна като неонов червей. Чувствам се като Алиса в Страната на чудесата, само дето имам брада.Две минути по-късно зяпам Статуята на свободата на фона на Ню Йорк и се чудя какви ли са били съставките на онази чудовищна енергийна напитка.Или тази кола вече е съсипала разработването на водородни клетки, като е прескочила направо в технологиите на паралелните вселени и дупки в пространствено-времевия континуум. Или съм в Лас Вегас. В "Смарт". Друг вариант няма. По дяволите.Ето ни значи: малък автомобил, изправен срещу голяма страна, обсебена от прекомерните размери. Да започнем с клишетата - по-голямото е по-хубаво, най-голямото е най-хубаво, а малките пластмасови коли ги бодат с вили на фона на музикално изпълнение на банджо.Притеснителното е, че "Смарт" е съвсем рационален автомобилМалък, прибран, добре направен, символ на разумната мисъл. А Лас Вегас е неонова църква, в която се правят жертвоприношения на олтара на разточителството - той е голям, разпрострял се град и 90 процента от него са лъскави фасади.И затова е перфектното място да тестваме дали "Смарт" може да победи Америка. В края на краищата, ако оцелееш в антирационално място като град насред пустинята с макети на Ню Йорк, "Шан-з-Елизе" и Хеопсовата пирамида на 800 м един от друг, значи си твърд победител.Първото, което се набива на очи, когато карате "Смарт" в САЩ, където размерът наистина има значение и пикап "Форд F150" е нормален автомобил за градско, е, че колата е наистина много малка. Брилянтно малка. Свежо малка.В Европа "ФорТу" е съвсем мъничко по-къс от останалите супер мъници, а последният модел даже беше разпънат с няколко сантиметра, за да заяви: "Не съм пък чак толкова малък."В Невада обаче този автомобил изглежда крехка и миниатюрна играчкаОсобено когато е паркиран пред MGM Grand в компанията на "Додж Чарджър", "Нисан Титан 5,7" и с "Хъмър" зад гърба.Второто е, че ако искате да получите положителни отзиви за избора си на транспорт през САЩ, забравете за "Ревентон" и си вземете "Смарт". Поне в околностите на хотела ни е така. Разни хора се тълпят само и само да го видят, а в един момент се хванаха на бас дали пък могат да го обърнат.Спират ни навсякъде и започват да си говорят с нас през свалените странични прозорци. След: "Какво е това?", три въпроса си поделят палмата на първенството. Единият е: "Безопасен ли е?" Вторият е: "Електрически ли е?", а третият: "Колко харчи?"Постоянно сме заобиколени от внимание. Пияните хора се смеят, а трезвите бърчат чела и мислят. "Трябва ни такова нещо, казва един тип, който носи бомбе, и съвсем не се шегува. - До работа пътувам 15-16 км, а не ми се иска да въртя километража на корвета си."Е, може би Ал Гор е нямал точно това предвид, но резултатът е подобен.Разходката из Вегас, където сякаш нощният живот не спира, показва няколко неща. Градът не е най-доброто място да се бориш с часовата разлика, като изсърбаш токсична доза таурин в кутийка. Кълна се, не само аз съм така.Тук виждаш не само гореспоменатите макети на разни забележителности в мащаб 2:3, но и гигантски бутилки "Кока-кола", в чиято вътрешност може да скачаш с парашут.А от втория етаж на един от магазините стърчи огромен "Харли Дейвидсън". "Смарт" се плъзга през този цирк като зрънце здрав разум в бульон от извратени приумици.Не трепна дори когато някакъв човек, съставен предимно от кости, се залепи на стъклото с надпис в ръце "Трябват ми пари за наркотици". Аз, от друга страна, се направих на литовец, неразбиращ и бъкел английски.В място, където пространството не е проблем, рационалното използване на пътното платно не стои на дневен ред. Затова има камиони чудовища, маскирани като семейни автомобили."Смарт" обаче е като Малечко Палечко в тази страна на великании това му носи преимущества, които няма да откриете в Рим или Лондон.Той може да се промъква. Може да изскача от засада. Може да се паркира на места, където, строго погледнато, не би трябвало. Но, от друга гледна точка, защо да не е разрешено да паркира перпендикулярно на бордюра, ако не пречи на движението? Така де.