коцев написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Падна ни бойлера, нанесе материали щети. Какво да правим?
Collapse
X
-
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
-
Sandeto написа:С цялото си уважение към Вас, колега Коцев (че не съм ви на годините най-малкото) ще ми позволите ли да изразя най-голямото си учудване от поста Ви. 1) По инструкция такъв спирателен кран се монтира задължително на входящия щранг на бойлера.2) Също така непосредвствено в/у бойлера (след този спирателен кран), ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се монтира и възвратно-предохранителен клапан, който има за цел да предотврати именно това от което се опасявате, а именно ако се получи свръх налягане да освободи налягането, както и ако спре водата да не се обезточи бойлера.Затова колега Коцев, силно Ви препоръчвам да си монтирате такъв клапан и да не поемата излишно бреме, защото по закона за всеобщата гадост, веднъж ще забравите да си направите ритуала по затваря-отваренто на кранчетата и ще се случи белята...I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:Прав си - клапана е най-елегантното решение.Коцев обаче е приложил определено по-непрактичното, но със абсолютна сигурност много по-сигурно решение.Миналата година си монтирах на село един адски стар бойлер. Над 20 години. Български, поцинкован и т.н.Като сме го сваляли, сме запазили клапаните - навремето не беше един комбиниран каквито са сега, а са два: възвратен и клапан за налягане.Аз реших да си купя нов - все пак сумати години са минали...Ами не ми вдъхнаха ама никакво доверие. Няколко огледах. Дотолкова, че предпочетох да си монтирам старите 2.А не практикувам това, за което говори Коцев, защото бойлера е изнесен извън банята и вече става прекалено неудобна процедурата... Колкото до крана на входа - той се слага с чисто практична насока, свързана с евентуалната му подръжка.На мен например ми е необходим и защото зимата го източвам.Ясно е, че няма абсолютно никакви предпазни функции.В един блок например е абсолютно ненужен.Поне това е моето мнение.Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Довечера само да не забравя ще ви вдигна снимка да видите за какво става на въпрос :D Имам си го тоя възвратен клапан имам си и на изхода поставен още от завода такъв клапан но аз ви казах че не разчитам на тях а за по сигурно си действам с тоя кран .Той е с ръчка тип бозажийски . :D Правя го това с цел никога бойлера ми да не е под налягане освен само когато го ползвам за къпане . Щях да направя някой спомени през 1988г и за това от тогава карам по тоя начин . Тогава бойлера го включвахме само нощем заради нощната енергия и някъде към 2 часа през ноща започна едно яко свистене като на локомотив свирката . Като влязох в банята то парата беше избила през холендрите а възвратния клапан ,термо релето нищо не беше се задействало. Та има два часа шустя докато излезе всичката пара . Затова сега като го спра тоя кран и съм пуснал топлия на батерията то бойлера не е под налягане и спокойно си го включвам да загрява . :D Въпрос на навик .Естествено ако ползвате топла вода и за друга цел то не става . Аз го ползвам единствено за къпане .Тогава го пускам и после спирам .
Коментар
-
Sandeto написа:... а пък ако вземе да се повреди термостата, свръх налягането се "саморазрежда" във водопроводната мрежа.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:Мда, така един приятел редовно захранва с гореща вода близките си съседи по къща през водопровода - немукает е дотолкова, че го мързи да си монтира ново термореле - счупило се и го шунтирал. И е на "ръчен режим" от доста време.Разправям му че ВиК ще го изненадат лошо в един момент с нормално налягане във водопроводната инсталация и ще излезе в орбита...Ама не слуша!Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
1115 написа:Ако се "пресметне векторно" ще се види, че усилието на планките на опън не е голямо и по-тънки ще издържат.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Humppa
Планката е изчислена да носи пъти тежестта на пълен бойлер. Изискванията за крепежните елементи са същите. В инструкцията за монтаж не пише че трябва непременно да се сложат 4-те болта. А дали долните 2 болта ще носят тежест? Мисля си, че за да носят тежест, ще трябва отворите о болтовете да са поставени на място с точност до милиметър, че и по-млако?
Коментар
-
бойлер
като гледам планките с много големи прорезите щот неса дупки за вертикално по ставяне и с добавка и за хоризонтално ако болтовете са на снтената като са били планките са виновни ние вкъщи имам един от 79 година от Варна несме го сменяли въобще сега тези неграмотнци ем са мисля часници нищо не могат да направят един Лилипут като Юнга не могат да направат а са с горемо самочувствие
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар