Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Марка на оригиналните части?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Марка на оригиналните части?

    Колеги, нека всеки, който знае каква марка се слага за определена част като първична (колата излиза с нея от завода) да сподели, та да видим кои марки се вграждат в нашите автомобили.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    Сткла - PPG; Съединител и скоростна кутия - AP Racing; Електроинсталация - MagnettiMarelli, BOSCH, SIEMENS; Озвучаване - PHILIPS;Поне при мен така стоят нещата

    Коментар


      #3
      термостат Behrсъединител - АР Drive Line (Racing е пресилено), Валео
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        Амортесьори Boge газови, за колата от подписа.
        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

        Коментар


          #5
          амортесьори BOGE окачване TRW ролки INA части във мотора / клапани например / АЕ
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            При мен беше следното:спирачни супорти,дискове,накладки (само за предни говоря,задните не съм ги пипал) - Феродо,бобина и кабели за свещи - Беру,фарове - Валео,но не е излязла с тях от завода,бяха с лупи,то и за другите части не мога да съм сигурен че са били така от завода,само предполагам.

            Коментар


              #7
              Алтернатор - Magnetti MarelliСтартер - Magnetti MarelliПалец - Magnetti MarelliДистрибуторна капачка - Magnetti MarelliАмортисьори - Monro-FiatКормилна рейка - TRWСпирачки - LucasСистема за впръскване на горивото - GMТипо 1.6 двата вала

              Коментар


                #8
                Незнам дали тук е мястото ,но ето един линк с логото на FIAT през годините.На мен лично ми хареса .http://translate.google.bg/translate...%3Dbg%26sa%3DG
                FIAT BRAVO 1.4 12V

                Коментар


                  #9
                  Re: Марка на оригиналните части?

                  BO написа:
                  Колеги, нека всеки, който знае каква марка се слага за определена част като първична (колата излиза с нея от завода) да сподели, та да видим кои марки се вграждат в нашите автомобили.
                  Е и какво ще реши тази статистика ? Отдавна забелязвам, че имаш афинитет към статистиката и емпиричните социологически проучвания! Що не се замислиш за ДОКТОРАТ по изброените от мен практики?! В повечето съвременни автомобили ПРИМЕРНО, заводски вграденото окачване е на TRW! И какво от това... мислиш ли ,че това TRW e като онова ... "АФТЪРМАРКЕТ"!Аз не мисля! За това нещо се грижат цели продуктови и маркетингови централи в тези фирми.!Считам, че оригинална част може да се намери от току що катастрофирал, чисто нов автомобил... колкото и грозно да звучи.Всичко друго е МЕНТЕ, с нюанси в качеството и зависимост от цената на която се предлага.PS... известните марки не се вграждат само във Вашите автомобили.Вграждат се в почти всички марки произведени в Европа... и считам това за съвсем нормално, съгласно правилата на играта (ПАЗАРА). Не допускам, че за моето "СУЗУКИ" влачат по кораби и самолети части от Япония.
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    Re: Марка на оригиналните части?

                    Nino написа:
                    Не допускам, че за моето "СУЗУКИ" влачат по кораби и самолети части от Япония.
                    На Делтата компютърът е Hitachi - made in Japan. Незнам доколко мога да вярвам на табелката, ама така пише.

                    Коментар


                      #11
                      Амортисьорите в Брава 1.9 ЖТД от 99 година са WAY-ASSAUTO

                      Коментар


                        #12
                        Re: Марка на оригиналните части?

                        Nino написа:
                        PS... известните марки не се вграждат само във Вашите автомобили.Вграждат се в почти всички марки произведени в Европа... и считам това за съвсем нормално, съгласно правилата на играта (ПАЗАРА). Не допускам, че за моето "СУЗУКИ" влачат по кораби и самолети части от Япония.
                        И грешиш - точно така правят официалните сервизи и вносители :D Особено за корейските и японските части - поддържат някой склад за Европа, и от там ти изписват всяка част, която самите те не поддържат на склад, т.е. по-редките части - както казваш това са правилата на играта (ПАЗАРА) - нали не очакваш да държат в Бг примерно 10,000 задни брони за Toyota Starlet Търсих веднъж някакво супер некачествено железце дето поддържа страничния прозорец на Hyundai Accent дето струваше 25 кинта, а себестойността му не беше повече от 50 ст От Индкомерс ми казаха да оставя капаро 50% и да се обадя след 3-4 седмици да проверя.Един с тойота корола ме блъсна отзад с пунтото преди няколко години и взе да пъшка, че тъкмо преди седмица му доставили предната броня и сега пак щял да чака 1 месец за нова А и един съученик е дилър на тойоти в ТМ Ауто.
                        She was only a whisky maker but he loved her still.

                        Коментар


                          #13
                          А бе да е жив и здрав "афтърмаркета".Макар, че се отклоняваме от темата, като пример мога да дам "T&N CAR".Купувал съм невероятни неща за Пунто-II от тях.Окачването на това ПУНТО беше TRW и за близо 3-те години през които съм го карал не съм сменил и една гайка по него.Но дали ще е така, ако примерно на третата година бях сменил носачи, накрайници и рейка пак уж TRW, но закупени от "Стамболийски" или "T&N CAR".Убеден съм, че не!!!Мисълта ми беше, че е без значение на коя марка са оригинално вградените агрегати в автомобила Ви... все-някога ще стигнем до "АФТЪРМАРКЕТА", а тогава вече става лошо.Те и за това хората на запад си подменят колите на 3-4 години и оставят нас да да си блъскаме главите.Да даде господ по-бързо да дойде това време когато и ние ще правим като тях!В СУЗУКИТО което карам... окачване, рейка -TRW,двигател - 1.9 мултиджет by FIAT,климатик,охладителна система DENSO,спирачна система, ABS-BOSH, само не знам "РЕЙЛА" и нафтовата помпа чие производство са.
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #14
                            Nino е много прав - съвсем различни са оригиналните за вграждане части и тези, които се произвеждат като резервни. А да не говорим, че в България само надписите са издокарали и то не всички.
                            The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                            Коментар


                              #15
                              Значи това което ще кажа сега е в подкрепа на твърдението на Nino и се отнася за преди години.По това време имах възможността да посетя завода на ВАЗ,но не го направих,сега съжалявам разбира се,но тогава бях малък и не съм мислел както сега.Та хората които го посетиха,после казаха че там частите се проверяват компютърно за качество и ако има макар и малко отклонение,това е резервна част,всичко което отговаря на нормите се монтира първоначално в автомобила.Още тогава е било така,а смея да твърдя че тогавашните части бяха по-издържливи от сегашните или пък не сме обръщали толкова внимание на тракането на предницата на ладичката или москвето

                              Коментар

                              Working...
                              X