Цялата сериозност на проблема лъсва, когато се отбиваме в магазинче, където се дават под наем покрити колички за голф за разходка из пешеходната зона. Всички са по-големи от "Смарт".Важно е да се отбележи, че критиките, отправени към "Смарт" в Европа - бавната полуавтоматична трансмисия, твърдата возия и пълната липса на сносно управление, в САЩ просто изчезват.Завоите са на 90? или въобще ги няма, а системата на светофарите е такава, че просто няма нужда да сменяте предавка със съединителя. "Перцата" са съвсем достатъчни и не се налага да хващате калпавия скоростен лост.Пътищата като цяло са доста гладки и не ви разместват пломбите като изровения европейски асфалт, а скоростта на градския трафик е такава, че няма нужда от ускорение, което да ви скърши врата.Вярно е, че по магистралата"Смарт" е най-малкото нещо, пътуващо по която и да било от шестте ленти,но няма проблеми с поддържане на темпото. Никой не се хвърля да кара с пълна газ, а мъникът с лекота влиза в комфортните 130 км/ч.След приятното градско шофиране и леката конкуренция по магистралата е шокиращо, че излизането в пустинята не е по-различно. Скоростта отново не е цел номер 1, а в Невада явно всички карат лежерно с лакът извън прозореца.След като смених грубите очертания на мегалополиса с червения пясък и далеч по-приемливото осветление на около 80 км навътре в пустинята, почувствах странно усещане за релакс.Когато карате в град, френетичен като Вегас, бягството в пустошта действа като шепа валидол. Всичко се успокоява, дишането става по-дълбоко, а нервите започват да се отпускат.Заслужава си да отидете в парка. Спрете на някое от многото достъпни места и ще останете поразени от факта, че след визуалния фалш на града пустинният пейзаж е като бледа рисунка с пастели и тебешири.Затова "Смарт" ефикасно изрязва доста народ по широките шосета и си спечелва множество изумени погледи. Най-шокиращо от всичко е, че Лас Вегас не завършва с предградия или единични постройки тук-там. Градът просто спира като отсечен. Неонова кула, малко по-малка неонова кула, скала, храсти, пясък.От града до националния парк-резерват се стига за няма и един час. И при всяко спиране привличам все повече и повече внимание. Само положително.И така е по-добре. Тишината е оглушителна. Хората всъщност говорят по-бавно и без изключение се втренчват в "Смарт". А той изглежда добре, спрян на върха на една скала.Това не е точно "дзен" моментът, на който се надявах. По-скоро приличаме на импровизирано пътуващо маркетингово шоу на подвижен плакат за минувачите.В този момент си мисля да си направя тениска, на чийто гръбда щамповам отговорите на постоянните въпросиТака ще изглежда нещо от рода на ""Смарт".Произвежда се от "Мерцедес-Бенц". Много сигурен и безопасен. Тази част тук се нарича Tridion-обезопасителна клетка. Харчи около 4 на 100, ако карате спокойно".След всички шеги обаче повечето любопитковци си тръгват замислени. "Смарт" не е анатемосан в САЩ, просто е нов и плаши местните.Единственото заключение, което може да се направи от нашето импровизирано проучване, е малко изненадващо - Америка харесва тази кола.Не става дума само за това, че е готина, а защото хората тук я разбират. Осмислят намерението, целта... Осъзнават, че коли като тази са все по-нужни. Не за да заменят големите, шумни возила, а просто да ги отменят, когато трябва да се отскочи до магазина или да се отиде на работа. Янките схващат.Което ме навежда на мисълта, че"Смарт" ще покори АмерикаНе защото е моден, а защото в САЩ са готови за нещо по-леко и не чак толкова агресивно.След векове плюскане на пържоли хората вече са готови да хапнат и от салатата. Затова Германия нахлува в Америка, въоръжена с водни пистолети. Луда идея. Но може и да проработи.Том Форд, сп. "Топ Гиър"

                            Коментар


                              #15
                              Протестирам срещу ето това:срещу това,срещу това,защо не и срещу товасрещу товаНе разбирам тованито пък това:

                              Коментар

                              Working...
                              X