Колеги, нека всеки, който знае каква марка се слага за определена част като първична (колата излиза с нея от завода) да сподели, та да видим кои марки се вграждат в нашите автомобили.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Марка на оригиналните части?
Collapse
X
-
При мен беше следното:спирачни супорти,дискове,накладки (само за предни говоря,задните не съм ги пипал) - Феродо,бобина и кабели за свещи - Беру,фарове - Валео,но не е излязла с тях от завода,бяха с лупи,то и за другите части не мога да съм сигурен че са били така от завода,само предполагам.
Коментар
-
Незнам дали тук е мястото ,но ето един линк с логото на FIAT през годините.На мен лично ми хареса .http://translate.google.bg/translate...%3Dbg%26sa%3DGFIAT BRAVO 1.4 12V
Коментар
-
Re: Марка на оригиналните части?
BO написа:Колеги, нека всеки, който знае каква марка се слага за определена част като първична (колата излиза с нея от завода) да сподели, та да видим кои марки се вграждат в нашите автомобили.Що не се замислиш за ДОКТОРАТ по изброените от мен практики?!
В повечето съвременни автомобили ПРИМЕРНО, заводски вграденото окачване е на TRW! И какво от това... мислиш ли ,че това TRW e като онова ... "АФТЪРМАРКЕТ"!Аз не мисля!
За това нещо се грижат цели продуктови и маркетингови централи в тези фирми.!Считам, че оригинална част може да се намери от току що катастрофирал, чисто нов автомобил... колкото и грозно да звучи.Всичко друго е МЕНТЕ, с нюанси в качеството и зависимост от цената на която се предлага.PS... известните марки не се вграждат само във Вашите автомобили.Вграждат се в почти всички марки произведени в Европа... и считам това за съвсем нормално, съгласно правилата на играта (ПАЗАРА).
Не допускам, че за моето "СУЗУКИ" влачат по кораби и самолети части от Япония.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: Марка на оригиналните части?
Nino написа:PS... известните марки не се вграждат само във Вашите автомобили.Вграждат се в почти всички марки произведени в Европа... и считам това за съвсем нормално, съгласно правилата на играта (ПАЗАРА).Не допускам, че за моето "СУЗУКИ" влачат по кораби и самолети части от Япония.
Търсих веднъж някакво супер некачествено железце дето поддържа страничния прозорец на Hyundai Accent дето струваше 25 кинта, а себестойността му не беше повече от 50 ст
От Индкомерс ми казаха да оставя капаро 50% и да се обадя след 3-4 седмици да проверя.Един с тойота корола ме блъсна отзад с пунтото преди няколко години и взе да пъшка, че тъкмо преди седмица му доставили предната броня и сега пак щял да чака 1 месец за нова
А и един съученик е дилър на тойоти в ТМ Ауто.
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
А бе да е жив и здрав "афтърмаркета".Макар, че се отклоняваме от темата, като пример мога да дам "T&N CAR".Купувал съм невероятни неща за Пунто-II от тях.Окачването на това ПУНТО беше TRW и за близо 3-те години през които съм го карал не съм сменил и една гайка по него.Но дали ще е така, ако примерно на третата година бях сменил носачи, накрайници и рейка пак уж TRW, но закупени от "Стамболийски" или "T&N CAR".Убеден съм, че не!!!Мисълта ми беше, че е без значение на коя марка са оригинално вградените агрегати в автомобила Ви... все-някога ще стигнем до "АФТЪРМАРКЕТА", а тогава вече става лошо.Те и за това хората на запад си подменят колите на 3-4 години и оставят нас да да си блъскаме главите.Да даде господ по-бързо да дойде това време когато и ние ще правим като тях!В СУЗУКИТО което карам... окачване, рейка -TRW,двигател - 1.9 мултиджет by FIAT,климатик,охладителна система DENSO,спирачна система, ABS-BOSH, само не знам "РЕЙЛА" и нафтовата помпа чие производство са.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Значи това което ще кажа сега е в подкрепа на твърдението на Nino и се отнася за преди години.По това време имах възможността да посетя завода на ВАЗ,но не го направих,сега съжалявам разбира се,но тогава бях малък и не съм мислел както сега.Та хората които го посетиха,после казаха че там частите се проверяват компютърно за качество и ако има макар и малко отклонение,това е резервна част,всичко което отговаря на нормите се монтира първоначално в автомобила.Още тогава е било така,а смея да твърдя че тогавашните части бяха по-издържливи от сегашните или пък не сме обръщали толкова внимание на тракането на предницата на ладичката или москвето
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар