Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Привет колеги, имам питане относно фиат брава.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Пич, колегата Lane Staley е прав - тук сме 8000 човека с 16000 мнения :D Мен мисълта ми просто беше, че колата е стара и мотора й идва слабичък за газ.Иначе е безспорно, че на метан излиза без пари, но и неговата цена се вдигна напоследък.Като си се отказал от дизел - ОК, и без това поддръжката им не е евтина. Но какво бъдеще има пред кола на 13 години? Гледай да е поне 1999-2000г. И ако искаш да караш на газ, по-добре вземи двигател 1.6 103 коня - гори на практика същото. Помисли зо компромисен вариант - ще дадеш около 4000, като посъбереш пари после си сложи и газ.А за метана, аз мисля го бях писал това някъде вече - имам познати с 3 пасата, и трите на метан. Сменят ги през някалко години - просто метанът съсипва двигателите. Такситата са на метан, но те карат непрекъснато, тя колата просто не изстива - друг е режимът. То и на газ даже не е много хубаво, но все пак няма да векуваме с една кола Пък ако сърцето ти вика "Дай!" - ми скачай без да му мислиш много-много :D
    She was only a whisky maker but he loved her still.

    Коментар


      #62
      1,4 върви много добре на газ. Имам газова от 08.12.2007 насам, минал съм към 14К км. Разлика във вървенето почти няма. На газ ускорява една идея по-бавно, но влезе ли в обороти няма проблем.
      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

      Коментар


        #63
        Sev написа:
        аз ти казвам какво щях направя аз (защото парите са си твои и ти си решаваш) :D - колата да ми харесва на външен вид - явно ще е Брава и явно ти харесва- колата да има климатик (ако няма изобщо не я броя за мене)- възраст на колата - 1,9 JTD- цената на колата - 1,4 метан- цената на горивото - 1,4 метан- цена на поддръжката - зависи от конкретната бройка- данък МПС - 1,4 метантова колко върви и колко е пъргава за мен е на задно мястосамо разликата в цената е почти 2000 леваразликата в данъка сега 100 лева на година, догодина ще е повечена инвалида данъка е още по-нисък, или изобщо го няма+винетката; винетки ще има поне и догодина....
        Ще почерпя .. ето това са мисли които са сходни до мойте..аз с една кола няма да карам цял живот колкото толкова... този фиат дето говорим с метана е на монтьор има сервиз и си я подържа като за него , настроена е идеално сменено е всико остава само да смени една гарнитурка на колекторите ли там нещо ама няма време и така.... защото е затрупан от коли и е читав човек няма да ме преметене мен камоли и чичо ми дет се познават от 10 годишни като са били.....тъй че... пък метан колкото и да прецаква двигателя бензин намирам 95 за 1.70 от един познат и аз ще карам повече на бензин когато съм на зор и нямам пари на метан за да си съхраня що годе двигателя...пък ремотн колкото толкова ако вдъхне още 150 к км. с основен ремонт на двигателя визирам смяна сигменти шлайфане ,пилене на глава , горивна камера и тн , ще се направи за да има още около както написах 150-200 к км.Решил съм ще го взема но ще трябва да изчакам защото сега ще плащам семестър 860 лева и ми трябват и пари за лекциите и направо не знам от къде ще ги събера тези пари .. Човека иска 2 бона на ръка и 2 Х 1000 за нея . това е.

        Коментар


          #64
          Foxi08 написа:
          Ще почерпя .. ето това са мисли които са сходни до мойте..аз с една кола няма да карам цял живот колкото толкова... този фиат дето говорим с метана е на монтьор има сервиз и си я подържа като за него , настроена е идеално сменено е всико остава само да смени една гарнитурка на колекторите ли там нещо ама няма време и така.... защото е затрупан от коли и е читав човек няма да ме преметене ме камоли и чичо ми дет се познават от 10 годишни като са били.....тъй че... пък метан колкото и да прецаква двигателя бензин намирам 95 за 1.70 от един познат и аз ще карам повече на бензин когато съм на зор и нямам пари на метан за да си съхраня що годе двигателя...
          Колега ще ме прощаваш, че изказвам мнение което едва ли те интересува, но имам чувството, че не си наясно що е това кола и как се поддържа подобно нещо. Явно имаш собствен бокс, който да работи за теб, явно имаш и гориво на добра цена.... е при това положение за какви метан станции става дума. Вярно че всеки сам си избира, но точно метана направо смиля автомобила, не мога да си представя и каква динамика ще притежава кола с 1.4 моторче с метанова инсталация.... Ако искаш икономичен автомобил се ориентирай към нещо след 2005 година с динамичен, но малък двигател и с риск да ме баннат това едва ли ще бъде ФИАТ. Найстина не мога да проумея как така купуваш ’нова’ дърта кола и не предвиждаш текущите ремонти който съпътстват подобна сделка. Ако не теб сега са ти проблем 400-500 лв. зимата ми е чудно с какви гуми ще караш, а другото лято, а като се наложи да я вкараш за стегане на ходовата част.... амортесьорче това онова, да не говоря за данъци и тям подобни страничи истории, тази брава колкото и да ти я хвалят до една година ще трябва да си подменил сумати истории по нея, да не говорим, че вече имаш една гарнитурка за смяна, да не говорим за проблемния двигател на тези коли ... Помисли преди да скочиш в трапа и да изревеш "ТИЯ ФИАТИ СА УМРЕЛА РАБОТА" ... Твърдо против съм за тая сделка, особено от познат и най-вече майстор.....

          Коментар


            #65
            Прав си за много неща..

            Коментар


              #66
              Виж сега прав си много тука. наистина намирам бензин на такава цена ама само за мен да си се возя аз.... така .2 ро бокс нямам ..Но най - добрият ми приятел работи в сервиз на рено.. Друг проиятел има хале прави турбини , тунинг , музика и всичко по една кола.. Пръв приятел на баща ми е механик на картин писта...да не говорим на чичо ми приятеля дет ще я купя от него .. за работа няма да ми вземат кой знае колко но за частите да... прав си .. ,, Но аз нямам възможност да взимам по 2 тубу бензин на седмица а само по 1 + това работя на 20 км от където живея с една дума на другя край на столицата.Метан колкото и да прецаква не мога да разбера на стоманата какво ще и направи ..разбирам на гарнитури на нещо клапанчета на сигменти може до някъде но основно не мисля че ще вреди до 100 % на двигателя по пътя на логиката.. Относно дали сега са проблем 4000 или 5000 лева да сега са проблем защото живея сам , плащам данъци днес платих 120 лева данъл за къщата , и ток 80 , всноска за скапаната френкса чикия още 90 да не говоря за GSM 40-50 без месечна такса става дума, сметни храна и разходи по кафенца заведения без които не мога, сметни ми пътя до работата през ден и храната и там, сметни ми отделно някой разход за някой консуматив от първа необходимост... добре че не плащам кабелна и интернет ще тогава старашно се получава... е кажи ми на къде по напред , Не смятам семестерялна такса над 800 лева + пътя до варна + спането там + ядене + такси разни защото уча задочно във Варненският Свободен е извинявам ама нямам толкова възможности ..

              Коментар


                #67
                LiGuru написа:
                ...но точно метана направо смиля автомобила...
                Би ли се аргументирал как точно става това!? Или това твърдение е от рода на "едно врабче ми каза"...
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар


                  #68
                  kiro_of_the_day написа:
                  LiGuru написа:
                  ...но точно метана направо смиля автомобила...
                  Би ли се аргументирал как точно става това!? Или това твърдение е от рода на "едно врабче ми каза"...
                  Как, не знаеш ли? Като караш има няма 200К км на метан и трябва да правиш ремонт на двигателя.
                  like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                  Коментар


                    #69
                    Lane Staley написа:
                    kiro_of_the_day написа:
                    LiGuru написа:
                    ...но точно метана направо смиля автомобила...
                    Би ли се аргументирал как точно става това!? Или това твърдение е от рода на "едно врабче ми каза"...
                    Как, не знаеш ли? Като караш има няма 200К км на метан и трябва да правиш ремонт на двигателя.
                    А ти би ли се аргументирал?
                    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                    Нека Силата на бъде с Нас...

                    Коментар


                      #70
                      Ама ти сериозно ли? Или трябва да имаме различен шрифт за шегите?
                      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                      Коментар


                        #71
                        kiro_of_the_day написа:
                        LiGuru написа:
                        ...но точно метана направо смиля автомобила...
                        Би ли се аргументирал как точно става това!? Или това твърдение е от рода на "едно врабче ми каза"...
                        Aз имам най-силния аргумент. Щом колата от завода излиза без газ, значи не и трябва....Всичко друго са спорове в които ич не ми се влиза.До автора.... Нямам намерение да ти давам наклон на оная работа, не ме разбирай погрешно, изказ мнение, че подобен тип автомобили искат завишена поддръжка, която иска средства... Лек ден.

                        Коментар


                          #72
                          малко спам, но не съм съгласенМерцедес и Волво правят коли, струващи по 40-50 000 евро - излизат на метан от заводасигурно е малко по-различно, но си е метан
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #73
                            Lane Staley написа:
                            Ама ти сериозно ли? Или трябва да имаме различен шрифт за шегите?
                            Да сериозно - защото ми писва от глупости и лаладжийство колкото да убиеме времето....Ще задам въпроса си по друг начин...Ти колега колко коли на метан си карал, които на 200 000 км. са били за ремонт на двигател?
                            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                            Нека Силата на бъде с Нас...

                            Коментар


                              #74
                              LiGuru написа:
                              kiro_of_the_day написа:
                              LiGuru написа:
                              ...но точно метана направо смиля автомобила...
                              Би ли се аргументирал как точно става това!? Или това твърдение е от рода на "едно врабче ми каза"...
                              Aз имам най-силния аргумент. Щом колата от завода излиза без газ, значи не и трябва....
                              По-тъп аргумен няма и не може да има. Аман от легенди, митове и пошушвания!
                              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                              Нека Силата на бъде с Нас...

                              Коментар


                                #75
                                Sev написа:
                                малко спам, но не съм съгласенМерцедес и Волво правят коли, струващи по 40-50 000 евро - излизат на метан от заводасигурно е малко по-различно, но си е метан
                                Малко .... Не мисля, ако говорим за това то и наште пичове продават bipower, но има малка разлика нали.

                                Коментар

                                Working...
                                X